Gå til innhold

Matboks med flere rom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tips til matboks med flere rom? Ikke sånne med et tynt rom oppå. Til gutt.

Anonymous poster hash: 24fa4...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Finnes mange. feks Laptop Lunches, disse fås også i butikk i Norge nå.

Takk, og da hvilke butikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, og da hvilke butikker?

Jeg har ihvertfall sett den hos Rafens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har ihvertfall sett den hos Rafens.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk, men kanskje litt for avansert for en barnehageunge :)

Da kan eventuelt foodbook gå ;)

Anonymous poster hash: 8e9ce...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på ica før helgen. Sånne myke som man kan "klappe sammen" når de ikke er i bruk. Susanne kaluza het de tror jeg. Gav 70 kroner så de var rimelige også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på ica før helgen. Sånne myke som man kan "klappe sammen" når de ikke er i bruk. Susanne kaluza het de tror jeg. Gav 70 kroner så de var rimelige også..

Har lest om Kaluzaboksen nå. Det var ikke særlig dyrt, og så er den sammenleggbar, noe jeg spesielt har savnet med matbokser. Billig, tilsynelatende smart, og norskprodusert?? Den skal jeg jammen ta en nærmere titt på neste gang jeg er på ICA/RIMI! Spent på å se om den passer til voksne også (et mindre måltid vil den såklart ha plass til).

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med de ulike matboksene til Sistema. Jeg kan kjøpes på Kitchn, evt bestilles på f.eks. Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnas hus har flere ulike inne nå. Laptop lunchbox bl.a, men den syns jeg ble for stor og avansert for en barnehageunge. Vi kjøpte en mindre utgave som de akkurat hadde fått inn, med 3 rom. Kjempepraktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest om Kaluzaboksen nå. Det var ikke særlig dyrt, og så er den sammenleggbar, noe jeg spesielt har savnet med matbokser. Billig, tilsynelatende smart, og norskprodusert?? Den skal jeg jammen ta en nærmere titt på neste gang jeg er på ICA/RIMI! Spent på å se om den passer til voksne også (et mindre måltid vil den såklart ha plass til).

Jeg kjøpte til både datteren min og meg(mannen har lunchordning på jobben). For meg passer den til et måltid iallefall. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De har mange ulike typer på enklere liv, både for barn og voksne. Ellers har Bama en matboks som er todelt som selges på rema, og har også sett en type på Norli. Har du Tupperwarekonsulent i nærheten så har de også noen flotte matboksløsninger, eller er jo disse ganske greie for barnehagebarn http://www.containerstore.com/shop/kitchen/lunchtimeEssentials/foodContainers?productId=10025858 Containerstore har forresten mange gode ta-med-mat løsninger for alle aldersgrupper, ikke er det veldig dyrt heller :)

Anonymous poster hash: 4fe1b...de9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Søker du på bento box på eBay finner du bokser med rom i alle størrelser, både til voksne og til barn.

Anonymous poster hash: 7e026...80b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig fornøyd med Kaluzaboksen. Og liker veldig godt prisen. Den er også veldig lett.

Men at den er sammenleggbar har for oss lite å si nå, fordi som regel er det litt rester igjen i matboksen og da kan man jo ikke klappe den sammen, men kanskje kjekt for de barna som er litt større og som skal bære sekken sin selv med mer oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært veldig fornøyd med Kaluzaboksen. Og liker veldig godt prisen. Den er også veldig lett.

Men at den er sammenleggbar har for oss lite å si nå, fordi som regel er det litt rester igjen i matboksen og da kan man jo ikke klappe den sammen, men kanskje kjekt for de barna som er litt større og som skal bære sekken sin selv med mer oppi.

Samme her, jenta vår er 22 måneder. Men det er godt at den tar liten plass i skapet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Kaluza-boks i kveld, de hadde plutselig på RIMI! Og i flere farger, overraskende, det ble da valgets kvaler, men jeg landet på den sjokkrosa :fnise: Jeg sjekket litt løselig om det ville bli plass til en "vanlig" yoghurt (4-pk Tine), og det så bra ut, ser i det hele tatt ut til at den er romslig nok for en damelunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...