AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 På forhånd takk for at dere deler av deres erfaringer med kjøp gjennom Net to Net. Blir det beregnet toll og avgifter, når man handler over en viss sum? Det er gratis frakt, står det? Vet dere om det gjelder uansett antall kg? Anonymous poster hash: 147e8...9b5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Hva med å lese på deres infosider? Ikke vanskeligere enn det. Anonymous poster hash: 61f2f...97d
Britt Banditt Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Det er en norsk side, det kommer tilkommer ikke noe toll og avgifter. Har handlet der et par ganger og har ikke hatt noe å utsette på siden.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Tusen takk! Anonymous poster hash: 00ab2...331
Gjest Whitestripes Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Jeg kjøpte en tv av dem. Alt vel og bra, til tv`n kom, og det ikke var med noen fot til den. Jeg tar da kontakt med dem og spør om de kan sende en fot. Nei, det kunne de ikke, men jeg kunne sende inn igjen tv`n og få en ny med fot, eller få et veggfeste til den. Jeg valgte da veggfeste, som aldri kom. Da jeg tok kontakt for å mase om veggfestet, fikk jeg beskjed om at, nei, det kunne jeg jo ikke bare få, jeg måtte betale for det. Makan til dårlig service!
Lista Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Handlet der en gang og har ingenting å utsette på firmaet.
Østlandet Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Regner med at vi her snakker om NetOnnet?Som er et svensk firma, med en norsk handleside (sender fra Sverige, hver dag og bruker ikke lenger tid enn de norske))Handlet en Sony Xperia Z2 mob.tlf for et par måneder siden.Tlf svarte ikke til forventningene og benyttet den 14 d lange angreretten.Ingen problem. Betalte ikke engang for frakten og tjente på cashback på kred.kortet til og med.Så bestilte jeg en LG G3 tlf, som jeg har beholdt.Alt smertefritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå