Gå til innhold

"slutty" opplevelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 4.8.2014 den 13.59):

Lå over hos en fyr jeg møtte på byen og hadde sex med han før jeg dro. Han kom i meg. Hadde avtale om å møte en annen fyr jeg drev litt på med (ikke nå lengre) til et visst klokkeslett, så rakk kun å skifte og slenge på meg litt sminke før han hentet meg. Han slikket meg..

Anonymous poster hash: 39f3f...046

Det er ondsinnet gjort. Det er som ufrivillig sex fra han sin side. Han hadde ikke gjort det om han satt på all informasjon. Synes det er sprøtt at den kan få 28 upvotes. Ting som det der kan traumatisere andre for livet.

Min slutty opplevelse: hadde sex med to jenter med tre uker mellomrom uten at jeg testet meg mellom. Hun første sa hun var jomfru, men allikevel.

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 hours ago, Fuckman1983 said:

Veldig spennende å høre :)

Kom de i munnen din omtrent rett etter hverandre også? Runket de pikkene sine selv, eller hjelp du dem med å sprute?

Oj, det var en gammel post, lenge siden dette. 🙂 

De kom ganske rette etter hverandre  ja, og de fixet utløsningen på egen hånd (pun) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseOslo skrev (På 23.8.2021 den 11.02):

Oj, det var en gammel post, lenge siden dette. 🙂 

De kom ganske rette etter hverandre  ja, og de fixet utløsningen på egen hånd (pun) 

Deilig. Er alltid spennende å sprute kvinner i munnen, spesielt de man ikke kjenner så godt.

Elsker jo kvinner som squirter også, og svelger mer enn gjerne når de sitter på ansiktet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...