Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg MÅ til frisøren.

Har lyst på en rampete sveis, men er ikke sikker på hva jeg skal velge.

Håret mitt er nå oppklipt og det lengste rekker litt nedenfor skuldrene. Har pannelugg som er ganske lang (nedenfor øynebrynene).

Håret mitt er tykt og stritt.

Ettersom ansiktet mitt er relativt rundt, så bør jeg ikke ha for mye fylde på sidene.

Jeg ønsker å beholde litt lengde på håret

Noen som kan tipse meg om frisyrer som passer til runde ansikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

tja, ettersom du har et rundt ansikt kan jeg tenke meg at det blir flott med maskinklipp, 8mm, bleke det og farge inn svarte flekker som på en fotball. flott i disse EM tider.

Skrevet

Ettersom ansiktet mitt er relativt rundt, så bør jeg ikke ha for mye fylde på sidene.

Jeg ønsker å beholde litt lengde på håret

Jeg har også et rundt ansikt og har lurt på hva som passer best til meg. Men jeg får ulike svar avhengig hvor jeg går. En frisør sa jeg passet å ha håret bak, mens en annen frisør laget en frisyre på meg slik at håret dekket sidene, dvs. fylde rundt ansiktet. :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

den nye looken med litt pannelugg og oppklipt på siden og bak på langt hår er kjempe fint.jeg klipte meg sånn fordi min frisør venninne sa det passet så bra til min form og jeg har rundt fjes også..er hvertfall kjempe fornøyd(og når jeg bruker rettet tangen på det blir det så stilig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...