AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Jeg har møtt en fyr fra nettet. Vi skrev først med hveandre på nettet, og fant en veldig fin tone. Jeg følte at vi var veldig like. Og jeg som aldri skulle være naiv igjen.... Jeg følte at jeg ble forelsket i han fra første blikk i virkeligheten. Og han sier at han ble det i meg også. Nå er jeg redd... for nå har vi hatt sex, og vi har hatt koselige dater. Redd for at han ikke synes jeg er bra nok sexuelt. Noen som kjenner igjen den følelsen? Og noen som kjenner igjen det å sveve i en forelskelsesrus på et altfor tidlig stadium? Jeg som aldri skulle forelske meg på denne måten igjen. Og nå har jeg klart det! Jeg håper at dette er mannen jeg kommer til å leve med resten av mitt liv!. Men jeg er redd å tro at det blir det, for hver gang jeg blir så forelsket som dette så skjærer det seg . Liker faktisk ikke å bli så forelsket, Anonymous poster hash: dafc6...4ee
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: e9667...771
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Jeg har møtt en fyr fra nettet. Vi skrev først med hveandre på nettet, og fant en veldig fin tone. Jeg følte at vi var veldig like. Og jeg som aldri skulle være naiv igjen.... Jeg følte at jeg ble forelsket i han fra første blikk i virkeligheten. Og han sier at han ble det i meg også. Nå er jeg redd... for nå har vi hatt sex, og vi har hatt koselige dater. Redd for at han ikke synes jeg er bra nok sexuelt. Noen som kjenner igjen den følelsen? Og noen som kjenner igjen det å sveve i en forelskelsesrus på et altfor tidlig stadium? Jeg som aldri skulle forelske meg på denne måten igjen. Og nå har jeg klart det! Jeg håper at dette er mannen jeg kommer til å leve med resten av mitt liv!. Men jeg er redd å tro at det blir det, for hver gang jeg blir så forelsket som dette så skjærer det seg . Liker faktisk ikke å bli så forelsket, Anonymous poster hash: dafc6...4ee Så moro . Jada, det er fullt mulig å forelske seg hodestups på et veldig tidlig stadium hvis dere har snakket mye sammen i forkant, jeg har opplevd det selv tidligere. Å være så forelsket er både en fantastisk følelse og fullstendig utmattende . Han synes sikkert du er mer enn god nok, og forelskelsen er tydeligvis veldig gjensidig- så nyt det du . Lykke til! Anonymous poster hash: 2e1e9...62f
Samson66 Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Trodde det var hele greia med og date jeg.... Og bli forelsket osv 1
Aurora_Versailles Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Bare så lenge du er komfortabel med det, så gjør det vel ikke noe? Synes du det går for fort setter du på bremsen.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Så moro . Jada, det er fullt mulig å forelske seg hodestups på et veldig tidlig stadium hvis dere har snakket mye sammen i forkant, jeg har opplevd det selv tidligere. Å være så forelsket er både en fantastisk følelse og fullstendig utmattende . Han synes sikkert du er mer enn god nok, og forelskelsen er tydeligvis veldig gjensidig- så nyt det du . Lykke til! Anonymous poster hash: 2e1e9...62f ja, det er herig å være forelsket, selv om det er altfor tidlig i prosessen. Vi skrev masse på forhånd på nettet, og jeg ble forelsket før jeg møtte han. Men da jeg møtte han ble jeg bare enda mer forelsket. . Han sier at han følte akkurat det samme, så jeg kan nesten ikke tro det. Skal jeg tro på han eller ikke? De sier at vi ikke skal tro på ord.... Men samtidig så prøver jeg å tro på det han sier, for hvis jeg ikke gjør det, så kommer dette ihvertfall til å gå i stykker tror jeg. Så viktig å prøve å stole på det. Men ikke lett. Anonymous poster hash: 62f6b...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå