Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er samboer med en mann som er utrolig snill og grei. Han styrer og ordner mye hjemme, trenger aldri å spørre han om hjelp to ganger om hjelp om noe må fikses osv. Vi har et godt samliv, trives godt sammen, har deilig sex og alt er egentlig bra. Jeg har en datter fra ett tidligere forhold og han tar vare på hun som hun var "hans egen". Leverer og henter hun i barnehagen om jeg har dårlig tid, leker masse med hun, leker masse med hun osv. Hun er veldig glad i han. MEN, det er ett men. Rundt denne tiden i fjor var jeg på ferie i utlandet med datteren min uten han. Vi tekstet litt i løpet av dagen og ringte hverandre hver kveld. Jeg savnet han men vi hadde en veldig fin ferie og styra hele dagen så han ble litt glemt og det var jo deilig. Så kom vi hjem og alt var normalt, men så fortalte han meg etter noen uker at han hadde vært utro når vi var på ferie. Han ville på en måte ikke prate om det, men han la seg selvfølgelig helt flat. Jeg får ikke vite detaljer, han sier han vil spare meg for det, men jeg klarer på en måte ikke å fordøye det helt når jeg ikke vet alt. Jeg har det så bra med han, men jeg sliter samtidig veldig med dette. Det er veldig trist, for jeg vet ikke om jeg kommer til å komme helt over dette. Noen som har noen tips? Burde jeg fortsette dette forholdet? Vi har det jo egentlig så bra..

Anonymous poster hash: 8bcb7...58d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet jo best selv om dette er noe du kan leve med eller ikke. For min del hadde jeg ikke akseptert utroskap, men jeg ville ihvertfall krevd å få høre detaljene. Hadde vært vanskelig for meg å gå videre uten å vite, for å bli helt ferdig med det liksom.

Jeg hadde satt meg ned med fyren og krevd en forklaring og svar på alle spørsmålene du har, det får han værsågod bare gjøre syns nå jeg.

Skrevet

Virker som færre og færre har nulltoleranse for utroskap. Det er etter min mening noe av det styggeste du kan gjøre mot den du er sammen med. Jeg hadde droppa fyren. Men du må bestemme selv hva du er villig til å finne deg i. Hvis du trenger å vite detaljer for å fortsette å være med ham, så får du bare presse han på dette ...

Skrevet

Jeg tenker at hvis han skal ha tilgivelse, må det bli på dine premisser. Å legge seg flat innebærer å gi deg det du ønsker av detaljer.

Skrevet

Hvis dere har et flott forhold ellers bør dere prøve å fortsette forholdet. Ironisk nok er det hovedsakelig opp til deg selv om du klarer å leve med det han har gjort og bygge opp tilliten i forholdet igjen.

Skrevet

Personlig så vet jeg godt med meg selv at sex er for mange kun sex, ingen følelser whatsoever.

Men at man likevell klarer å gjøre noe sånt mot en man elsker av hele sitt hjerte, har jeg vanskeligheter for å forstå. Jeg hadde ikke tolerert det, ut med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...