AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Er ilag me en jente som jeg har nå har hatt snart to år ilag med og er ufattelig glad i, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre og håper noen har opplevd lignende eller har noen gode synspunkter.. Hun låg med bestekompisen en gang på den tiden vi drev på uten at jeg fikk vite om det før etter vi var ett par. Jeg bestemte meg da for at alle kan gjøre feil, og ville satse på forholdet, men ba henne holde seg langt unna han. Men nå i helgen så hadde de endt opp med å kline(på ett narch hvor jeg hadde vært ilag med dama før på kvelden). Og jeg kan ikke noe for å føle at hun har vært utro med meg, jeg føler virkelig at siden det er 2.gang det er noe mellom de, så har hun en greie for han. Av alle så måtte det være han. Jeg vil ikke miste henne, men vet ikke om jeg klarer å ha en dame som kan gjøre noe sånn, og i tillegg med bestekompisen min. Hun var full, men føler "fylla har skylda" ikke er en unnskylding. Hun mener også det "bare skjedde", men vet ikke om jeg klarer å tro på det, enda mindre om jeg klarer å tilgi. Vi er begge snart 20. Anonymous poster hash: a046a...d07 Anonymous poster hash: a046a...d07
februarfrøken85 Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Det er mange meninger om hva som "kan regnes" som utroskap. Etter min mening er klining utroskap, men vet at det er mange som er uenige med meg. Poenget er jo at dersom du føler dette er et svik, som det virker som du synes, så er det alvorlig nok. Et forhold kan ikke overleve lenge uten tillit, så du må tenke på om du føler du kan stole på henne lengre, evt få tilliten tilbake. Finn ut av det spørsmålet og deretter se for deg hvordan fremtiden deres ser ut. Litt av en "bestekompis", da..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Føler ikke det er bare bare og dumpe etter to år heller.. driter ex-kompisen. Det er henne jeg bryr meg om.. men føler ikke jeg kan fortsette i ett forhold hvor jeg ikke kan stole på henne. Problemet er at hun har aldri vist noe tegn til å ville ha noe annet enn meg edru, det er når hun drikker hun ikke bruker huet :/ Anonymous poster hash: 37df8...267
Gjest Iben Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Føler ikke det er bare bare og dumpe etter to år heller.. driter ex-kompisen. Det er henne jeg bryr meg om.. men føler ikke jeg kan fortsette i ett forhold hvor jeg ikke kan stole på henne. Problemet er at hun har aldri vist noe tegn til å ville ha noe annet enn meg edru, det er når hun drikker hun ikke bruker huet :/ Anonymous poster hash: 37df8...267 Og sånn vil du ha det fremover? Du virker ung, så jeg vil på ingen måte anbefale at du kaster bort de beste årene av ditt liv på ei som ikke klarer å holde beina samlet med en gang hun får i seg litt å drikke, og som ikke selv skjønner at utroskap med bestekompisen den er det ultimate sviket. Hun er ikke glad i deg, innse det og beveg deg videre. Det er masse fisk i havet.
Gjest Awzm me Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Dump de begge to! Hun bryr seg tydeligvis ikke om deg, da hadde hun aldri gjort det. Hun har en greie for han som hun sier ja, tenk på hvordan hun antakeligvis oppsøkte kontakt med han, enda du hadde vært der tidligere på kvelden!! Forstår ikke at det er mulig, og du kan få så mye bedre
Aurora_Versailles Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Dump henne. Jeg har vært denne jenta du beskriver, og hu eier ikke respekt for deg. Gjør deg selv, og henne, en tjeneste - dump henne. <3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Du trenger ikke si du føler hun har vært det, for klining er også utroskap! Eks samboeren min gjorde også dette med bestevenninna si opptil flere ganger, jeg gikk vite det to år etter på. Jeg endte med å dumpe han!Anonymous poster hash: 3dbe8...849
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå