Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et problem. For to år siden møtte jeg min nåværende kjæreste.. Det var ikke akkurat kjærlighet ved første blikk for meg, falt mer for personligheten over tid...

Jeg søkte tryggheten og vi ble kjærester. Men noen mnd senere møtte jeg en som jeg falt helt for.. Og gjorde det slutt pga usikkerhet i dette forholdet og fordi jeg var så tiltrukket av den andre. Men den andre personen er så utrolig merkelig på mange måter. Redd for nærhet, usikker og passer ikke inn i livet mitt da vi lever i to veldig forskjellige verdener ift. familieliv/studieliv. Men så utrolig pen og deilig..

Jeg gikk etterhvert tilbake til kjæresten igjen. Så har det vært endel opp og ned mellom oss. Nå skal vi flytte sammen. Og jeg har bestemt meg for å være stabil ha det fint med kjæresten.

Men jeg tenker så mye på den andre. Møter innimellom den andre på byen, ringer i fylla og har sovet over mange ganger der. Men har aldri hatt sex, kun kyssing og kos.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er så glad i kjæresten min men føler så begjær for den andre. Og den andre er meget mer attraktiv. Selv om jeg vet at utseendet bare er overfladisk. Føler at jeg har det så trygt og fint med kjæresten, men at den andre personen er en jeg ville hatt det gøyere med, men ikke følt samme trygghet med. Det er så vanskelig:(

Anonymous poster hash: 7e76a...997

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å sove hos den andre er lumpent når du er i et forhold - og har lyst på denne personen. Slutt med det så lenge du har kjæreste.

Så må du ta et valg. Du kan ikke få i pose og sekk slik du prøver på nå.

Ta sjansen med den andre, eller jobb med forholdet du har. Tenk over hva som kan gjøres i forholdet du allerede er i for å gjøre det mer spennende (hvis det er det du savner) og gjennomfør det - så gir du det i alle fall en fair sjanse? Det kan jo godt være at det da kan bli akkurat det forholdet du ønsker deg. Uansett, du må ta et valg, og kutte ut en av dem.

Anonymous poster hash: 58f39...e31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må jo bare si, det er så jævelig stygt gjort og sove over hos en annen en.

Jeg eier ikke sans for slikt.

Det er og føre noen andre bak lyset. Start med og være åpen om det og ikke minst vær ærlig med part 1 og 2 :)

Ingen fortjener og bli ført bak lyset..

Når det skal sies, burde du jo gjøre det slutt med begge. Da kan du Hvertfall ha samvittigheten din på det tørre.

Hva om du skulle opplevd dette selv? Og hva tror du mann nr 2 tenker om deg?

Jeg hadde værtfall aldri tatt inn en slik kvinne som jeg viste kunne såret meg.

Få tid for deg selv og tenke etter. Er det virkelig verdt at kanskje ingen av de vil ha deg?

Sanheten kommer for en dag, og hva da?

Lykke til

Anonymous poster hash: 05c6e...681

Gjest Seajewel
Skrevet

Vil anbefale deg å kutte ut begge, og finne en du virkelig vil ha...

Gjest brutal_mann
Skrevet

I min bok bedriver du den groveste formen for utroskap. Du bør nok dumpe dem begge.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...