Gå til innhold

Billige møbelbutikker?

queensnella

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter nye møbler til ny leil, og lurer derfor på hvor jeg kan få tak i billige møbler som kommoder, klesskap, stuebord o.l? ikke IKEA, da jeg bor et stykke unna og har litt dårlig tid.

Har hørt JYSK er billig? Har ikke peiling, kom gjerne med forslag :-) ikke nettbutikker.

Endret av queensnella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn.no og loppis. Anonymous poster hash: 0612e...eb1

Alt jeg fant på finn var solgt. Loppis, neitakk :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JYSK er billig, men jeg har ikke særlig god erfaring med kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser etter nye møbler til ny leil, og lurer derfor på hvor jeg kan få tak i billige møbler som kommoder, klesskap, stuebord o.l? ikke IKEA, da jeg bor et stykke unna og har litt dårlig tid.

Har hørt JYSK er billig? Har ikke peiling, kom gjerne med forslag :-) ikke nettbutikker.

Augustsalget har startet i flere møbelbutikk-kjeder. Hvilke møbelforretninger har du der du bor?

Anonymous poster hash: 0842d...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skeidar, bohus og living har noen ting som er dyre, men de har faktisk ganske rimelige ting også. Er verdt å se på nettsidene deres.

Selv bruker jeg for det meste bare finn.no og IKEA. Kjøpte en sofa på bohus en gang i tiden, og den var helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bohus? http://www.bohus.no/

De har salg nå

Anonymous poster hash: 0842d...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har kjøpt endel på finn. Det gjelder å slå til med en gang man kommer over noe. Også må man ha både penger og planer for henting klare.

Anonymous poster hash: fd1fd...b5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Har gått igjennom alt på finn som jeg ser på som interessant og passende for meg, men alt var enten solgt allerede eller for dyrt.. Høysesong for folk som skal ha møbler nå, vil jeg tro.

Takk for tips! Skal ut på jakt i morgen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt fra Møbel24 på nettet. Det har jeg vært fornøyd med. Finn har jo også masse fint og billig.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Hadde ligget unna Jysk selv om det er billig. Det ender bare opp med at du må kjøpe alt på nytt enda en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...