AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Slik som i dag, fra 19 til 20, kommer han til å forlange at vi ser på Holms og Hos Martin. Dette må jo være de to dårligste seriene ever? Og Hotel Cæsar begynner vel igjen snart, og trolig kun fordi jeg har sagt jeg hater det, så vil han se på. Han påstår at Hotel Cæsar slett ikke er dårlig, at den kan ses på flere nivåer, at det er en del satire og ikke opplagt humor man trenger intelligens for å skjønne. Men jeg tror det kun er for å irritere meg at han ser på. Hva synes dere? Hvem bestemmer hva dere skal se på i hjemmet?Anonymous poster hash: 5f195...555
Tabris Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Vi ser på det vi har lyst å se på. Samboer og jeg har litt ulik smak når det gjelder tv og film, så det er ofte han ser ting jeg ikke er interessert og vice versa.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Kjøp en tv til! Anonymous poster hash: bb3d2...999 3
Lizzy_86 Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Hærregud så idiotisk å diskutere om engang, du kan da kjøpe deg et nettbrett eller bruke en pc. Du har da faen meg Netflix, Viaplay, HBO og mere. Lite å finne på du eller? La nå han få se på hva han vil.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Det vi gjør er at vi kun har serier begge liker på TV'en liker man noe som den andre hater så der man det på Ipad/PC med høretelefoner. F.eks så ser jeg Game of Thrones på PC med høretelefoner. Helt greit det, jeg forlanger ikke å se det på TV'en. Anonymous poster hash: a0f1a...0f7 1
Gjest New_Girl Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Jeg har full kontroll på TV og fjernkontroll! Ellers så har vi jo opptaker og vi ser gjerne serier på PCn også.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Slik som i dag, fra 19 til 20, kommer han til å forlange at vi ser på Holms og Hos Martin. Dette må jo være de to dårligste seriene ever? Og Hotel Cæsar begynner vel igjen snart, og trolig kun fordi jeg har sagt jeg hater det, så vil han se på. Han påstår at Hotel Cæsar slett ikke er dårlig, at den kan ses på flere nivåer, at det er en del satire og ikke opplagt humor man trenger intelligens for å skjønne. Men jeg tror det kun er for å irritere meg at han ser på. Hva synes dere? Hvem bestemmer hva dere skal se på i hjemmet?Anonymous poster hash: 5f195...555 Gå å rullere tallerknene når han ser på dette da kanskje? Anonymous poster hash: 6d9d4...3ba 8
Gjest Allergikeren Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Det er mye irritasjon over partnere for tiden, syns jeg ...? Vi prøver å finne noe begge vil, eller i det minste syns er greit, å se på. Og så har vi tuner med opptaksfunksjon, så vi får tatt opp de seriene som er viktige for oss. Da ser jeg favorittseriene mine når jeg er alene hjemme, og han ser sine favorittserier når han er alene hjemme(eller når jeg har lagt meg). Av og til finner vi noen nye(eller gjenoppdager gamle) serier på Netflix, da ser han det på pc mens jeg ser det jeg vil se på tv, eller omvendt.
LatersBaby Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Jeg er glad jeg ikke irriterer meg over slike småting som attpåtil kan løses enkelt ved å bruke pc/nettbrett. 2
kaprifolen Skrevet 4. august 2014 #11 Skrevet 4. august 2014 Spill et brettspill i steden! Eller, kanskje ikke.... 2
Maximillian Cohen Skrevet 4. august 2014 #13 Skrevet 4. august 2014 Her er det selvfølgelig jeg som bestemmer. Jeg bestemmer stort sett at hun kan få lov til å kontrollere TV'en. 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #14 Skrevet 4. august 2014 Jeg liker å se på fjernsynsTV mens jeg spiser godtesnop Anonymous poster hash: 3d1b2...522 3
Gjest tsejG Skrevet 4. august 2014 #15 Skrevet 4. august 2014 Huff, godt ingen av oss er interessert i serier. Dette er det nok mye krangel om rundt forbi, men som mange har påpekt er det jo null problem å løse vha PVR-dekoder, eller også nettbrett/PC. Skjønner ikke hva folk har glede av i serier, blir bare irritert over å måtte vente i opptil ei uke til fortsettelsen... Film er bedre da, synes nå jeg
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #16 Skrevet 4. august 2014 Skjønner ikke hva folk har glede av i serier, blir bare irritert over å måtte vente i opptil ei uke til fortsettelsen... Film er bedre da, synes nå jeg Det er faktisk litt av det jeg liker, å ha noe å se frem til. Pluss at jeg får tid til å lese noen av de 100+ uleste bøkene jeg har når ting foregår på den måten. Anonymous poster hash: 1a39d...9ad
Maximillian Cohen Skrevet 4. august 2014 #17 Skrevet 4. august 2014 Jeg liker å se på fjernsynsTV mens jeg spiser godtesnop Anonymous poster hash: 3d1b2...522 Kan du ikke slutte å forsøple forumets tråder og heller ta deg en tur i en drosjebiltaxi?!! 3
Gjest thesledge Skrevet 4. august 2014 #18 Skrevet 4. august 2014 Ser ikke problemet med det med mindre du har noe du selv MÅ se på tv. Vi ser ikke så mye på tv, men når vi gjør det prøver vi å finne noe begge liker, eller så ser bare en av oss på.
Gjest tsejG Skrevet 4. august 2014 #19 Skrevet 4. august 2014 Det er faktisk litt av det jeg liker, å ha noe å se frem til. Pluss at jeg får tid til å lese noen av de 100+ uleste bøkene jeg har når ting foregår på den måten. Anonymous poster hash: 1a39d...9ad Jeg beundrer din tålmodighet... Når sant skal sies har jeg riktignok sett noen serier, men det har helst vært av typen 3-5 kanskje 8 episoder, og av en viss kvalitet... Bøker er nok tross alt en bedre syssel, både for øyne og sjel. Men de blir ofte nedprioritert ja.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #20 Skrevet 5. august 2014 Finnes det en liste over alle trådene til TS? Jeg ler så godt av dem! Legg gjerne inn link til selve tråden. Anonymous poster hash: 287fb...bba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå