AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Datteren min på 2,5 ligger fortsatt i sprinkelsengen sin. Den passer fortsatt og hun sover godt i den. Har tatt av veggen på den ene langsiden så det er jo ikke en "baby"seng lenger. Men jeg tenker at hun må ha en ny og selvfølgelig større seng snart. Hvor har dere kjøpt seng? Hvor er det rimeligste å handle? Har dere tips om en spesiel madrass dere har vært spesielt fornøyd med osv?Anonymous poster hash: 18742...7fa
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Ikea er vel et greit sted om man skal noenlunde utvalg og lav pris. Her har vi valgt juniorseng når de har sluttet med sprinkelseng. Deretter kjøpt vanlig stor seng når de nærmer seg skolealder. Anonymous poster hash: 33f99...74b
Susan Sto Helit Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Vi gikk rett over til en full lengde seng som jeg hadde da jeg var liten. (Halvparten av en køyeseng fra Stompa?) På den hadde vi en ordentlig fjærmadrass. Og så kjøpte vi en sengekant fra IKEA som hindret ungen i å trille ut. Årsaken til stor seng var at da kunne vi voksne ligge relativt komfortabelt sammen med barnet i senga. Evt. kunne en av oss legge seg der hvis det kom urolige barn i vår seng og vi ikke fikk sove.
Ripsy Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Vi har kjøpt denne til jenta vår: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S59851606/ Ser de har et par stykk som er billigere også, men jeg synes denne var søt . Men hvis dere vil spare penger også på sikt kan dere jo evt gå rett på full lengde som Susan Sto Heilt ovenfor gjorde. 1
Gjest Magdalene Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Vi har gått rett på "stor" seng, med sengehest. Da har det vært komfortabelt for oss voksne å ligge der også. Bruker ofte å lese for henne på kvelden, så da er det greit å slenge seg nedpå sengen sammen med henne. Har hatt hemnes dagseng, med tre skuffer. Kjekt å ha som lekeoppbevaring., Har man liten plass så kan det nok være kjekt med juniorseng.
Governorswife Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Kjøp en Ikea seng brukt på FINN, omtrent alle modellene til Ikea før du til halv pris der, kjøp ny madrass så har du billig seng i boks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå