umuligejulie Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Hvor får man kjøpt fine korsetter? noen som vet om en nettside? Evt butikk i Oslo eller Fredrikstad?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Vil du ha tips om et ordentlig korsett, eller billigere og lettere korseletter? Blir en tusenlapp eller to i prisforskjell, men utseendet blir også deretter Anonymous poster hash: 1044a...27a 2
Gjest Lille-pus Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 (endret) Prøv her, hos What Katie Did: http://www.whatkatiedid.com/en_eu/products/corsets/65-classic-overbust-corsets?fes_search_product_type=65 Eller hos Joanna's Wardrobe (hun selger Vollers corsets): https://www.joannaswardrobe.com/corsets Begge to er skikkelige steelboned korsett, ikke slike billigutgaver med plastspiler. og dersom du ønsker å slå på stortrommen så anbefaler jeg. av egen erfaring, Valkyrie Corsets, de banker både Vollers og What Katie Did solid ned i støvlene og snører igjen Endret 5. august 2014 av Lille-pus 1
umuligejulie Skrevet 6. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2014 Vil du ha tips om et ordentlig korsett, eller billigere og lettere korseletter? Blir en tusenlapp eller to i prisforskjell, men utseendet blir også deretter Anonymous poster hash: 1044a...27a Tenkte egentlig på begge deler.. har såå lyst på et i ordentlig kvalitet, men som du sier så koster det jo en god del mer. Men er jo greit å vite hvor man får tak i, sånn at jeg veit hvor jeg skal titte når jeg får råd men om du veit om noen litt rimeligere som er ok så tas tips imot med stor takknemlighet
umuligejulie Skrevet 6. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2014 Prøv her, hos What Katie Did: http://www.whatkatiedid.com/en_eu/products/corsets/65-classic-overbust-corsets?fes_search_product_type=65 Eller hos Joanna's Wardrobe (hun selger Vollers corsets): https://www.joannaswardrobe.com/corsets Begge to er skikkelige steelboned korsett, ikke slike billigutgaver med plastspiler. og dersom du ønsker å slå på stortrommen så anbefaler jeg. av egen erfaring, Valkyrie Corsets, de banker både Vollers og What Katie Did solid ned i støvlene og snører igjen Hehe, ok. det var i hvertfall mange fine der! alle sidene er "trygge" å bestille fra, regner jeg med? tusen takk for tips
umuligejulie Skrevet 6. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2014 Draculaclothing.com Takker veit du noe om kvaliteten på disse?
Kjempeliten Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Takker veit du noe om kvaliteten på disse? jeg er veldig fornøyd med kvaliteten. Har hatt noen korsetter derfra i rundt 5 år, og de har holdt seg fint!
Gjest Lille-pus Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 Hehe, ok. det var i hvertfall mange fine der! alle sidene er "trygge" å bestille fra, regner jeg med? tusen takk for tips Yepp. Ikke hverken juks eller tull hos noen av dem. En ting du bør ta i betraktning; Om du har pupper som er E cup eller større så er de aller fleste Vollers overburst korsettene litt små oppe. Det betyr at da kan det være smart å heller tenke på korsetter som disse: Tempest Storm Valkyrie Corsets syr ditt korsett på bestilling, så der tar du målene og mailer dem med spørsmål om den modellen du ønsker deg vil passe din figur, eller om de kan anbefale en annen modell som vil være bedre. Jeg anbefaler vel egentlig å starte med et underburst korsett, eller et waspie korsett siden de ikke går opp over puppene, og er mye enklere å få riktige.
umuligejulie Skrevet 7. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2014 jeg er veldig fornøyd med kvaliteten. Har hatt noen korsetter derfra i rundt 5 år, og de har holdt seg fint! ok
umuligejulie Skrevet 7. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 7. august 2014 Yepp. Ikke hverken juks eller tull hos noen av dem. En ting du bør ta i betraktning; Om du har pupper som er E cup eller større så er de aller fleste Vollers overburst korsettene litt små oppe. Det betyr at da kan det være smart å heller tenke på korsetter som disse: Tempest Storm Valkyrie Corsets syr ditt korsett på bestilling, så der tar du målene og mailer dem med spørsmål om den modellen du ønsker deg vil passe din figur, eller om de kan anbefale en annen modell som vil være bedre. Jeg anbefaler vel egentlig å starte med et underburst korsett, eller et waspie korsett siden de ikke går opp over puppene, og er mye enklere å få riktige. jeg har ikke de største puppene, så det blir ikke noe problem. men jeg kjøpte er superbillig "korsett" for en stund siden som blei litt for stort over puppene, uansett hvordan jeg stramma det. det var med plastspiler... kan det samme skje med et ordentlig korsett? jeg har ikke noe peiling på dette som du sikkert har skjønt jeg er ganske slank og har ca b-cup hvis det har noe å si.. jeg tenkte på et overbust, siden jeg tenker å bruke det som en "topp", altså et klesplagg og ikke undertøy.
Kjempeliten Skrevet 7. august 2014 #12 Skrevet 7. august 2014 jeg har ikke de største puppene, så det blir ikke noe problem. men jeg kjøpte er superbillig "korsett" for en stund siden som blei litt for stort over puppene, uansett hvordan jeg stramma det. det var med plastspiler... kan det samme skje med et ordentlig korsett? jeg har ikke noe peiling på dette som du sikkert har skjønt jeg er ganske slank og har ca b-cup hvis det har noe å si.. jeg tenkte på et overbust, siden jeg tenker å bruke det som en "topp", altså et klesplagg og ikke undertøy. Jeg har bittesmå pupper, har ett overbust korsett fra draculaclothing (resten underbust siden jeg syns det er penest) men har ikke opplevd at det var noe problem. Ville bare ikke kjøpt med skikkelig cleavage Det som er så fint med ordentlige steel boned korsetter er at du kan forme det ved å stramme. Du kan stramme mest øverst om du trenger det, også stramme litt mindre lenger ned. Ett tips er å kjøpe en størrelse mindre enn det du bruker slik så du har mye å gå på. Snøret bak er jo ganske langt, og det er jo bare fint om det er litt åpent bak. Er uansett en sånn "flapp" bak så man kan skjule huden som vises der snøringa er. Plastikk-korsetter har jeg aldri klart å finne i min størrelse (jeg bruker ganske liten korsett størrelse for å kunne forme og stramme ordentlig) så det ser alltid dumt ut.
Gjest Lille-pus Skrevet 7. august 2014 #13 Skrevet 7. august 2014 (endret) jeg har ikke de største puppene, så det blir ikke noe problem. men jeg kjøpte er superbillig "korsett" for en stund siden som blei litt for stort over puppene, uansett hvordan jeg stramma det. det var med plastspiler... kan det samme skje med et ordentlig korsett? jeg har ikke noe peiling på dette som du sikkert har skjønt jeg er ganske slank og har ca b-cup hvis det har noe å si.. jeg tenkte på et overbust, siden jeg tenker å bruke det som en "topp", altså et klesplagg og ikke undertøy. Da er ikke puppene og den plassen de krever noe problem som trenger ekstra omtanke, heldige deg B og C cup er supert for de fleste overburst korsettene. Som Kjempeliten sier, så går du et korsett med stålspiler inn. tas på, strammes, og så går du med det en stund slik at spilene blir kroppsvarme og føyer seg etter figuren din. Neste gang du tar det på så føles det mer skreddersydd, og gangen etter det igjen ennå mer skreddersydd til akkurat din kropp. 'Flappen' bak (som ligger under snøringen, er det som britene kaller 'modesty flap'. Greit å vite dersom man skal bestillet fra en britisk leverandør og man kan/må velge om man vil ha den flappen og da betale noen pund ekstra for den Jeg har heller aldri fått plastspile korsett til å passe, de er og blir ikke noe for meg har jeg funnet ut. Det betyr ikke at de ikke passer andre! Når jeg ser på prisene hos Draculacorsets så er det i allefall ikke spesielt dyrt å prøve seg der for en første gangs opplevelse. Det er mye verre å ha brukt et par - tre tusen ++ og så oppdage at dette ikke var noe for deg alikevel. Du vil nok oppleve at du trenger et dørhåndtak om du skal stramme snorene bak helt alene, men det går det også altså, med tid og trening Uansett er det veldig greit å ha et par ekstra hender som hjelper til med å få snøringen passelig stram hele veien ned. det er mye enklere med et underburst- eller et rent waspie korsett, det fikser du greit selv Overburst korsett er fine som en topp, helt enig i den Når det gjelder glipe mellom modesty flappen og selve korsettet er jeg ikke enig med Kjempeliten Jeg liker at modesty flap'en dekker huden Smak og behag, så enkelt. Vet ikke om du blir klokere nå? Husk at et korsett normal er beregnet på å gi en livreduksjon på ca 2-4 tommer og at man bestiller etter sin egen livvidde minus 2 til 4 tommer. Jeg ser Draculacorsets også bruker tommer i størrelsesvalgene sine. Endret 7. august 2014 av Lille-pus
umuligejulie Skrevet 7. august 2014 Forfatter #14 Skrevet 7. august 2014 Jeg har bittesmå pupper, har ett overbust korsett fra draculaclothing (resten underbust siden jeg syns det er penest) men har ikke opplevd at det var noe problem. Ville bare ikke kjøpt med skikkelig cleavage Det som er så fint med ordentlige steel boned korsetter er at du kan forme det ved å stramme. Du kan stramme mest øverst om du trenger det, også stramme litt mindre lenger ned. Ett tips er å kjøpe en størrelse mindre enn det du bruker slik så du har mye å gå på. Snøret bak er jo ganske langt, og det er jo bare fint om det er litt åpent bak. Er uansett en sånn "flapp" bak så man kan skjule huden som vises der snøringa er. Plastikk-korsetter har jeg aldri klart å finne i min størrelse (jeg bruker ganske liten korsett størrelse for å kunne forme og stramme ordentlig) så det ser alltid dumt ut. ok, så bra! hoho, dette blir bra! hehe tuusen takk for tips. settes stor pris på. fikk ikke plastspile-korsett til å funke jeg heller. stod liksom ut øverst, eller hva jeg skal si... ble ikke pent.
umuligejulie Skrevet 7. august 2014 Forfatter #15 Skrevet 7. august 2014 Da er ikke puppene og den plassen de krever noe problem som trenger ekstra omtanke, heldige deg B og C cup er supert for de fleste overburst korsettene. Som Kjempeliten sier, så går du et korsett med stålspiler inn. tas på, strammes, og så går du med det en stund slik at spilene blir kroppsvarme og føyer seg etter figuren din. Neste gang du tar det på så føles det mer skreddersydd, og gangen etter det igjen ennå mer skreddersydd til akkurat din kropp. 'Flappen' bak (som ligger under snøringen, er det som britene kaller 'modesty flap'. Greit å vite dersom man skal bestillet fra en britisk leverandør og man kan/må velge om man vil ha den flappen og da betale noen pund ekstra for den Jeg har heller aldri fått plastspile korsett til å passe, de er og blir ikke noe for meg har jeg funnet ut. Det betyr ikke at de ikke passer andre! Når jeg ser på prisene hos Draculacorsets så er det i allefall ikke spesielt dyrt å prøve seg der for en første gangs opplevelse. Det er mye verre å ha brukt et par - tre tusen ++ og så oppdage at dette ikke var noe for deg alikevel. Du vil nok oppleve at du trenger et dørhåndtak om du skal stramme snorene bak helt alene, men det går det også altså, med tid og trening Uansett er det veldig greit å ha et par ekstra hender som hjelper til med å få snøringen passelig stram hele veien ned. det er mye enklere med et underburst- eller et rent waspie korsett, det fikser du greit selv Overburst korsett er fine som en topp, helt enig i den Når det gjelder glipe mellom modesty flappen og selve korsettet er jeg ikke enig med Kjempeliten Jeg liker at modesty flap'en dekker huden Smak og behag, så enkelt. Vet ikke om du blir klokere nå? Husk at et korsett normal er beregnet på å gi en livreduksjon på ca 2-4 tommer og at man bestiller etter sin egen livvidde minus 2 til 4 tommer. Jeg ser Draculacorsets også bruker tommer i størrelsesvalgene sine. ble veldig mye klokere, tusen takk for hjelpen skal sitte å lese det dere har skrevet både mens jeg bestiller og tar på meg korsettet tror jeg, hehe.. det blir nok et korsett fra draculaclothing først tenker jeg, og et fra en av de andre sidene seinere. forelska meg i et fra... hm.. tror det var valkyrie. men det blir for dyrt i første omgang. desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå