Sørensen Skrevet 4. august 2014 #1 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg oppbevarer klærne mine i skapet på soverommet, og det er til tider ganske så fullt , uten at jeg vet hvorfor selvfølgelig! Opplever til stadighet at når klærne blir liggende en liten stund, så setter det seg litt sånn "tett" lukt i dem, akkurat som om de har ligget i skapet lenge! Dette er klær jeg bruker i det daglige, så de blir ikke akkurat liggende så lenge av gangen. Så da spør jeg: er det noen som har forslag til hvordan jeg skal få en bedre lukt i skapet? "Gammeldagse" potpourri-poser tror jeg ikke har noe for seg, men prøver gjerne om noen har nye ideer på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 4. august 2014 #2 Del Skrevet 4. august 2014 Husker mormor puttet såpestykker som luktet godt i skuffene. La ett tynt lag tørkepapir rundt, og mellom klærne eller i kantene. Kanskje det kan fungere for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 4. august 2014 #3 Del Skrevet 4. august 2014 Plukk myske, tørk, heng det i klesskapet i en stoffpose. Fantastisk frisk lukt av nyklipt plen og sommerskog. Lukten forsvinner omtrent aldri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. august 2014 #4 Del Skrevet 4. august 2014 Duftposer fyllt med tørket lavendel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørensen Skrevet 4. august 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 4. august 2014 Takk for svar! Alt skal prøves :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #6 Del Skrevet 4. august 2014 Takk for svar! Alt skal prøves :-) Sett et vanilje duftlys (ikke tenn på det!!!) fra Ikea el.l eller med annen lukt i skapet. Jeg hadde duftlys i en skuff, og alt innholdet i skuffen dufter vanilje etterpå Anonymous poster hash: 2e631...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #7 Del Skrevet 4. august 2014 Plukk myske, tørk, heng det i klesskapet i en stoffpose. Fantastisk frisk lukt av nyklipt plen og sommerskog. Lukten forsvinner omtrent aldri. Hvor vokser dette? Anonymous poster hash: 2e631...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #8 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg synes gammeldagse duftposer med f.eks. lavendel funker greit, jeg. Jeg har en eldgammel lavendelpose i skapet mitt, den er sikkert 10 år gammel, men dufter enda godt. Antar det kan være greit å la skapdørene stå åpne og lufte litt iblant også. Anonymous poster hash: 4798e...191 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 5. august 2014 #9 Del Skrevet 5. august 2014 Hvor vokser dette? Anonymous poster hash: 2e631...eeb På skyggefulle, fuktige plasser i skogen, gjerne innimellom jungelaktig ung løvskog. Fantastisk lukt, men duger også til å lage saft og godteri osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 5. august 2014 #10 Del Skrevet 5. august 2014 Sett et vanilje duftlys (ikke tenn på det!!!) fra Ikea el.l eller med annen lukt i skapet. Jeg hadde duftlys i en skuff, og alt innholdet i skuffen dufter vanilje etterpå Anonymous poster hash: 2e631...eeb Det har jeg gjort før også, og det lukter så så godt Hadde helt glemt det... Får ikke den gode lukten i klærne med parfymefritt vaskemiddel, men nå skal klærne mine lukte godt også uten at det gir meg kløe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #11 Del Skrevet 5. august 2014 På skyggefulle, fuktige plasser i skogen, gjerne innimellom jungelaktig ung løvskog. Fantastisk lukt, men duger også til å lage saft og godteri osv. Takk for tips! Anonymous poster hash: 2e631...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #12 Del Skrevet 5. august 2014 Står wkapet på en yttervegg?Anonymous poster hash: 7efdf...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 5. august 2014 #13 Del Skrevet 5. august 2014 Tøymykner på alt tøy. Sommer eller vårduft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå