AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Del Skrevet 4. august 2014 Ja, det må det virkelig være for enkelte. Blir hengt ut på nett, rykter, MASSE baksnakking.... Skjønner ikke at folk klarer all den dritten mange opplever. Hvordan klarer f.eks toppbloggerne det? Å få så mye dritt? Da hadde jeg virkelig lagt ned bloggen med en gang. Kan jo ikke være særlig koselig. Jeg hadde aldri i verden taklet det. Er så glad jeg er ukjent og anonym, og kan slippe alt det der.Kan gjøre hva jeg vil uten å bli dømt og snakket om. DET kaller jeg fantastisk! :D Anonymous poster hash: 3e671...92e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Del Skrevet 4. august 2014 Det er ingen som tvinger dem. Anonymous poster hash: 70e65...2c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #3 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg ville nok unngått å lese det. Er ganske sikker på at noen baksnakker meg iblant også, sånn folk som kjenner meg, og det plager meg ikke så lenge jeg ikke hører det:) Anonymous poster hash: 80faf...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noma Skrevet 4. august 2014 #4 Del Skrevet 4. august 2014 Du må nok være litt hardhuda, men jeg tror nok dette er noe du lærer å takle etterhvert. Tror nok de fleste som er kjent har hatt en liten knekk, og både tenke seg om to- og tre ganger om dette er noe de virkelig vil. Men, tenk så mye positivt de får ut av f.eks bloggen. Ting de aldri ville opplevd uten den. Så jeg kan absolutt forstå hvorfor folk gidder, selv om jeg aldri kunne tenkt meg det selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #5 Del Skrevet 4. august 2014 Du må nok være litt hardhuda, men jeg tror nok dette er noe du lærer å takle etterhvert. Tror nok de fleste som er kjent har hatt en liten knekk, og både tenke seg om to- og tre ganger om dette er noe de virkelig vil. Men, tenk så mye positivt de får ut av f.eks bloggen. Ting de aldri ville opplevd uten den. Så jeg kan absolutt forstå hvorfor folk gidder, selv om jeg aldri kunne tenkt meg det selv. Hva er de de aldri ville opplevd uten? Anonymous poster hash: 4acc2...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 4. august 2014 #6 Del Skrevet 4. august 2014 Er det du som driver å forsvarer Bieber? Når man er kjendis kan man prøve å holde seg litt mer anonym enn f.eks Bieber, Bynes og Spears. Det er snakk om å ha litt kontroll over hva man gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noma Skrevet 4. august 2014 #7 Del Skrevet 4. august 2014 Hva er de de aldri ville opplevd uten? Anonymous poster hash: 4acc2...6b8 Jeg skrev de fikk positive ting ut i fra bloggen, ikke at de aldri kunne oppleve dette ellers. Men, sjansen for at de får sponset alt fra klær, ferieturer og kjøretimer uten blogg er forsvinnende liten. Da måtte de ihvertfall blitt kjent på andre måter. Flere av bloggerne har også startet egne bedrifter som mest sannsynlig ikke ville blitt en så stor suksess om de ikke hadde hatt bloggen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #8 Del Skrevet 4. august 2014 Ja, det må virkelig være tøft å være en stor kjendis. Selv er jeg en tidligere idrettsutøver, men ikke noe særlig kjent (snakker F-/G-kjendis). Likevel har jeg virkelig kjent på kroppen hvor tøft det er at andre alltid skal mene noe om deg eller slenge dritt. Har lest mange stygge ord om meg selv på diverse fora, og jeg har fått slengt ting etter meg når jeg har bedrevet idretten min. I området hvor jeg har vokst opp er jeg mer kjent. Er nesten alltid barn og ungdommer som hvisker om meg når jeg går forbi på gata. Faktisk veldig slitsomt til tider selv om det også er mye hyggelig som blir sagt. Tør ikke en gang å tenke på hvordan f.eks. Justin Bieber har det. Anonymous poster hash: b3f2c...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg