Gå til innhold

menn uten sokker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er det like greit at menn går uten sokker i sko som det er for damer

Anonymous poster hash: e4a36...9b4

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hei

Er det like greit at menn går uten sokker i sko som det er for damerAnonymous poster hash: e4a36...9b4

I tøysko, seilersko, sandaler og den typen fritidssko synes jeg det helt ok ja.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig! :)

Anonymous poster hash: 0707d...a78
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de ikke har gule, tykke negler ja. Har sett en del slike, og det er ikke et pent syn.

Anonymous poster hash: 44ea8...ebb
  • Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

:) ser ofte damer og med ustelte tær og avskallet neglellakk og hard hud og sprekker overalt:) ikke så lekkert det heller.

Personlig syns jeg hender og føtter er pent så lenge de er vellstelt,så ja det er like ok for menn som damer å gå uten sokker i sko og ellers og

AnonymBruker
Skrevet

ja,helt ok det

• 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

bumper denne

AnonymBruker
Skrevet

Menn med sokker, shorts eller andre bukser enn langbokser er ikke ok.

Tilmlangbukser og tette sko er sokker ok, men med sandaler får menn og gutter kaste sokkene av seg.

Anonymous poster hash: 9308d...76f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn med sokker, shorts eller andre bukser enn langbokser er ikke ok.

Tilmlangbukser og tette sko er sokker ok, men med sandaler får menn og gutter kaste sokkene av seg.

Synes du det er problematisk med menn som går med sokker og shorts??

Det er vel nesten ingen menn som går uten sokker, såfremt det ikke er med sandaler eller uten sko.

Anonymous poster hash: 64fe9...5d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sokker og shorts er da helt greit, bedre enn sokkeløst for meg i alle fall. Skal du bort til andre hvor det kan hende at skoene skal av bør man ha sokker på, sløver man rundt og ikke skal hjem til andre kan man velge selv. Personlig synes jeg det ser litt sløvt ut uten sokker, og jeg synes ankelsokker er i overkant feminint på menn, og dermed turn off for meg personlig. Joggesko er penest med rene hvite sportsokker synes jeg, pensko/ skinnsko bør ha sorte sokker, eller litt fargerike sokker, men da må de matche resten av antrekket.

Anonymous poster hash: ae3fd...d86
  • Liker 1
Gjest Walden
Skrevet

Sokker og shorts er da helt greit, bedre enn sokkeløst for meg i alle fall. Skal du bort til andre hvor det kan hende at skoene skal av bør man ha sokker på, sløver man rundt og ikke skal hjem til andre kan man velge selv. Personlig synes jeg det ser litt sløvt ut uten sokker, og jeg synes ankelsokker er i overkant feminint på menn, og dermed turn off for meg personlig. Joggesko er penest med rene hvite sportsokker synes jeg, pensko/ skinnsko bør ha sorte sokker, eller litt fargerike sokker, men da må de matche resten av antrekket.

...meanwhile, in the REAL world....

AnonymBruker
Skrevet

Synes du det er problematisk med menn som går med sokker og shorts??Det er vel nesten ingen menn som går uten sokker, såfremt det ikke er med sandaler eller uten sko. Anonymous poster hash: 64fe9...5d2

Ikke problematisk, men lite pent.

Gjest lipgloss
Skrevet

Sokker og shorts er da helt greit, bedre enn sokkeløst for meg i alle fall. Skal du bort til andre hvor det kan hende at skoene skal av bør man ha sokker på, sløver man rundt og ikke skal hjem til andre kan man velge selv. Personlig synes jeg det ser litt sløvt ut uten sokker, og jeg synes ankelsokker er i overkant feminint på menn, og dermed turn off for meg personlig. Joggesko er penest med rene hvite sportsokker synes jeg, pensko/ skinnsko bør ha sorte sokker, eller litt fargerike sokker, men da må de matche resten av antrekket. Anonymous poster hash: ae3fd...d86

fyttirakkern er det mest tullete innlegget jeg har lest noen gang,kunne ikke vært mer uenig i hva som er skrevet

Skulle tro du levde i 1950

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er litt ekkelt. Jeg selv bruker alltid sokker om det så er ankelsokker eller sokker som er laget for ballerina sko, tøysko etc. Fotsvetten kommer fort når man går uten sokker. Sandaler er greit men ikke sko som du faktisk kan bruke sokker i som ikke syns. Haha uff mye sokkeprat det ble.

Anonymous poster hash: 285eb...504

Skrevet

Sko uten sokker er skikkelig ekkelt og uhygenisk. Fotsvette og hudrester med dertilhørende bakterier går inn i skoens stoff istedenfor i en vaskbar sokk. Her bør kunnskap om hygiene gå foran motens forgjengelighet.

AnonymBruker
Skrevet

fyttirakkern er det mest tullete innlegget jeg har lest noen gang,kunne ikke vært mer uenig i hva som er skrevet

Skulle tro du levde i 1950

For det første var man velkredde på 50-tallet, hvilket de færreste er i dag, samt at jeg beveger meg mest i de øvre samfunnslag hvor bare herreføtter i sko kun er akseptabelt på vei ut til postkassen på egen gårdsplass.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som dette kan oppsummeres som det samme gjelder for kvinner og menn hva som er innafor eller ikke av barfothet, strømper og sko.

Anonymous poster hash: 0bd3f...986

Gjest lipgloss
Skrevet

For det første var man velkredde på 50-tallet, hvilket de færreste er i dag, samt at jeg beveger meg mest i de øvre samfunnslag hvor bare herreføtter i sko kun er akseptabelt på vei ut til postkassen på egen gårdsplass. Anonymous poster hash: ae3fd...d86

Jeg tar tilbake , dette må være det dummeste jeg har hørt,gjeeses for en sløv mening og utsang,kunne ikke vært mere feil,se deg rundt da mann,folk uten strømper overalt både menn og kvinner

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle som synes det er greit bare fordi folk "overalt" gjør det. Ingen menn, og få kvinner i min omgangskrets går barbent. Heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...