Gjest Hummels Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 (endret) De er så forbanna late! (IKKE ALLE ALTSÅ!) I dag når jeg var ute med noen venner og spiste på en kafe, så var det en gjeng med kjerringer, barnevogner og en haug med unger som satt der. Ungene for å skreik, løp rundt, plaget andre roligere unger i "lekekroken", sølte og griste som bare det. Kjerringene satt der å pratet og lo så valkene deres ristet, og brydde seg ikke om hva ungene deres drev med. Dette blir bare mer og mer normalt jo!!!! Jeg og vennene minne tok maten med oss og stakk. Var best sånn for vi orket ikke mer av snørrungene og hønseflokken. Var like før jeg gikk å spydde på de! Det hadde de fortjent. Disse kjerringene var sikkert i slutten av tenåra eller begynnelsen på 20 åra. Kan ikke unge kjerringer passe på unger så må de vente til de er voksne nok da! Ikke bare lage kvalme for andre folk. Herregud!! Endret 4. august 2014 av Baby_Blue 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Å herregud, unger som løper rundt på cafe! Er alltid redd for at en av dem skal løpe inn i meg der jeg beveger meg tilbake til plassen min med en kopp breddfull av glovarm kaffe. Anonymous poster hash: 524a0...c82 2
Gjest Hummels Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Ja det er så plagsomt! Går snart ikke an å gå på kafe mer
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Kanskje du gikk på feil café? En sånn som barnevognmafiaen frekventerer? Ellers er det ikke alle som har fått med seg at unger krever oppdragelse.Anonymous poster hash: c6564...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå