Sørensen Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Jeg oppbevarer klærne mine i skapet på soverommet, og det er til tider ganske så fullt , uten at jeg vet hvorfor selvfølgelig! Opplever til stadighet at når klærne blir liggende en liten stund, så setter det seg litt sånn "tett" lukt i dem, akkurat som om de har ligget i skapet lenge! Dette er klær jeg bruker i det daglige, så de blir ikke akkurat liggende så lenge av gangen. Så da spør jeg: er det noen som har forslag til hvordan jeg skal få en bedre lukt i skapet? "Gammeldagse" potpourri-poser tror jeg ikke har noe for seg, men prøver gjerne om noen har nye ideer på dette
MissPierce Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Husker mormor puttet såpestykker som luktet godt i skuffene. La ett tynt lag tørkepapir rundt, og mellom klærne eller i kantene. Kanskje det kan fungere for deg.
catman Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Plukk myske, tørk, heng det i klesskapet i en stoffpose. Fantastisk frisk lukt av nyklipt plen og sommerskog. Lukten forsvinner omtrent aldri. 2
Sørensen Skrevet 4. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2014 Takk for svar! Alt skal prøves :-)
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Takk for svar! Alt skal prøves :-) Sett et vanilje duftlys (ikke tenn på det!!!) fra Ikea el.l eller med annen lukt i skapet. Jeg hadde duftlys i en skuff, og alt innholdet i skuffen dufter vanilje etterpå Anonymous poster hash: 2e631...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Plukk myske, tørk, heng det i klesskapet i en stoffpose. Fantastisk frisk lukt av nyklipt plen og sommerskog. Lukten forsvinner omtrent aldri. Hvor vokser dette? Anonymous poster hash: 2e631...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Jeg synes gammeldagse duftposer med f.eks. lavendel funker greit, jeg. Jeg har en eldgammel lavendelpose i skapet mitt, den er sikkert 10 år gammel, men dufter enda godt. Antar det kan være greit å la skapdørene stå åpne og lufte litt iblant også. Anonymous poster hash: 4798e...191 1
catman Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 Hvor vokser dette? Anonymous poster hash: 2e631...eeb På skyggefulle, fuktige plasser i skogen, gjerne innimellom jungelaktig ung løvskog. Fantastisk lukt, men duger også til å lage saft og godteri osv. 1
MissPierce Skrevet 5. august 2014 #10 Skrevet 5. august 2014 Sett et vanilje duftlys (ikke tenn på det!!!) fra Ikea el.l eller med annen lukt i skapet. Jeg hadde duftlys i en skuff, og alt innholdet i skuffen dufter vanilje etterpå Anonymous poster hash: 2e631...eeb Det har jeg gjort før også, og det lukter så så godt Hadde helt glemt det... Får ikke den gode lukten i klærne med parfymefritt vaskemiddel, men nå skal klærne mine lukte godt også uten at det gir meg kløe :D
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #11 Skrevet 5. august 2014 På skyggefulle, fuktige plasser i skogen, gjerne innimellom jungelaktig ung løvskog. Fantastisk lukt, men duger også til å lage saft og godteri osv. Takk for tips! Anonymous poster hash: 2e631...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #12 Skrevet 5. august 2014 Står wkapet på en yttervegg?Anonymous poster hash: 7efdf...d74
Gjest Kv84 Skrevet 5. august 2014 #13 Skrevet 5. august 2014 Tøymykner på alt tøy. Sommer eller vårduft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå