AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Hvordan gjør man det - single godt voksne med barn 50/50 omsorg?Anonymous poster hash: d1d1e...88d
Kamikatze Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Finner seg i at en annens barn og deres behov og timeplan alltid vil komme foran deg og dine behov hos din partner, og stiller deg i kø...
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Jeg har 3 barn som jeg har 50% av tiden. Jeg har aldri før hatt så mye å gi til en kjæreste og lyst til å ha en kjæreste i live mitt. Jeg er akkurat blitt singel, men en kjæreste av meg kommer aldri til å føle seg utenfor eller som siste pri.. Eksen min klarte ikke å kombinere alle sine roller. Det var først han, ungene, jobben og så lidenskapen og alle prosjektene hans som betydde noe. Det er forskjell på folk. En aleinemor er ofte selvstendig, har brent seg og har virkelig masse å gi til den rette mannen. Slik samfunnet er i dag, så har jo de fleste behov for litt egentid også. Ellers kan man jo være sammen alle sammen om han ønsker det. Det blir som vi gjør det til selv. Jeg håper at jeg en gang møter en med samme positive innstilling som meg selv, som ikke ser etter problemer uansett, men ønsker å finne løsninger. Jeg vet at mange er skeptisk til å gå inn i et forhold med sånne som meg, men de vil jeg ikke bli sammen med heller. Merker jeg selv er mer og mer skeptisk til hvem jeg ønsker å bruke tiden min på. Ble litt avsporing her:)Anonymous poster hash: 54b40...ac2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå