Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det virkelig ingen måte å blokke instaweather på facebook? Jeg blir gal av alle de bildene av været. Noen legger seriøst ut titalls bilder hver dag av temperaturen, sola, regnet, tåken. Gjerne med JEG ER HER i digre bokstaver. Jada, vi ser deg? Og du er fortsatt hjemme i din egen hage som du var for fem minutter siden, bare at nå er det en grad varmere? Og nå har de jamen begynt å legge ut video også... været rører på seg, dere! :dry:

Anonymous poster hash: c806b...dbe
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær du bare lykkelig for hver dag som går uten at noen av disse menneskene kjøper seg febertermometer for rectal bruk.

• Liker 3
Skrevet

Finnes det virkelig ingen måte å blokke instaweather på facebook? Jeg blir gal av alle de bildene av været. Noen legger seriøst ut titalls bilder hver dag av temperaturen, sola, regnet, tåken. Gjerne med JEG ER HER i digre bokstaver. Jada, vi ser deg? Og du er fortsatt hjemme i din egen hage som du var for fem minutter siden, bare at nå er det en grad varmere? Og nå har de jamen begynt å legge ut video også... været rører på seg, dere! :dry:

Du kan prøve å blokkere instaweather applikasjonen under "settings"

AnonymBruker
Skrevet

Vær du bare lykkelig for hver dag som går uten at noen av disse menneskene kjøper seg febertermometer for rectal bruk.

Finnes sånne med kamera på? Da er det nok ikke lenge før vi får levende film og bilder.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan prøve å blokkere instaweather applikasjonen under "settings"

Ser at jeg allerede har blokket applikasjonen der, men alt sammen kommer likevel frem hos meg.

Skrevet

Trykk på pila øverst til høyre, velg skjul alt fra xxxxx

Anonymous poster hash: 25ae8...fcc
Skrevet

Trykk på pila øverst til høyre, velg skjul alt fra xxxxx

Anonymous poster hash: 25ae8...fcc

Får bare blokket personen, ikke instaweather. Skulle gjerne hatt en knapp som blokker ølglass og selfies også :P

• Liker 1
Skrevet

..og wifi tilkobling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...