AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Hei. Finnes det noen forum, nettverk, organisasjoner eller steder der man kan lete etter en ledig dagmamma i Oslo? Noe sted de annonserer? Noen slektninger flytter hit i høst, de trenger dagmamma for en ettåring de første månedene (kan ikke søke om barnehageplass før de har norsk id-nummer på plass, og er uansett veldig sent ute til hovedopptaket). De spør om råd, og jeg aner ikke hvor man begynner? Anonymous poster hash: 5b8b6...5cf
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Tror det finnes en gruppe på facebook, husker ikke hva den heter men du kan jo prøve å søke? Ellers kan du skrive på din egen facebook og si du kjenner noen som trenger dagmamma, og gå via bekjente. Ellers finn.no og lokalavisa?! Lykke til Anonymous poster hash: 71ea5...693
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #3 Skrevet 5. august 2014 Takk for svar. Jeg finner ingen ting på "Finn", og lokalavisa for Oslo finns jo ikke. Hadde ingen treff på Facebook. Anonymous poster hash: 5b8b6...5cf
Gjest lillelarve Skrevet 5. august 2014 #4 Skrevet 5. august 2014 Jeg trodde ikke folk ønsket dette lengre! Hadde jeg bodd i Oslo skulle jeg gjerne meldt meg!! Har hatt lyst å være dagmamma fra jeg var liten...
Susan Sto Helit Skrevet 5. august 2014 #5 Skrevet 5. august 2014 Det skal finnes en egne nettside som organiserer dagmammaer. Det var hvertfall det for noen år tilbake. Har du forsøkt å google?
Riiba Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Vi la ut etterspørsel på diverse forum. Her, mammanett etc. Søk på tråd så er det egne for Dagmammaer. Vi fikk napp og var veldig fornøyd. :-)
Adhara Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Vi la ut etterspørsel på diverse forum. Her, mammanett etc. Søk på tråd så er det egne for Dagmammaer. Vi fikk napp og var veldig fornøyd. :-) Bare så det er sagt så er det ikke greit med annonser her inne. Les reglene våre. Irrlys, mod.
badlih Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Har du prøvd http://www.barnepasseren.no. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå