AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Jeg har møtt en fyr. Vi har datet, og vi har også hatt sex. Jeg føler meg virkelig interessert i han, men er redd det kan skjære seg. Men håper ikke det. Er det da rett å slutte å skrive med andre menn fra datingsider inntil videre? Jeg har stoppet med det fordi jeg liker han Anonymous poster hash: 37a76...62c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Hei :-) altså jeg syns at dersom du føler at dette er riktig og du virkelig ønsker å ta stegene videre med han, så burde du holde deg til han! Men dersom du føler deg usikker på om det er riktig osv, så syns jeg godt du kan snakke litt med andre også. sånn i tilfelle :-) Lykke til! Anonymous poster hash: c6cbe...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Følg magefølelsen din Anonymous poster hash: 17666...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Er du singel, så er du singel. Så lenge dere ikke har et forhold, så er du en fri agent. Da er det selvsagt klart at du må akseptere det samme fra hans side, og ikke bare i situasjoner der du også dater andre, men også når du selv bare dater en fyr. Jeg kan date, dvs. dra på dates med flere fyrer om hverandre men jeg har ikke sex med flere om hverandre. Nå har jeg riktignok heller ikke sex med noen med mindre jeg er helt investert, så det stiller seg annerledes. Jeg ser ikke noe moralsk galt i å gå på flere dates, men personlig begrenser det seg selv. Jeg vet etter en date om jeg vil satse på noen eller ikke og jeg vet etter to dates med to forskjellige hvem jeg liker best. Og jeg er ikke interessert i å beholde andrevalget selv om nr. 1 sjekker ut. Dersom du finner deg selv i en situasjon der du treffer flere jevnlig ville jeg tenkt meg om hvem du liker best og så satset, fremfor å beholde noen tilgjengelig for ren bekreftelse. Anonymous poster hash: 16f85...f30
Gjest brutal_mann Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Om vi skal se på den gjengse oppfattelse og moral i Norge i dag så er du gal om du slutter å date andre. Det viktigste her er å realisere DEG! Så da må du date så mange som mulig. Ikke bry deg om at du liker fyren og aler minst at du har sex med han. Han er nok bare en drittsekk uansett så da er det beste at du ikke legger for mye i dette og heller leter etter en som er enda mer perfekt! 1
Gjest Lille-pus Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Jeg har møtt en fyr. Vi har datet, og vi har også hatt sex. Jeg føler meg virkelig interessert i han, men er redd det kan skjære seg. Men håper ikke det. Er det da rett å slutte å skrive med andre menn fra datingsider inntil videre? Jeg har stoppet med det fordi jeg liker han Anonymous poster hash: 37a76...62c Det høres ikke ut som du har lyst til å date noen andre enn denne ene mannen. - hvorfor skal du da gjøre noe du egentlig ikke har lyst til bare fordi det kan skjære seg? Det realt er vel å gi de andre du har skrevet med beskjed om at det har vært hyggelig å skrive med fem, men at du nå er opptatt
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Jeg har datet flere samtidig, men da bare i startfasen. Har aldri ligget med flere om en annen. Dersom jeg får vite at fyren jeg dater ligger med andre etter at vi har hatt sex, dropper jeg han. Ikke fordi det i prinsippet er galt (han er jo singel), men fordi selvrespekten min sier nei. Å vite at han knuller andre samtidig som han knuller meg føles feil, og det gjør at jeg ikke vil mer. Er noe annet om han prater med andre jenter på nettet, det hadde jeg tolerert mens vi enda bare datet. Anonymous poster hash: 46c5b...003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå