lehangolta Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 (endret) Hei, Min venninne traff en fyr for over ett år siden og skal nå flytte inn hos han for ett år ca fordi hun skal jobbe i byen han bor, ca 10 timer hjemmefra. Vi kjørte ned både ting og bil her om dagen og skulle være der noen dager. Vi tok en fest med noen kompiser av han og dro på et utested på kvelden. Dit kom også en dame som er litt eldre enn han og med barn - og det viste seg at at han har hatt et forhold til denne damen ved siden av min venninne. Dette ble et rabalder den kvelden.. Da min venninne og denne damen møttes, tok han noen sterke drammer og stakk fra det hele. Igjen satt vi og disse to, masse tårer og to forskjellige historier. Damen har sett bilde av min venninne og typen på facebook og lurte på hvem hun var, til det har han forklart at det var en "plagsom barndomsvenninne han hadde litt kontakt med, og han prøvde å spleise med broren sin." Skulle slettes som venn fra facebook. Til og med samme dag vi ankom med flyttelasset, var de sammen. Da vi kom tilbake til leiligheten den kvelden, ringte telefonen hans som lå i stua, hvor det var en "Rune" som ringte. Dette var damen, med et annet navn på displayet. Klassisk, hva? Typen til venninna mi har jo dreti seg loddrett ut og hadde vel ingen planer om at dette skulle bli oppdaget. Hun vet ikke hva hun vil gjøre, men sier at det letteste er å tilgi siden hun tross alt må bo der ett år pga studiene og allerede har flyttet inn tingene sine.. Jeg synes det er helt høl i hue, da jeg føler at det han har gjort er veldig utilgivelig.. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? ...Ser nå at jeg kunne formulert overskriften litt bedre Endret 4. august 2014 av lehangolta
lehangolta Skrevet 4. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2014 Og det er heller ikke første gang han har tatt noen sidesprang (som er oppdaget da) - hvem vet hvor mange han egentlig har/har hatt på si. Men hun sier hun er glad i han og at han virket så oppriktig lei seg. Vil gå til psykolog o.l. At det er henne han vil ha. Det blir lettest for henne å tilgi.
Gjest Awzm me Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Og det er heller ikke første gang han har tatt noen sidesprang (som er oppdaget da) - hvem vet hvor mange han egentlig har/har hatt på si. Men hun sier hun er glad i han og at han virket så oppriktig lei seg. Vil gå til psykolog o.l. At det er henne han vil ha. Det blir lettest for henne å tilgi. Han er ikke lei seg for at han sviktet henne, men for at han ble oppdaget..... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå