AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Hei. vet ikke helt om jeg skriver i riktig forum nå, men jeg gir det ett forsøk.. Det har seg sånn at denne sommeren var jeg og en gjeng ute å reiste. Der nede møtte jeg en helt fantastisk fyr, og jeg kan rett og slett si at jeg tror jeg er litt forelsket. Da vi kom hjem igjen følte jeg meg egentlig ganske deppa... men jeg hadde jo en uke fri til jeg, så jeg og en av vennene mine bestemte oss for å reise ned igjen! Egentlig av grunnlag for å treffe han igjen. Uken var helt toppers men så kommer jo dagen for å dra hjem igjen og jeg kjenner bare at tristheten kom med en gang...gråter hele tiden, klarer ikke å sove fordi jeg ligger å tenker på det, og dersom jeg sovner så drømmer jeg kun om han...helt forferdelig egentlig. Nå har jeg vært hjemme noen dager, men følelsen er fortsatt like vondt. Heldigvis holder vi kontakten. Hva skal jeg gjøre? jeg vet jo egentlig at dette aldri kommer til å funke.. fordi jeg har jo en jobb så jeg kan ikke bare reise ned ditt i hytt og pine.. Er det noen det som har noen ord å dele med meg? som har vært i samme situasjon eller har noen råd? er helt rådvill... aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Det eneste jeg vil hele tiden er bare å dra ned igjen! Beklager ett litt sytete innlegg! Men måtte få luftet følelsene mine litt... :-) Anonymous poster hash: fc694...93a
Gjest Silverstream Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Er det blitt populært for unge jenter å forelske seg i utlandet?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=852836&page=7#entry14866170Anonymous poster hash: 14da9...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå