Gå til innhold

Hvor mange du har gått i klasse med er død?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fryktelig makabert emne, og jeg beklager om det støter noen. Jeg tenkte lenge på trådtittelen, men fant ingen pen måte å skrive det på samtidig som jeg får frem emnet.

Grunnen til at jeg spør er at jeg er ca 35 år, og nylig døde den 3. personen av de jeg har gått i klasse med og jeg føler det er mye. De tre dødsfallene har vært helt urelaterte.

Jeg har gått i klasse med ca 30 på barneskolen, ca 20 på ungdomsskolen (da har jeg trukket bort de jeg allerede gikk med på barneskolen) og ca 30 på videregående.

Totalt altså av ca 80 personer er 3 død før de ble 35.

Det er nok ikke statistisk særlig oppsiktsvekkende, men har andre lignende opplevelser? (Alderen din er selvsagt relevant og også at det er mennesker man faktisk ahr gått i klasse med).

Anonymous poster hash: b83b0...5a2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fra barneskole og ungdomsskole er det ingen.

Fra videregående vet jeg ikke, har gått flere forskjellige og har ikke kontakt med en brøkdel av de en gang.

Gikk også et år på folkehøgskole og av de jeg gikk sammen med der er 2 el 3 døde tror jeg(de havnet vel i rusmiljø).

Jeg er 38.

Anonymous poster hash: 136ed...9a0
Gjest Tekola
Skrevet

Av de jeg gikk på barne- og ungdomsskolen med, som vel blir rundt 60 personer totalt(er 90-modell) så er det en som har dødd, han døde i en ulykke. Videregående har jeg ikke oversikt over.

Skrevet

ingen

AnonymBruker
Skrevet

Bare en så vidt meg bekjent. Det var en ulykke.

Anonymous poster hash: c37f0...5a2

Skrevet (endret)

2 av 60 fra barneskole/ungdomsskole. Hjertestopp hos begge

Fra videregående aner jeg ikke

Jeg er 29år

Endret av Miss Lucky
Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg har vel gått i klasse med ca 70 stk. Jeg har ikke hørt at noen er døde (har rimelig god oversikt). Det vet om flere i paralellklasser som er døde. Jeg er over 40.

AnonymBruker
Skrevet

5 fra samme klasse på ungdomskolen, født i 1992

Anonymous poster hash: 68f73...320
Gjest bustyvel
Skrevet

2, en tok livet sitt og en annen døde i en trafikkulykke. Er i midten av tjueårene.

Skrevet

5 fra samme klasse på ungdomskolen, født i 1992

Anonymous poster hash: 68f73...320

Oj, det var mange og så unge :(

Skrevet

En jeg gikk i klasse med et par år på videregående døde i en ulykke, året etter jeg gikk i klassen hans. Er 20 år.

AnonymBruker
Skrevet

Fryktelig makabert emne, og jeg beklager om det støter noen. Jeg tenkte lenge på trådtittelen, men fant ingen pen måte å skrive det på samtidig som jeg får frem emnet.

Grunnen til at jeg spør er at jeg er ca 35 år, og nylig døde den 3. personen av de jeg har gått i klasse med og jeg føler det er mye. De tre dødsfallene har vært helt urelaterte.

Jeg har gått i klasse med ca 30 på barneskolen, ca 20 på ungdomsskolen (da har jeg trukket bort de jeg allerede gikk med på barneskolen) og ca 30 på videregående.

Totalt altså av ca 80 personer er 3 død før de ble 35.

Det er nok ikke statistisk særlig oppsiktsvekkende, men har andre lignende opplevelser? (Alderen din er selvsagt relevant og også at det er mennesker man faktisk ahr gått i klasse med).

Av 27 stk i klassen på barneskolen var 14 gutter og 13 jenter. Alle jentene lever . 2 av guttene er døde. 1 selvmord og 1 hjertestans i søvne( offisiell forklaring) sannsynligvis mer komplisert.

Av de jeg kjenner fra samme skole er alle de døde gutter. Selvmord, rus og trafikkulykker. Ingen av jentene fra ungdomskole trinnet mitt er døde. Women get ill, men die. Stemmer for vår del.

Anonymous poster hash: 0a266...b11

AnonymBruker
Skrevet

Av de jeg kjenner fra samme skole er alle de døde gutter. Selvmord, rus og trafikkulykker. Ingen av jentene fra ungdomskole trinnet mitt er døde. Women get ill, men die. Stemmer for vår del.

Anonymous poster hash: 0a266...b11

TS her

For min del er det faktisk motsatt, alle 3 var jenter/kvinner. En av sykdom, en pga. psykiske problemer, en av rus.

AnonymBruker
Skrevet

Er 26, en som har brukket ryggen, et par alenemødre og noen arbeidsløse men ingen døde, enn så lenge.

Anonymous poster hash: f6598...0e8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg gikk på barneskolen med var født med en alvorlig sykdom, og døde da vi var 12 år. Hun er foreløpig den eneste døde fra mitt årskull (ca 100 elever), vi er 30 år nå.

Av de ca 100 i årskullet over meg er to døde per i dag. En gutt døde av en sykdom som i utgangspunktet ikke er dødelig, men som han fikk en sjelden mutasjon av. Han ble 14. Ei jente fra det årskullet døde i bilulykke da hun var 18 år.

Fra klassen min på ungdomsskolen/VGS vet jeg ikke om noen evt er døde. Det er få jeg har kontakt med derfra, og jeg har ikke dratt på reunion.

Anonymous poster hash: 8249c...2d8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke full oversikt, men vet at det er 5 døde. 1 selvmord, 1 trafikkulykke, 2 av ukjente årsaker og 1 hadde offisielt et dødelig astmaanfall, men var rus- og alkoholmisbruker. Er 38 år.

Anonymous poster hash: 5924c...511
Skrevet

Såvidt jeg vet så er 1 stk død fra videregående klasse, og 1 stk er død fra parallellklassen min på grunnskolen. En av dem døde av kreft, den andre er jeg ikke sikker på. En har også utført et selvmordsforsøk, men overlevde.

Jeg er 37 år.

Skrevet (endret)

Som jeg har gått i klasse med, ingen så vidt jeg vet. Hverken fra grunnskolen eller vgs. Men en kompis av meg som gikk året over meg på vgs døde av hjertestans for ca tre år siden. Han ble kun 32 år gammel :(

Endret av fruBeist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...