Gå til innhold

What to do? Han han sterke følser for meg, MEN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått følelser for en gutt jeg har kjent siden ungdomsskolen.. Han er 24 og jeg 25.. Han har likt meg i alle disse åra, og det har alltid vært noe spesielt mellom oss, men jeg har ikke hatt de rette følelsene til at det skulle bli noe mer.. Helt til nå! Vi har møttes en del og vi har sex, og har det veldg bra sammen.. Jeg vet at jeg betyr veldig mye for han, og at han har sterke følelser for meg, han sier jeg er drømmedama og at det er meg han vil være med i fremtiden..

MEN.. Han er ikke klar for noe forhold nå.. Jeg har ikke vært det jeg heller, men jeg har følelser for han og det er han jeg vil ha.. Jeg vil at det skal være oss, men vil bruke god tid og ikke bli kjærester med en gang.. Men han sier at han trenger å fly ifra seg før han er klar for at vi skal bli kjærester.. Han sier det er fordi han vil være helt ferdig med det, før vi blir seriøse.. Han vil ikke såre meg..

Han spurte hva jeg tenkte fremover, og da sa jeg at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Da ble han rar og lei seg.. Han sier han ikke vil miste meg, og at det er kun meg han vil ha.. Men jeg klarer ikke helt å forstå han.. Han forteller folk at jeg er drømmedama, at det er meg han vil være sammen med.. Jeg har aldri hatt følelser for han før, og da har han blitt veldig såret.. Men nå som jeg har det så vil han ikke ha et forhold enda fordi han vil fly fra seg først.. Han sier han er så usikker på hva han vil..

Jeg vet ikke om jeg skal fortsette å møte han eller trekke meg unna? Jeg vil jo ikke miste han heller, men skal jeg gå å være usikker og tenke på hva han gjør i forhold til andre jenter? Han sier han alltid har meg i bakhodet og at han har droppa andre jenter fordi han ikke vil såre meg.. Hvordan skal jeg tolke dette og hva skal jeg gjøre? Han er en ærlig person, og han forteller meg ting..

Setter pris på svar!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har kanskje hatt veldig lyst på deg når du var vanskelig å få, kanskje han var mer forelsket i tanken av å få deg

Anonymous poster hash: bf951...df4

• Liker 1
Skrevet

Han har kanskje hatt veldig lyst på deg når du var vanskelig å få, kanskje han var mer forelsket i tanken av å få deg

Anonymous poster hash: bf951...df4

Ja.. Men jeg stoler på det han sier, og at han har følelser for meg.. Han forteller jo dette til folk, og snakker med folk om meg fordi han ikke vet hva han skal gjøre.. Jeg trodde ikke han hadde fortalt så mange om oss, men det hadde han tydeligvis.. Hvorfor gjøre det hvis det han forteller meg ikke er sant?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har lyst til å ha sex med andre før han blir sammen med deg har han ikke lyst på deg på ordentlig. Da burde han ha blitt sammen med deg med en gang, ikke tenke på hva han taper..

Anonymous poster hash: 12e81...1cd
  • Liker 2
Skrevet

Hvis han har lyst til å ha sex med andre før han blir sammen med deg har han ikke lyst på deg på ordentlig. Da burde han ha blitt sammen med deg med en gang, ikke tenke på hva han taper..

Ja.. Jeg har også tenkt det.. Men er så vanskelig å vite hva jeg skal tro :( Han har likt meg siden ungdomsskolen

AnonymBruker
Skrevet

Du trekker deg unna og sier han skal ta kontakt igjen når han vil ha et forhold.

Han er bare 24, og han vil holde seg "fri" - til å treffe jenter, reise, ikke ha noen forpliktelser. Det er helt greit, men du skal ikke brukes for sex i mellomtiden.

Det at han "har droppet andre for ikke å såre deg" er ikke en forpliktelse. En forpliktelse er å inngå et reellt forhold og ikke treffe andre jenter overhodet - ikke bare for din skyld, men fordi han ikke vil treffe andre jenter.

Denne mannen holder deg på gress og holder mulighetene sine åpne. Det er ingen annen måte å tolke det på. Hvis du respekterer deg selv, holder du deg unna.

Anonymous poster hash: 436b5...5c9
  • Liker 8
Skrevet

Du trekker deg unna og sier han skal ta kontakt igjen når han vil ha et forhold.

Han er bare 24, og han vil holde seg "fri" - til å treffe jenter, reise, ikke ha noen forpliktelser. Det er helt greit, men du skal ikke brukes for sex i mellomtiden.

Det at han "har droppet andre for ikke å såre deg" er ikke en forpliktelse. En forpliktelse er å inngå et reellt forhold og ikke treffe andre jenter overhodet - ikke bare for din skyld, men fordi han ikke vil treffe andre jenter.

Denne mannen holder deg på gress og holder mulighetene sine åpne. Det er ingen annen måte å tolke det på. Hvis du respekterer deg selv, holder du deg unna.

Jeg skjønner tankegangen veldig godt.. Men det er så vanskelig å vite, fordi han har likt meg i så mange år.. Jeg tenker selv at hvis han virkelig ville vært sammen med meg, så hadde han blitt det.. Men han sier at han vil være helt ferdig med andre, fordi han vil ikke bli som kompisene som blir fristet til å dumpe dama fordi de blir fristet av andre jenter.. Han virker bare så ærlig når han forteller meg ting, jeg blir så forvirret..

AnonymBruker
Skrevet

omg..

Her har han siklet på deg i så mange år, og når han endelig får muligheten, så tar han den ikke?!

Blir litt irritert på han, kjenner jeg:P

Anonymous poster hash: 3858f...c67
  • Liker 5
Skrevet

omg..

Her har han siklet på deg i så mange år, og når han endelig får muligheten, så tar han den ikke?!

Blir litt irritert på han, kjenner jeg:P

Anonymous poster hash: 3858f...c67

Ja, det blir faktisk jeg også:P Det er så sykt frustrende.. Har lyst til å be han ta et valg.. Velge å være singel, og miste meg for alltid eller velge meg nå.. Men jeg er så svak når det gjelder han at jeg vet at jeg lett kunne gått tilbake og ikke klart å holde det jeg sier.. Ikke lett det der gitt!

AnonymBruker
Skrevet

Valget er jo veldig enkelt da. Enten så er det greit for deg at han knuller andre samtidig som dere holder på, ellers sier du at han får komme tilbake til deg når han er klar for et forpliktende forhold.

Anonymous poster hash: 92a63...9db
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det blir faktisk jeg også :P Det er så sykt frustrende.. Har lyst til å be han ta et valg.. Velge å være singel, og miste meg for alltid eller velge meg nå.. Men jeg er så svak når det gjelder han at jeg vet at jeg lett kunne gått tilbake og ikke klart å holde det jeg sier.. Ikke lett det der gitt!

Ja, det er akkurat dette du burde fortelle han.

Si at du ikke gidder å sitte å vente på han - enten vil han ha deg, eller så vil han ikke.

Skrevet

Be han ta et valg. Klarer han ikke det så fortell han at da vil du også bli helt ferdig med andre sånn at det ikke er noe tvil om at det er han du vil ha der ute en gang i framtiden.

Dette er jo det han vil prøve ut så da bør det jo være greit for han at du vil det samme ;)

Prøv å se dette her utenfra.

Hva ville du ha rådet en god venninne til å gjøre om det var hennes store forelskelse som ville rase i fra seg før han ville bli sammen med hun i framtiden......

Uansett lykke til! Husk å ha respekt for deg selv :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner tankegangen veldig godt.. Men det er så vanskelig å vite, fordi han har likt meg i så mange år.. Jeg tenker selv at hvis han virkelig ville vært sammen med meg, så hadde han blitt det.. Men han sier at han vil være helt ferdig med andre, fordi han vil ikke bli som kompisene som blir fristet til å dumpe dama fordi de blir fristet av andre jenter.. Han virker bare så ærlig når han forteller meg ting, jeg blir så forvirret..

Det at han har likt deg i mange år bedrer ikke situasjonen. Det betyr to ting - nr. 1 hvis han ville ha deg, ville han visst det. Og nr. 2 - han har hatt en viss interesse/tiltrekning til deg og nå får han sjansen til å spille ut dette ved å ha sex med deg, uten noen av forpliktelsene. Så lenge du tillater det er det ingen grunn til at han skulle trenge å inngå et forhold og gi opp hele sin frihet.

Det han sier til deg - ganske direkte - er at han ikke vil "såre deg" ved å en dag dumpe deg for en annen dame eller for å ha sin frihet. Grunnen til at han sier dette er jo at det er en reell mulighet - han vil ha det alternativet tilgjengelig. Han liker deg nok til å tilbringe tid med deg og ha sex med deg, men ikke nok til at han ser en fremtid eller vil gi opp muligheten til å treffe andre.

Når du faktisk ser situasjonen slik den er og ikke tillegger ham tankene du vil han skal ha, så er det ikke veldig komplisert.

Du dropper ham og ber ham ta kontakt med deg når han vil ha et forhold. Dvs. at du hverken har sex med ham eller underholder ham med sms eller chat. Tar han kontakt, så spor du ham umiddelbart om han har ombestemt seg ang. et forhold. Hvis han sier nei, er det null kontakt igjen.

Ironisk nok vil dette bedre sjansene dine for et forhold med ham. Du viser at du er en kvinne som respekterer seg selv og ikke vil gi hele deg til en fyr som er halvveis investert.

Som regel trenger ikke menn lyve for kvinner. Kvinner lyver for seg selv og de trenger bare backe dette opp.

• Liker 1
Skrevet

Be han ta et valg. Klarer han ikke det så fortell han at da vil du også bli helt ferdig med andre sånn at det ikke er noe tvil om at det er han du vil ha der ute en gang i framtiden.

Dette er jo det han vil prøve ut så da bør det jo være greit for han at du vil det samme ;)

Prøv å se dette her utenfra.

Hva ville du ha rådet en god venninne til å gjøre om det var hennes store forelskelse som ville rase i fra seg før han ville bli sammen med hun i framtiden......

Uansett lykke til! Husk å ha respekt for deg selv :)

Ja, jeg har tenkt tanken på å si det.. Men det som er, han sier hele tiden at det kun er meg han vil ha en fremtid med, at det er meg han skal gifte seg med og skape en fremtid med.. De andre jentene er kun for sex slik at han blir ferdig med den tiden.. Jeg klarer ikke helt å skjønne dette jeg da, for jeg er ikke en person som gidder å ligge rundt.. Jeg har fortalt han at jeg ikke føler meg bra nok når han vl fly fra seg, da sier han at jeg er mer enn bra nok og at jeg er den eneste han vil i sin fremtid, at det er oss to.. Men klarer bare ikke å forstå greia jeg..

Skrevet (endret)

Det at han har likt deg i mange år bedrer ikke situasjonen. Det betyr to ting - nr. 1 hvis han ville ha deg, ville han visst det. Og nr. 2 - han har hatt en viss interesse/tiltrekning til deg og nå får han sjansen til å spille ut dette ved å ha sex med deg, uten noen av forpliktelsene. Så lenge du tillater det er det ingen grunn til at han skulle trenge å inngå et forhold og gi opp hele sin frihet.

Det han sier til deg - ganske direkte - er at han ikke vil "såre deg" ved å en dag dumpe deg for en annen dame eller for å ha sin frihet. Grunnen til at han sier dette er jo at det er en reell mulighet - han vil ha det alternativet tilgjengelig. Han liker deg nok til å tilbringe tid med deg og ha sex med deg, men ikke nok til at han ser en fremtid eller vil gi opp muligheten til å treffe andre.

Når du faktisk ser situasjonen slik den er og ikke tillegger ham tankene du vil han skal ha, så er det ikke veldig komplisert.

Du dropper ham og ber ham ta kontakt med deg når han vil ha et forhold. Dvs. at du hverken har sex med ham eller underholder ham med sms eller chat. Tar han kontakt, så spor du ham umiddelbart om han har ombestemt seg ang. et forhold. Hvis han sier nei, er det null kontakt igjen.

Ironisk nok vil dette bedre sjansene dine for et forhold med ham. Du viser at du er en kvinne som respekterer seg selv og ikke vil gi hele deg til en fyr som er halvveis investert.

Som regel trenger ikke menn lyve for kvinner. Kvinner lyver for seg selv og de trenger bare backe dette opp.

Jeg skal spørre han om vi kan møtes og prate mer ut om dette.. Og jeg kommer til å si at hvis han virkelig har så sterke følelser for meg som han sier, og at det kun er meg.. Så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan ta sjansen når han endelig har den.. Og at jeg tror og føler at han ikke føler så sterkt for meg når han er så usikker på hva han skal gjøre.. Og jeg kommer til å si at det ikke blir noe mer sex hvis han ikke velger meg..

Skjønner at du sier det.. Men han sier ofte at det er MEG han skal gifte seg med, MEG han vil ha i fremtiden sin, og kun meg.. JEG er drømmedama hans.. Grunnen til at han sier han vil fly ifra seg er fordi han vil være helt ferdig med det før han blir seriøs med meg.. Fordi han vil ikke bli fristet av andre jenter, og sånt..

Jeg har ikke hatt følelser for en gutt på 3 år, så får jeg det nå og dette er det som skjer.. Lucky me:p

Når jeg sa at jeg visste ikke hva jeg kom til å gjøre fremover og at jeg ikke gadd å ha sex med han hvis han har sex med andre, så sa han at vi trengte ikke å ha sex, men bare møtes og være sammen..

Endret av Buskerudjenta23
AnonymBruker
Skrevet

Han er 24, han har hatt nok av tid til å fly med masse jenter. Dersom han vil ha deg vil han ikke ha noe behov for å fly me andre jenter.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

Hva i alle dager? Her har han ønsket seg deg i flere år, og når muligheten er der, så vil han være fri og knulle andre? Da har han bare vært forelsket pga du var uoppnåelig. Jeg ville gått videre!

Endret av Heartbeat
  • Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har tenkt tanken på å si det.. Men det som er, han sier hele tiden at det kun er meg han vil ha en fremtid med, at det er meg han skal gifte seg med og skape en fremtid med.. De andre jentene er kun for sex slik at han blir ferdig med den tiden.. Jeg klarer ikke helt å skjønne dette jeg da, for jeg er ikke en person som gidder å ligge rundt.. Jeg har fortalt han at jeg ikke føler meg bra nok når han vl fly fra seg, da sier han at jeg er mer enn bra nok og at jeg er den eneste han vil i sin fremtid, at det er oss to.. Men klarer bare ikke å forstå greia jeg..

Dette forstår ikke jeg heller. Bare bullshit fra han fyren spør du meg! Gå i deg selv og kjenn godt etter om dette er noe du kan akseptere. Kan du det , så ja da får du vente på at han raser fra seg med å ha sex med andre jenter før han finner det for godt å bli sammen med deg. Synes du det er vondt å tenke på at han har lyst til å ha sex og faktisk gjør det med andre jenter mens du venter på han , ja da vet du hva du må gjøre. Skjønner at dette ikke er noe hyggelig. Men det er kun DEG SELV som bestemmer hvordan du vil ha det og bli behandlet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...