Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det virker litt slik til tider. De drikker seg full, og først da skal de sjekke og holde på. Til andre tider gjør de ingen ting eller sjekker ikke i det hele tatt. Bare prater.

Er det litt slik? Eventuelt hvorfor?

Anonymous poster hash: 0d6be...32c
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker slik. De ser ikke på kvinnene, de går bare arrogant forbi. Mannsrollen i Norge er litt misforstått for de oppfører seg som jenter. Litt pysete og svakelige er de norske "menn"...

Anonymous poster hash: fedbf...1a2

Gjest brutal_mann
Skrevet

Fordi norske kvinner er solid bitchy om det ikke er en førsteklasses hunk som legger an på dem. Takk dere selv.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jo ikke den norske kulturen slik at det er naturlig å snakke med fremmede jenter, så alkohol hjelper så absolutt. Har også fått flere gode kamerater jeg har truffet i alkomodus. (Og neida, de var ikke ute etter å pule)

Anonymous poster hash: e24b1...18c
AnonymBruker
Skrevet

Vel Norge er en av de mest "kalde" landene i verden, og da snakker jeg om kalde mennesker. Norske damer er kald de også. De står for mye av hva som er akseptert og hva som ikke er akseptert. Skal du skylde på noen for dette så må du skylde på foreldrene, ikke de menneskene som har blitt oppdratt til dette.

Den dagen damene blir mindre kalde, vil også menn bli mer frampå.

Det skal også nevnes at det er mange damer klager over at menn er for mye frempå å sjekker/førter, mens andre klager på de får for lite oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: b8897...b31

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er ganske sikker på at mye av denne alkoholkulturen også ha noe med synet vårt på voldtekt å gjøre, og hvordan vi egentlig ikke forventer at kvinner tar ansvar for den tilstanden de setter seg selv i. Norske kvinner drikker jævlig mye, det er det ingen tvil om, og når de drikker blir de som regel også vesentlig villigere og seksuelt mer aggressive. Men en edru norsk mann kan allikevel ikke ligge med fulle norske kvinner, uansett hvor mye initiativ disse kvinnene måtte da, da de sosiale kodene tilsier at dette er i grenseland for voldtekt. Men er man derimot drita selv, så er det plutselig greit. Så jeg tror nok at for mange er dette med å "sjekke i fylla" et slags frikort til å kunne ligge med fulle, villige damer uten at det har den samme sosiale bismaken av voldtekt.

Edit: Du ser det f.eks. på en del utenlandske menn at de ikke er fremmede for å gå ut på byen og sjekke opp fulle norske damer, selv om de selv er klin edru. Men dette er jo også mennesker vi i Norge gjerne ser på som en smule mer "rapy" enn norske menn når det kommer til stykket, så det viser bare at det er visse sosiale koder man bare må forholde seg til dersom man ønsker å være en del av hele denne "ut på byen og få seg et ligg" - kulturen.

Endret av evnukken
AnonymBruker
Skrevet

Virker slik. De ser ikke på kvinnene, de går bare arrogant forbi. Mannsrollen i Norge er litt misforstått for de oppfører seg som jenter. Litt pysete og svakelige er de norske "menn"...

Anonymous poster hash: fedbf...1a2

Huske på hvem som har mest innflytelse på barna som blir til menn. Surprise, surprise, damer som er mødre... Du blåser uansett hele greia ut i fra proposjoner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi norske kvinner er solid bitchy om det ikke er en førsteklasses hunk som legger an på dem. Takk dere sel

Definer "førsteklasses hunk"? Jeg er ikke avhengig av masse muskler, hvor utrolig det enn må virke for enkelte menn.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Fordi norske kvinner er solid bitchy om det ikke er en førsteklasses hunk som legger an på dem. Takk dere selv.

Nå, da...ro ned generaliseringene ;) Noen norske kvinner er sikkert det, men ikke de fleste.

Jeg synes TS er litt krass. Har du noen gang tenkt på hvordan det må føles å være mann og skulle sjekke opp damer, for så å bli avvist gang på gang? Det er kvinnens marked, og det er forventet at menn skal ta initiativ. Hvis man har blitt avvist gang på gang, er det ikke rart man drikker seg til mot i blant.

• Liker 4
Gjest brutal_mann
Skrevet

Definer "førsteklasses hunk"? Jeg er ikke avhengig av masse muskler, hvor utrolig det enn må virke for enkelte menn. Anonymous poster hash: e24b1...18c

Høy og kjekk. Om han ser ut som om han har penger, uten å skryte av det så får han det slik han vil.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes TS er litt krass. Har du noen gang tenkt på hvordan det må føles å være mann og skulle sjekke opp damer, for så å bli avvist gang på gang? Det er kvinnens marked, og det er forventet at menn skal ta initiativ. Hvis man har blitt avvist gang på gang, er det ikke rart man drikker seg til mot i blant.

Nemlig! Jeg synes de er fantastiske, jeg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nå, da...ro ned generaliseringene ;) Noen norske kvinner er sikkert det, men ikke de fleste.

Beklager, noen år der stadige umotiverte og uforklarlige angrep fra damer på byen sitter ennå i.

De to stedene undertegnede har slitt i vanvittig motbakke for å bli kjent med kvinner er på byn og nettdating. Det er så mye mannevondt... Suksessplattformen, av alle steder, KG. Noe sier meg at menn som ikke ser eksepsjonelt bra ut kun finner kvinner å bli kjent med i situasjoner der en må forholde seg til hverandre over lang tid. Så at norske menn ikke gidder å sjekke på byn forstår jeg herfra til dit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høy og kjekk. Om han ser ut som om han har penger, uten å skryte av det så får han det slik han vil.

Nå er jeg 1,59 "høy", så alt over det er jo høyt. Kjekk.. din definisjojn er ikke nødvendigvis min definisjon. Jeg foretrekker menn som ikke har så veldig typisk maskuline ansikter og så altfor mye muskler.

Penger har jeg selv, og siden jeg ikke har noe ønske om å bli samboer, har mannens økonomi nada å si for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, noen år der stadige umotiverte og uforklarlige angrep fra damer på byen sitter ennå i.

De to stedene undertegnede har slitt i vanvittig motbakke for å bli kjent med kvinner er på byn og nettdating. Det er så mye mannevondt... Suksessplattformen, av alle steder, KG. Noe sier meg at menn som ikke ser eksepsjonelt bra ut kun finner kvinner å bli kjent med i situasjoner der en må forholde seg til hverandre over lang tid. Så at norske menn ikke gidder å sjekke på byn forstår jeg herfra til dit.

Vel, da håper jeg du innser at det er settingen på byen som er feil, ikke deg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nå er jeg 1,59 "høy", så alt over det er jo høyt. Kjekk.. din definisjojn er ikke nødvendigvis min definisjon. Jeg foretrekker menn som ikke har så veldig typisk maskuline ansikter og så altfor mye muskler. Penger har jeg selv, og siden jeg ikke har noe ønske om å bli samboer, har mannens økonomi nada å si for meg. Anonymous poster hash: e24b1...18c

Vi snakker her om hvilken menn som får aksept for å ta kontakt med damer på byn, ikke potensielt partnermateriale.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Vel, da håper jeg du innser at det er settingen på byen som er feil, ikke deg. Anonymous poster hash: e24b1...18c

Det har jeg ikke problemer med. Det jeg setter fingeren på er hvorfor så få norske menn beiler damer på byn og tilsvarende. Det er rett og slett bortkastet tid. Det er så alt for mange norske damer på byn som er bitchy. Hvem gidder å bruke tid på dem når en finner duganes damer andre steder?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi snakker her om hvilken menn som får aksept for å ta kontakt med damer på byn, ikke potensielt partnermateriale.

Så en mann må se ut på en bestemt måte for å kunne nærme seg meg på byen? Selv om jeg ikke er ute etter noe seriøst, så er det ikke sånn at jeg tenker "fin, men faen heller, han har jo ølmage. Neste!"

AnonymBruker
Skrevet

Det virker litt slik til tider. De drikker seg full, og først da skal de sjekke og holde på. Til andre tider gjør de ingen ting eller sjekker ikke i det hele tatt. Bare prater.

Er det litt slik? Eventuelt hvorfor?

1) Jeg må drikke meg til mot og flørtehumør.

2) Det er på byen det er akseptert å flørte og være direkte.

3) Jentene er også mye mer med på spillet når de er godt brisne.

Anonymous poster hash: 7189b...806

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg ikke problemer med. Det jeg setter fingeren på er hvorfor så få norske menn beiler damer på byn og tilsvarende. Det er rett og slett bortkastet tid. Det er så alt for mange norske damer på byn som er bitchy. Hvem gidder å bruke tid på dem når en finner duganes damer andre steder?

Tenker du på å beile, som å finne noen å bli i lag med? Eller som å sjekke på byen? De fleste reiser jo på byen for å sjekke.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men nå snakker du om damer som ville ha vært bitchy uansett hvor du møtte dem. De er pene, og vet at de alltids kan få bedre, så de behandler menn som det passer dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...