Xollern Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Jeg har alltid vært superforsiktig med jenter og har aldri vært i et forhold. Jeg er 23 år og mine relativt høye krav til jenter kombinert med manglene insiativ har gjort at det har blitt sånn. Jeg føler selv jeg ser over middels ut og har hatt endel flørter opp igjennom, desverre har det aldri endt med Gjensidige følelser. Jeg har også alltid oppført meg som en umoden idiotisk når jeg har drevet på med jenter. Nå har jeg begynt å date litt, jeg lurer litt på hvor fort jeg skal gå frem? Jeg har stort sett invitert på film El. Og jeg får dem i armkroken og det blir litt kosing men jeg har ikke gått for å kysse.. Jeg merker det er gjensidig interesse, men jeg er jo usikker på hvor interessert jeg er selv også og om jeg kommer til å få følelser.. Samtidig kan jeg jo ikke vente for lenge, eller forvente at jenta tar initiativ til å ta ting videre? Hjelp 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Hva med å invitere henne med ut på en restaurant så hun føler seg litt spesiell? Anonymous poster hash: b3d88...b8d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Så lenge en jente kryper inn i armkroken og du merker interessen er det bare å finne frem mannen i deg og kysse henne. Fortell henne hvor vakker hun er og hvor deilig det er å ha henne hos deg og få henne til å føle seg spesiell. Har du ikke baller til å sjarmere jentene trenger du et sjekke/selvtilittskurs. Ta kontakt med Genuine Connections, gutta som driver 0330 bloggen eller datinghjelp.no for å få de verktøyene du tydeligvis ikke har. Anonymous poster hash: 24bd4...e2e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Det med kyssing handler jo bare om å tørre de første gangene helt til det kommer naturlig.Det er ikke noe du kan få hjelp med. Om du er evig singel kan du mest sannsynlig gå mye fortere frem enn du tro og du må nesten prøve å gå for fort frem noen ganger om du skal finne ut hvor fort man kan gå frem. Det er sånn man lærer. Anonymous poster hash: 22493...b13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå