AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Hva synes dere om en kvinne som har disse egenskapene: - Empatiløs - liker å grave til seg materialistiske goder - Har mentale forstyrrelser - Hundefrelst - Mammadalt - Taus og ordknapp - kjølig Denne personen har funnet en mann som hun har lurt til seg et forhold til, med hans samtykke naturligvis. Tviler på at han kjenner til henne som vi andre gjør. Så derfor lurer jeg på hva oddsen er for at dette forholdet går i stykker? I hennes familie har hun skilte foreldre, samt familiemedlemmer med forhold som har gått til helvette. Noen av dem har også giftet seg flere ganger..Anonymous poster hash: 5f32f...4e0
Selma1984 Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Kanskje vedkommende ser henne på en annen måte enn det ensidig negative synet ditt/deres? Kanskje det bare er de to som vet hvordan DE har det..? 2
Mango Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Hva synes dere om en kvinne som har disse egenskapene: - Empatiløs - liker å grave til seg materialistiske goder - Har mentale forstyrrelser - Hundefrelst - Mammadalt - Taus og ordknapp - kjølig Denne personen har funnet en mann som hun har lurt til seg et forhold til, med hans samtykke naturligvis. Tviler på at han kjenner til henne som vi andre gjør. Så derfor lurer jeg på hva oddsen er for at dette forholdet går i stykker?I hennes familie har hun skilte foreldre, samt familiemedlemmer med forhold som har gått til helvette. Noen av dem har også giftet seg flere ganger..Anonymous poster hash: 5f32f...4e0 Hahah, du kan vel ikke mene dette seriøst? Isåfall: Konsentrer deg om deg selv! 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Hahah, du kan vel ikke mene dette seriøst? Isåfall: Konsentrer deg om deg selv! Det gjør jeg Problemet er bare at denne personen ikke er god i hodet.. Så er hun i familie med samboeren min. Noe som ikke bedrer situasjonen. For får hun denne fyren med på laget, får vi flere problemmakera å hanskes med.Anonymous poster hash: 5f32f...4e0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Kanskje vedkommende ser henne på en annen måte enn det ensidig negative synet ditt/deres? Kanskje det bare er de to som vet hvordan DE har det..? Eller så er de rett og slett likesinnede. Trøste og bære!Anonymous poster hash: 5f32f...4e0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Er det galt å være hundefrelst også nå da.. Anonymous poster hash: 10910...321 2
minister-mio Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Har hun familiemedlemmer som har vært gift flere ganger kan hun umulig være god i hodet. Ironiflaggsmiley
Gjest Whitestripes Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Det gjør jeg Problemet er bare at denne personen ikke er god i hodet.. Så er hun i familie med samboeren min. Noe som ikke bedrer situasjonen. For får hun denne fyren med på laget, får vi flere problemmakera å hanskes med.Anonymous poster hash: 5f32f...4e0 Helt ærlig, så virker ikke du helt god heller. Pass på deg selv, du. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Hva synes dere om en kvinne som har disse egenskapene: - Empatiløs - liker å grave til seg materialistiske goder - Har mentale forstyrrelser - Hundefrelst - Mammadalt - Taus og ordknapp - kjølig Denne personen har funnet en mann som hun har lurt til seg et forhold til, med hans samtykke naturligvis. Tviler på at han kjenner til henne som vi andre gjør. Så derfor lurer jeg på hva oddsen er for at dette forholdet går i stykker? I hennes familie har hun skilte foreldre, samt familiemedlemmer med forhold som har gått til helvette. Noen av dem har også giftet seg flere ganger..Anonymous poster hash: 5f32f...4e0 Og hennes gode egenskaper er?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #10 Skrevet 4. august 2014 Og hennes gode egenskaper er? At hun selv forstår hva hun holder på med., og står for det. Det gjør det enklere for oss andre å bli trodd.Anonymous poster hash: 5f32f...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå