Erazor Skrevet 5. august 2014 #21 Del Skrevet 5. august 2014 Mulig det. Var lifesum appen som sa 40kcal. Men Twinings vet vel best takkAnonymous poster hash: 78f9f...6d6 Er en sjanse for at Lifesum teller kaloriene i selve teposen og ikke i det man ender opp med å drikke etter at man har hatt i vann. De færreste sitter og knasker i seg innholdet i posen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ketchupjenta Skrevet 5. august 2014 #22 Del Skrevet 5. august 2014 Er en sjanse for at Lifesum teller kaloriene i selve teposen og ikke i det man ender opp med å drikke etter at man har hatt i vann. De færreste sitter og knasker i seg innholdet i posen. Ja, herregud, nå begynte jeg å lure! Hahaha, følte meg lurt. Alle har gått rundt å påstått at ¨te, det kan du drikke til du blir grønn i hodet av, uten å legge på deg!¨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #23 Del Skrevet 6. august 2014 Fra nettsiden til Twinings: Tea without milk or sugar contains negligible fat or calories. The truth is there’s not very much in a cup of tea: just bags of fresh-leaf flavour. (...) Twinings infusions contain few calories. Typically a serving contains 16 kj / 4 kcal. The calories are present due to the naturally occurring sugars found in the fruit pieces we use - we do not add any sugar or sweeteners at any time. http://www.twinings.com/int/l2c_tea_and_wellbeing_calories.php Det sikreste er å åpne posen å se. De tilsetter nemlig opptil 20% sukker uten å skrive på pakken... Så det de har skrevet der er løgn. http://www.tv2.no/2014/03/13/underholdning/tv-2-hjelper-deg/5404321 Anonymous poster hash: 5a3c4...93d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. august 2014 #24 Del Skrevet 6. august 2014 Mulig det. Var lifesum appen som sa 40kcal. 😊 Men Twinings vet vel best👍 takk😊Anonymous poster hash: 78f9f...6d6 Du må ikke stole blindt på lifesum. Må huske at det er brukere som legger inn varene, så er mye feil der. Lurt å dobbelsjekke om det er noe du synes blir feil, iallefall om du skal være supernøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 6. august 2014 #25 Del Skrevet 6. august 2014 Hmm, Twinings.... ikke bra te :P Om du har Søstrene Grene i nærheten anbefaler jeg å kjøpe te derfra, de er mye bedre på smak. Etter at jeg prøvde denne, så har jeg stått trofast ved dens side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ketchupjenta Skrevet 6. august 2014 #26 Del Skrevet 6. august 2014 Det sikreste er å åpne posen å se. De tilsetter nemlig opptil 20% sukker uten å skrive på pakken... Så det de har skrevet der er løgn. http://www.tv2.no/2014/03/13/underholdning/tv-2-hjelper-deg/5404321 Anonymous poster hash: 5a3c4...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå