AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Kjæresten min og jeg har et langdistanseforhold grunnet at han studerer på en annen kant av landet. Vi ser hverandre derfor ikke så ofte i semesterene, mest i ferier..Vi begynte å holde på for over et år siden men hadde en "pause" i det på rundt 2 mnd da jeg flyttet utenlands og det ble for vanskelig å opprettholde nok kontakt til å holde på og vi begge ble usikre på følelsene våre. I den perioden hadde jeg sex med en person, det samme hadde han. han gikk i tillegg på date med ei.. Det med sexen løy han om da vi snakket om dette til jul, selv om jeg hadde innrømt det først.. han endte til slutt med å si det, men grunnet at han løy sliter jeg litt med tillitten til han.. Vi har det helt supert når vi henger sammen og har nå holdt på/vbært sammen siden januar. Jeg hadde en x som jeg var veldig god venn med men som jeg sluttet å finne på ting med da min nye kjæreste ikke syns det var ok. Problemet er det at han har flere venninner på studiestedet sitt, og jeg vet at enkelte av disse har likt han.. Jeg sliter noe helt vanvittig med dette og går rundt med en uggen følelse i magen.. Disse jentene er pene, tynne og har samme interesse som han for det faget han studerer. i tillegg bor de der, i samme by.. Jeg har ikke pleid å være en sjalu person men jeg må innrømme at dette tærer på meg.. jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for jeg er utrolig glad i denne mannen og jeg ser for meg en fremtid med han. samtidig får jeg vondt i magen hver gang jeg tenker på spesielt den ene jenta han studerer med.. noen som har noen tips? kjæresten min blir bare irritert når vi snakker om det fordi han mener jeg overreagerer.. Anonymous poster hash: 33d3e...c3b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Sånn er det å være 16 år! Anonymous poster hash: 461a6...e31
Lizzy_86 Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 akk den sjalusien, its pain. har desverre ingen gode råd. enten så slår du opp og har han ikke, eller så prøver du å ser og kanksje har han eller har han ikke. du har jo i utgangspunktet ikke noe å tape på å prøve. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå