Siljemo Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Hva er deres beste måte å bleke tennene på? Med minst mulig skade på emaljen - kanskje den mest naturlige måten??
Prestekragen Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Bruker crest whitestrips. Spurte tannlegen min om det var ok, og hun sa at så lenge man skylte med fluor i tillegg, så gikk det helt fint.
Chia Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Jeg har vært hos tannlegen og fått sånne tannskinner som er laget etter mine tenner. Disse sover jeg med om natta
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Jeg er også veldig fornøyd med crest whitestrips. Fungerer veldig fint, og kjenner ingenting til ising i tennene etterpå, noe jeg har gjort med annen tannbleking(gel f.eks.). Det er også mye, mye billigere enn å få tannskinner hos tannlege/gjøre det hos tannlege, som koster ca. 4000 begge to. Anonymous poster hash: 3c73e...723
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Bruker crest whitestrips. Spurte tannlegen min om det var ok, og hun sa at så lenge man skylte med fluor i tillegg, så gikk det helt fint. Bare lurer, hvor har du bestilt dem? Anonymous poster hash: ada09...0f8
Prestekragen Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Bare lurer, hvor har du bestilt dem?Anonymous poster hash: ada09...0f8 Ebay Se etter en god selger, pass på at utløpsdatoen er god, og be de sende uten esken, så får du i en konvolutt i postkassa.
lulu87 Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Tips til en god selger som du har erfaring med?
Prestekragen Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Tips til en god selger som du har erfaring med? Bruker ikke samme hver gang, bare søker opp de jeg skal ha, og ser om selgeren har fått god feedback, så nært opptil 100% som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå