Gå til innhold

Gjestzilla?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med unntak av splitting av par (hvorfor skal jeg ikke få sitte sammen med mannen min, er ikke så ofte vi har ungefri en lørdagskveld) så er jeg veldig enig med deg! =)

Anonymous poster hash: 2f964...283

For å sette det på spissen: Hvorfor skal dere bruke bryllupet mitt til å gå på date? Er det dere vil kan dere takke nei til invitasjonen og bruke barnevakten til å gå ut og spise middag sammen bare dere to.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å sette det på spissen: Hvorfor skal dere bruke bryllupet mitt til å gå på date? Er det dere vil kan dere takke nei til invitasjonen og bruke barnevakten til å gå ut og spise middag sammen bare dere to.

Jeg synes det er rart at du ikke forstår at en sånn dag så skal alles kjærlighet feires, ikke bare din.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er rart at du ikke forstår at en sånn dag så skal alles kjærlighet feires, ikke bare din.

Det handler ikke om hva jeg forstår eller ikke forstår. Vi er rett og slett uenige i hvordan bordplassering skal være. Og som jeg sa, jeg satte det helt på spissen her.

Skrevet

Det handler ikke om hva jeg forstår eller ikke forstår. Vi er rett og slett uenige i hvordan bordplassering skal være. Og som jeg sa, jeg satte det helt på spissen her.

Ja, ja, men da er du vel komfortabel med at i neste bryllup du og din mann er invitert til så sitter han ilag med felles venner av dere, mens du sitter på singelbordet, det er jo så greit å bli kjent med nye mennesker...

Jeg satte det naturligvis helt på spissen.

• Liker 2
Skrevet

Ja, ja, men da er du vel komfortabel med at i neste bryllup du og din mann er invitert til så sitter han ilag med felles venner av dere, mens du sitter på singelbordet, det er jo så greit å bli kjent med nye mennesker...

Jeg satte det naturligvis helt på spissen.

Som gift har jeg ingenting på singlebordet å gjøre. Men sett meg gjerne sammen med den gamle onkelen,

Skrevet

Som gift har jeg ingenting på singlebordet å gjøre. Men sett meg gjerne sammen med den gamle onkelen,

Vel, men bridezillas tenker ikke hvor hen folk har noe med å sitte, det har vi da flere eksempler på her.

• Liker 1
Skrevet

Vel, men bridezillas tenker ikke hvor hen folk har noe med å sitte, det har vi da flere eksempler på her.

Vi har tenkt nøye gjennom hvor gjestene sitter, selv om vi har valgt å splitte par.

Skrevet

Vi har tenkt nøye gjennom hvor gjestene sitter, selv om vi har valgt å splitte par.

Vel..

Skrevet

Ikke noe på singelbordet å gjøre? Er single dårligere mennesker?

Anonymous poster hash: 28675...940

Skrevet

Vel..

Fordi vi har valgt annerledes enn deg er vår løsning lite gjennomtenkt? Fantastisk logikk, de som er uenige med deg har ikke tenkt nok over saken.

Skrevet

Ikke noe på singelbordet å gjøre? Er single dårligere mennesker?

Nei. Jeg var verken bedre eller dårligere menneske da jeg var single. Skal det først være et eget singlebord (noe jeg synes er tull) trodde jeg det var for single, ikke for samboere/gifte. :laugh:

Skrevet

Nei. Jeg var verken bedre eller dårligere menneske da jeg var single. Skal det først være et eget singlebord (noe jeg synes er tull) trodde jeg det var for single, ikke for samboere/gifte. :laugh:

De er nok i utgangspunkt det, men så er det jo de der brudene som finner på å skille par da og setter folk ilag med totalt ukjente....

Skrevet

Skjønner bare ikke hvorfor du hadde reagert dersom du hadde blitt plassert ved et bord med mennesker som tilfeldigvis kom uten partner. De er jo trivelige mennesker de også.

Skrevet

Skjønner bare ikke hvorfor du hadde reagert dersom du hadde blitt plassert ved et bord med mennesker som tilfeldigvis kom uten partner. De er jo trivelige mennesker de også.

Single folk er som oftest mer livått enn gifte/samboende mennesker. ;)

Skrevet

Single folk er som oftest mer livått enn gifte/samboende mennesker. ;)

Ja, jeg forstår jo at det er mange regler her. Single skal sitte sammen med single, gifte skal sitte med gifte (men ikke partneren sin) og til nød kan man sitte sammen med en gammel onkel!

Skrevet

Ja, jeg forstår jo at det er mange regler her. Single skal sitte sammen med single, gifte skal sitte med gifte (men ikke partneren sin) og til nød kan man sitte sammen med en gammel onkel!

Best å ha en vindunk i dameveska ja, sånn at man kan få det artig i de her tragiske bryllupene...

• Liker 1
Skrevet

Det er jo her inne gjestene klager, ikke i selve bryllupet og i de fleste tilfeller vil ikke brudeparet få høre noe om hvordan man egentlig likte selskapet. Her inne sier vi hva vi mener.

Jeg kan godt være kaffegjest hvis det ikke er for langt unna. Takker nei hvis det innebærer en flytur eller lengre togtur. Jeg har aldri opplevd at par har blitt splittet og det at de ikke har blitt splittet har ikke hatt noen påvirkning på flyten i samtalen under middagen i de bryllupene jeg har vært i.

Jeg er ikke særlig begeistrert for bryllup der antrekket settes til bunad og hvor gjestene må leie bunad. Jeg er ikke et bunadsmenneske og føler meg ikke vel i antrekket, og ville også vært redd for å søle på plagget jeg måtte leie eller låne. Ellers forholder jeg meg til farger man ikke skal bruke som gjest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...