Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #1 Skrevet 29. juni 2004 har et lite spm til jenter men kanskje gutter helst. er en gutt på 24 år som har et fast forhold, er ganske sexavhengig og vil gjerne ha det mest mulig. nå de siste dagene har både jeg or min partner hatt fri og vi har benyttet sjansen til å bare være hjemme og slappe av og nyte hverandre. vi har da hatt sex om morgningen kvelden og kanskje en gang midt på dagen.. men etter ca en dag så klarte ikke lille mann dette, ble ikke tent, og ville ikke få stå dermed fikk jeg den ikke inn i henne, og sexen ble rett og slett ødelagt og kjedelig for henne... hva skyldes dette? jeg ville jo ha sex! jeg vil ha jenta mi! men det gikk ikke den bløe bare slapp... ble det for mye for den?
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #2 Skrevet 29. juni 2004 For meg høres det ut som om menn generelt må roe ned hjernene sine en smule. Det virker som om menn vi lha mer sex enn hva de har godt av. Verden dreier seg ikke om sex...Slapp av og få deg noen andre interesser. Hva er det med alle disse kanin-menneskene som skal ha seg hele tiden?? Kan dere virkelig ikke finne på noe annet interessant sammen enn to nakne kjedelige kropper som skal ha sitt hele tiden? Seriøst, ta deg sammen. Gjør noe som er fylt med et snev av mening: ta dere en prat. Overrask med musikk. Lag et godt kulinarisk måltid til henne. Vis henne at du kan mer enn bare sex. Alle har sex. Alle kan sex. Intet nytt under solen. Det nye trendy er ikke å ha sex. Det er å gjøre helt andre ting. Sex har utspilt sin rolle i offentligheten. Får man for mye, går folk lei. Samfunnet har fått nok og er overmett.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2004 #3 Skrevet 29. juni 2004 Ha sex når den står, ikke bare for å nå et mål. Fyren min sin blir sår etter bare to ganger på en dag og blir veldig sår i et par dager, og dette er helt normalt.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2004 #4 Skrevet 29. juni 2004 Det virker på meg som om du/dere kanskje bestemte dere for å bruke fridagene til å ha mest mulig sex, enten lysten var til stede eller ikke, og det går ikke vet du. Det må komme naturlig, ikke bare være noe man bestemmer seg for fordi det passer seg sånn....
Gjest Dazed Skrevet 29. juni 2004 #5 Skrevet 29. juni 2004 har et lite spm til jenter men kanskje gutter helst. er en gutt på 24 år som har et fast forhold' date=' er ganske sexavhengig og vil gjerne ha det mest mulig. nå de siste dagene har både jeg or min partner hatt fri og vi har benyttet sjansen til å bare være hjemme og slappe av og nyte hverandre. vi har da hatt sex om morgningen kvelden og kanskje en gang midt på dagen.. men etter ca en dag så klarte ikke lille mann dette, ble ikke tent, og ville ikke få stå dermed fikk jeg den ikke inn i henne, og sexen ble rett og slett ødelagt og kjedelig for henne... hva skyldes dette? jeg ville jo ha sex! jeg vil ha jenta mi! men det gikk ikke den bløe bare slapp... ble det for mye for den?[/quote'] Har funnet ut at de og ligge i armkroken er like spesielt som sex og enda mer koselig. armkroken framfor mye sex, kanskje det bare er meg ?
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #6 Skrevet 30. juni 2004 jada vi koste oss på mange andre måter også, spilte spill, spiste god mat, laget maten sammen, så på gamle bilder, så på filmer og snakket rolig sammen.. men sexen kom også.. det var ikke det jeg ville ha innspill på, heller hva problemet mitt kunne være...
Tusenfryd Skrevet 30. juni 2004 #8 Skrevet 30. juni 2004 Tror ikke du skal være så opphengt i at dette er et problem, jeg! At kropp og hue ikke alltid vil det samme er helt normalt og ikke noe å stresse med i det hele tatt. Men hvis du tenker mye på dette som et problem, så skal du ikke se bort fra at det kan bli det.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #9 Skrevet 1. juli 2004 kan dere ikke ha sex uten selve samleiet da.gi henne oralsex m m,så kommer lillemann til å vokse etterhvert
Gjest Eir Skrevet 1. juli 2004 #10 Skrevet 1. juli 2004 Det er da mye man kan gjøre selv om den er litt slapp en stund... Dersom du ønsker å tilfredsstille henne er det jo bare å sette i gang, så kommer du kanskje i gang igjen etterhvert du også, dersom du ikke stresser med det.
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #11 Skrevet 4. juli 2004 Du har et problem. Ikke at lillemann blir slapp, men at du synes det er et problem! OK, han orket ikke mer den dagen, SO WHAT? Det skjer alle, og det vil skje deg igjen, du er da ikke impotent eller evenukk eller mindre viril av den grunn? Ta livet med ro, ikke mal fanden på veggen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå