Siljemo Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Noen som vet hvor jeg finner en god kokosparfyme? Må prøve lukte først, så butikk kjøp
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #2 Skrevet 5. august 2014 Det har de på The Body Shop. Jeg har den, lukter kjempegodt. Anonymous poster hash: 30b62...376
FantasDick Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Synes oljene fra TBS er veldig gode. Har den med kokos og den med vanilje! De lukter mye "varmere" på huden enn i flaskene.
Anehan Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Noen som vet hvor jeg finner en god kokosparfyme? Må prøve lukte først, så butikk kjøp Escada - born in paradise lukter deilig av kokos 😍
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 ? var det dèt min kollega hadde på i dag kanskje? Jeg trodde jo hun hadde falt oppi kokusolje-solkremen sin. Men nå er det alså kokuslukt som parafyme?! Anonymous poster hash: fdcbe...f6a
Tippy Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Purr fra Katy Perry er også en veldig god kokos parfyme, den lukter på en måte solkrem. Ellers vil jeg også anbefale fra Body shop, lukter kjempe godt og da får du helt ren kokos duft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå