Gå til innhold

Ville du også ha holdt deg langt unna en sånn mann ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er forelsket i en fyr, han er en del år yngre enn meg, uten at det merkes på noe vis synes jeg selv, han er også fra et annet land, og har en annen kultur enn meg.Jeg har på følelsen av at han utnytter meg.Jeg har truffet han i noen måneder, , da har han hele tiden virket ganske interessert,men nå sier han til meg at vi kan ikke bli gift, fordi jeg er eldre enn han, og vi har forskjellig kultur.Han sier at han liker meg og savner meg, men at jeg ikke skal vente på han, at jeg skal finne meg en annen mann.Sant skal sies at han har spurt om vi skal gifte oss, det skjedde i fjor, men jeg sa nei, jeg ville bli litt bedre kjent først sa jeg. Det er for meg ganske vanskelig å holde seg unna han, men jeg har nå begynt å akseptert at det er best å forbli venner.Akkurat nå er han i et annet land, men han kommer tilbake igjen sier han.Jeg vet det vil bli vanskelig å holde seg unna en som vil bare utnytte meg, men jeg skal klare det, trenger vel litt oppbacking nå føler jeg.

Anonymous poster hash: 7960e...ac9
Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Dette hadde ikke jeg giddet, hvert fall.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er forelsket i en fyr, han er en del år yngre enn meg, uten at det merkes på noe vis synes jeg selv, han er også fra et annet land, og har en annen kultur enn meg.Jeg har på følelsen av at han utnytter meg.Jeg har truffet han i noen måneder, , da har han hele tiden virket ganske interessert,men nå sier han til meg at vi kan ikke bli gift, fordi jeg er eldre enn han, og vi har forskjellig kultur.Han sier at han liker meg og savner meg, men at jeg ikke skal vente på han, at jeg skal finne meg en annen mann.Sant skal sies at han har spurt om vi skal gifte oss, det skjedde i fjor, men jeg sa nei, jeg ville bli litt bedre kjent først sa jeg. Det er for meg ganske vanskelig å holde seg unna han, men jeg har nå begynt å akseptert at det er best å forbli venner.Akkurat nå er han i et annet land, men han kommer tilbake igjen sier han.Jeg vet det vil bli vanskelig å holde seg unna en som vil bare utnytte meg, men jeg skal klare det, trenger vel litt oppbacking nå føler jeg.

Hvorfor blir det vanskelig?

Bra at du har bestemt deg for å klare det. Det skal du ha ros for! :blomst:

Jeg ville rett og slett bare brutt kontakten med han.

Anonymous poster hash: 3d69d...e88

Skrevet

Hvordan utnytter han deg? Han prøver jo ikke å lure deg på noe vis.

• Liker 1
Skrevet

Følg magefølelsen. Alltid!

• Liker 1
Skrevet

Det er du som skader deg selv. :( Bare kutt kontakten med han :unsure:

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Dump, dropp og bli kvitt den amøben jo før jo heller. Han har null interesse av eller for deg og bruker deg kun for sin egen tilfredsstillese.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket land er han fra, og hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: fb390...cb9
AnonymBruker
Skrevet

Dump, dropp og bli kvitt den amøben jo før jo heller. Han har null interesse av eller for deg og bruker deg kun for sin egen tilfredsstillese.

Amøben hehe ja det var riktig ord, nå fikk jeg meg en god latter :fnise: takk, ja skal dumpe han...

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket land er han fra, og hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: fb390...cb9

Jeg er minst ti år eldre enn han, og hvilket land han er i fra, vil jeg ikke si..men har en helt annen kultur enn den norske...

Skrevet

En mann som ikke ønsker å gifte seg med deg, tar ikke deg seriøs og ser ikke en fremtid med dere to sammen.

Kanskje han har noen følelser, MEN de er nok ikke ekte. Ekte følelser og kjærlighet kommer med livet man deler sammen og det man går igjennom.

Et godt ekteskap/forhold kommer av hvilken grunner man har for å være i et. Denne mannen vil nok komme til å gifte seg med en fra sammen kultur en dag. Det gjorde min mann da han giftet seg med meg, og ikke en kvinne med norsk kultur. Ikke at kvinner med norsk kultur er noe dårlig, men det er det som er vanlig.

Jeg tror du er veldig sterk, og kan klare deg uten denne mannen. Det er nok det som er det beste, kanskje du ikke ser det så godt nå. Men du vil se det senere :)

Gir deg en støttende klem :hug:

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg hadde holdt meg unna han.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode ord, jo, han har sagt også at han kommer til å gifte seg med en dame fra samme kultur som han, det som er litt merkelig, er at han i fjor spurte om vi skulle gifte oss........jo, det er vanskelig har vært, beintøft, fordi jeg er jo så glad i han og forelsket i han, men jeg har også noe som heter selvrespekt.

Skrevet

Han liker deg nok, og det er ikke sikker at han utnytter deg. Du sier han er fra en annen kultur ikke hvilken; men kanskje familien allerede har planlagt hvem han skal gifte seg med, og han vet at det ikke er noen framtid for dere? Men allikevel ikke klarer og kutte med deg? Går han i mot familien ses dette på som et svik og han risikerer og ikke ha mer kontakt med de...

AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg nok, og det er ikke sikker at han utnytter deg. Du sier han er fra en annen kultur ikke hvilken; men kanskje familien allerede har planlagt hvem han skal gifte seg med, og han vet at det ikke er noen framtid for dere? Men allikevel ikke klarer og kutte med deg? Går han i mot familien ses dette på som et svik og han risikerer og ikke ha mer kontakt med de...

Ja, du er inne på noe der, dette har jeg også tenkt på...

AnonymBruker
Skrevet

Det er nettopp derfor jeg lurer på hvorfor han spurte om vi skulle gifte oss i fjor, hva tenkte han egentlig på, når han kanskje risikerer å miste kontakten med familien ? husker en gang hans far ringte til han mens han var til meg, da han var i dusjen , da sa han : aldri ta telefonen når min far ringer.Han sa at det var synd å date i hans kultur....

AnonymBruker
Skrevet

ikke kast bort livet på dette

Anonymous poster hash: 77121...d54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...