Gå til innhold

Kalorier kanelte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mulig det. Var lifesum appen som sa 40kcal.

Men Twinings vet vel best takk

Anonymous poster hash: 78f9f...6d6

Er en sjanse for at Lifesum teller kaloriene i selve teposen og ikke i det man ender opp med å drikke etter at man har hatt i vann. De færreste sitter og knasker i seg innholdet i posen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ketchupjenta

Er en sjanse for at Lifesum teller kaloriene i selve teposen og ikke i det man ender opp med å drikke etter at man har hatt i vann. De færreste sitter og knasker i seg innholdet i posen.

Ja, herregud, nå begynte jeg å lure! Hahaha, følte meg lurt. Alle har gått rundt å påstått at ¨te, det kan du drikke til du blir grønn i hodet av, uten å legge på deg!¨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra nettsiden til Twinings:

Tea without milk or sugar contains negligible fat or calories. The truth is there’s not very much in a cup of tea: just bags of fresh-leaf flavour.
(...)
Twinings infusions contain few calories. Typically a serving contains 16 kj / 4 kcal. The calories are present due to the naturally occurring sugars found in the fruit pieces we use - we do not add any sugar or sweeteners at any time.

http://www.twinings.com/int/l2c_tea_and_wellbeing_calories.php

Det sikreste er å åpne posen å se. De tilsetter nemlig opptil 20% sukker uten å skrive på pakken... Så det de har skrevet der er løgn. http://www.tv2.no/2014/03/13/underholdning/tv-2-hjelper-deg/5404321

Anonymous poster hash: 5a3c4...93d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det. Var lifesum appen som sa 40kcal. 😊

Men Twinings vet vel best👍 takk😊

Anonymous poster hash: 78f9f...6d6

Du må ikke stole blindt på lifesum. Må huske at det er brukere som legger inn varene, så er mye feil der. Lurt å dobbelsjekke om det er noe du synes blir feil, iallefall om du skal være supernøyaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Hmm, Twinings.... ikke bra te :P

Om du har Søstrene Grene i nærheten anbefaler jeg å kjøpe te derfra, de er mye bedre på smak. Etter at jeg prøvde denne, så har jeg stått trofast ved dens side.

bhc-074c_1z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...