Gjest Trulselinemor Skrevet 29. juni 2004 #1 Skrevet 29. juni 2004 Er det noen som vet om knorr tomatsuppe finnes lengre? Jeg synes toro sin tomatsuppe er vond.
Gjest GreenSky Skrevet 30. juni 2004 #2 Skrevet 30. juni 2004 Jeg vet ikke jeg, men du kan jo sende dem en mail og spørre?
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. juli 2004 #5 Skrevet 1. juli 2004 Jeg skal sende de en mail i morgen. Oppdaget først i kveld at du hadde svart på innlegget. Så fort jeg får et svar fra de, så skal jeg gi beskjed.
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Nå har jeg sendt mail, så nå er det bare å vente på svar.
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. juli 2004 #7 Skrevet 3. juli 2004 Nå har jeg fått svar fra knorr: jag har sänt ditt mail vidare till Norge. Tyvärr dröjer svaret pga semestertider men i början av augusti får du svar! Skön sommar!
Gjest GreenSky Skrevet 3. juli 2004 #8 Skrevet 3. juli 2004 Okay. Rart at de ikke visste det, da. Norge står vel for en stor del av inntektene? Men, men.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2004 #9 Skrevet 3. juli 2004 Jeg tenkte på denne linken når jeg var innom Mega, og der fant jeg ikke den tomatsuppen...bare toros... Clea
Gjest tusjen Skrevet 4. juli 2004 #10 Skrevet 4. juli 2004 Jeg liker ikke Knorr sin tomatsuppe Bare Toro sin.. Jeg er ikke helt sikker men lurer på om de selger Knorr sine produkter i noen billigbutikker? Nille, Europris eller 20-kroneren.. Er ganske sikker på at jeg har sett det en av plassene .. tusjen
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. juli 2004 #11 Skrevet 4. juli 2004 Tusen takk. Jeg liker ikke toroen sin. Synes den er for dårlig på smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå