Majer Skrevet 22. august 2021 #141 Del Skrevet 22. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.8.2014 den 11.59): Lå over hos en fyr jeg møtte på byen og hadde sex med han før jeg dro. Han kom i meg. Hadde avtale om å møte en annen fyr jeg drev litt på med (ikke nå lengre) til et visst klokkeslett, så rakk kun å skifte og slenge på meg litt sminke før han hentet meg. Han slikket meg.. Anonymous poster hash: 39f3f...046 Ekspander Det er ondsinnet gjort. Det er som ufrivillig sex fra han sin side. Han hadde ikke gjort det om han satt på all informasjon. Synes det er sprøtt at den kan få 28 upvotes. Ting som det der kan traumatisere andre for livet. Min slutty opplevelse: hadde sex med to jenter med tre uker mellomrom uten at jeg testet meg mellom. Hun første sa hun var jomfru, men allikevel. Endret 22. august 2021 av Majer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 23. august 2021 #142 Del Skrevet 23. august 2021 Fuckman1983 skrev (På 22.8.2021 den 18.40): Veldig spennende å høre Kom de i munnen din omtrent rett etter hverandre også? Runket de pikkene sine selv, eller hjelp du dem med å sprute? Ekspander Oj, det var en gammel post, lenge siden dette. 🙂 De kom ganske rette etter hverandre ja, og de fixet utløsningen på egen hånd (pun) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuckman1983 Skrevet 25. august 2021 #143 Del Skrevet 25. august 2021 LiseOslo skrev (På 23.8.2021 den 9.02): Oj, det var en gammel post, lenge siden dette. 🙂 De kom ganske rette etter hverandre ja, og de fixet utløsningen på egen hånd (pun) Ekspander Deilig. Er alltid spennende å sprute kvinner i munnen, spesielt de man ikke kjenner så godt. Elsker jo kvinner som squirter også, og svelger mer enn gjerne når de sitter på ansiktet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #144 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 19.8.2014 den 13.55): Har tatt en northug i sengen til mamma og pappa, de var selvfølgelig ikke hjemm.. Hatt sex med 3 gutter på 24 timer! Først en bak en busk på en fest, så dro jeg hjem og en på tinder kom hjem til meg og vi hadde sex og han sov over. Så dagen etter kom en som holdt på med en venninne av meg som jeg hadde sex med. Viste ikke at de holdt på!! Hadde sex med en på en do en gang på en fest hos en veninne av meg. Er en stund siden nå, men var litt spennende fordi han hadde kjæreste.. Hatt sex med 4 stykker fra tinder. Både på en soffa, i sen seng og i en bil! Hadde sex med en på en fotballbane under russetiden.. Var et stykke unna de andre, men kan jo si at vi hadde et lite publikum borti der. Var skikkelig full en gang og jeg husker ikke om jeg hadde sex med en person eller ikke. Dro senere til en kompis og pulte han og.. For ikke så lenge siden pulte jeg en som hadde kjæreste igjen og sov over hos han.. Følte meg ganske slutty der og.. Er en guttegjeng på kanskje 10 stykker og jeg har pult 6 stykker av dem *oops* Følte meg ganske slutty i alle disse episodene... Anonymous poster hash: cf561...69f Ekspander Du er drømme dama mi 😊😊 Anonymkode: 9c8dd...b38 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_Cuckoldress Skrevet 22. mars #145 Del Skrevet 22. mars Rimmet en mørk mann (n*ger), på hans oppfordring, aldri gjort det tidligere. Hadde aldri trodd jeg skulle gjøre slikt og da han i tillegg henvendte seg til min mann, som satt som passiv tilskuer med "hun vil aldri gjøre dette med deg" så viste jeg gubben fingeren mens jeg slikket enda mer ivrig og kjente at jeg ble skammelig kåt av hele settingen. 😳 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #146 Del Skrevet 22. mars Jeg hadde sex med en dame jeg ble kjent med på nettet, men vi fant ut at vi ikke passet så godt sammen, og forholdet tok slutt. Like etterpå traff jeg henne jeg er sammen med, og hadde sex med henne like etter vi traff hverandre. Jeg brukte kondom sammen med den første. Jeg har selvsagt ikke fortalt det til henne. Siden sexen med den første skjedde mens jeg ennå var singel synes jeg ikke det er riktig å fortelle. Anonymkode: 242fe...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #147 Del Skrevet 22. mars Sender sexy meldinger med en ingifta slektning av meg, vi sender nakenbilder til hverandre og flørter når vi møtes. Er det familieselskap ser jeg at han har ståpikk når jeg sitter ved siden av han. Bruker også å informere han om at jeg ikke har truse på rett før middagsselskap. Anonymkode: 8c89b...201 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #148 Del Skrevet 25. mars På en badebåt på Ibiza - ene bikinijenta som jobbet på båten ba meg være med under dekk for å hente mer drikke. Der nede flekker hun bikinitrusa til side og jeg tar henne bakfra i trappa. Kom i løpet av kort tid og tømte meg i henne. Hun slikket meg ren og hoppet selv på sjøen og vasket seg. Dette hadde hun gjort før. Anonymkode: 7811c...b0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 25. mars #149 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 17.05): Sender sexy meldinger med en ingifta slektning av meg, vi sender nakenbilder til hverandre og flørter når vi møtes. Er det familieselskap ser jeg at han har ståpikk når jeg sitter ved siden av han. Bruker også å informere han om at jeg ikke har truse på rett før middagsselskap. Anonymkode: 8c89b...201 Ekspander Så "slem" du er 😄 😄❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #150 Del Skrevet 25. mars Ved to forskjellige anledninger har jeg hatt ubeskyttet analsex med tilfeldige damer og så dratt hjem og hatt sex med min kone uten å dusje mellom. Anonymkode: fb6c0...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #151 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 10.23): Ved to forskjellige anledninger har jeg hatt ubeskyttet analsex med tilfeldige damer og så dratt hjem og hatt sex med min kone uten å dusje mellom. Anonymkode: fb6c0...d9c Ekspander Seriøst? Tenner du på at hun ikke vet og at du er skitten når du kommer hjem? Anonymkode: 8c89b...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 25. mars #152 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 17.05): Sender sexy meldinger med en ingifta slektning av meg, vi sender nakenbilder til hverandre og flørter når vi møtes. Er det familieselskap ser jeg at han har ståpikk når jeg sitter ved siden av han. Bruker også å informere han om at jeg ikke har truse på rett før middagsselskap. Anonymkode: 8c89b...201 Ekspander Hehe... minner meg om meg selv, og en yngre inngiftet i svigerfamilien da jeg var gift. Vi sendte hverandre skjulte blikk, og kledde av hverandre med øynene. Svenskene har et godt ord for det, "ögonknullade". Samt at vi "tilfeldigvis" kom borti hverandre. Attraksjonen og den seksuelle dragningen ble så uutholdelig sterk, at vi ikke klart å motstå hverandre til slutt (selv om begge var opptatt). Men det er en annen historie 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. mars #153 Del Skrevet 25. mars A_Cuckoldress skrev (På 22.3.2025 den 16.53): Rimmet en mørk mann (n*ger), på hans oppfordring, aldri gjort det tidligere. Hadde aldri trodd jeg skulle gjøre slikt og da han i tillegg henvendte seg til min mann, som satt som passiv tilskuer med "hun vil aldri gjøre dette med deg" så viste jeg gubben fingeren mens jeg slikket enda mer ivrig og kjente at jeg ble skammelig kåt av hele settingen. 😳 Ekspander 👏Jeg fikk jo adrealinkick av å lese dette.. "Black&White Jealousi"🪄 Jeg skjønner godt at hjertet ditt raser, som et snøskred inni deg av kåthet🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. mars #154 Del Skrevet 25. mars bullehurk skrev (På 25.3.2025 den 11.46): Hehe... minner meg om meg selv, og en yngre inngiftet i svigerfamilien da jeg var gift. Vi sendte hverandre skjulte blikk, og kledde av hverandre med øynene. Svenskene har et godt ord for det, "ögonknullade". Samt at vi "tilfeldigvis" kom borti hverandre. Attraksjonen og den seksuelle dragningen ble så uutholdelig sterk, at vi ikke klart å motstå hverandre til slutt (selv om begge var opptatt). Men det er en annen historie 😜 Ekspander Haha.. tror neppe dere spilte Ludo sammen😅Det adrealinkicket du gjør på forhånd gir enorm tiltrekning.. da ryker det fort 7-8 knapper i skjorta når vi endelig møtes🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #155 Del Skrevet 25. mars Kan menn være slutty? Min topp (eller kanskje bunn?) er da jeg hadde en reverse gangbang med en gjeng strippere mens jeg var høy på metamfetamin. Anonymkode: d4d56...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #156 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 12.55): Kan menn være slutty? Min topp (eller kanskje bunn?) er da jeg hadde en reverse gangbang med en gjeng strippere mens jeg var høy på metamfetamin. Anonymkode: d4d56...e7b Ekspander Menn er så slutty som de kan få blitt 😂 Er jo det som er grunnen til at trekant med to menn, og en dame er den mest vanlige. De tar det de får. Anonymkode: fb88b...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå