Gå til innhold

"slutty" opplevelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morsom tråd. De fleste har vel noen drøye opplevelser i løpet av livet. Fine minner i kontrast til A4-hverdagen 😊 Mine to "verste":

Sex med to i løpet av en dag og date med en tredje imellom. 

Sittet alene på restaurant på flyplass og sjekket opp en på et annet bord kun ved hjelp av blikk og kroppspråk, og hatt sex med vedkommende på wc.

Anonymkode: dc4b3...e80

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Hooket opp med en fyr på byen uten å fortelle navnet mitt. Ble med han hjem og hadde helt topp sex, han sovnet og jeg dro hjem. Vet alt om han siden han skravlet i vei i håp om at jeg skulle svare og ikke bare gjøre ting med han. 🤣

Anonymkode: 4ac33...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med fuckfriend imens en kompis så på. Dette har skjedd noen ganger. Også pulet en, mens en annen kar lå våken i samme senga. 

Hatt sex med 2 på samme dag. 🙄

Anonymkode: c21d6...45a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker
På 4.8.2014 den 19.59, AnonymBruker skrev:

Tente det deg at han ikke visste det?

Anonymous poster hash: 1ab5c...9e6

Ikke meg du siterer, men har en lignende opplevelse. Hadde en kjappis med en yngre elsker i bilen hans. Bakseteknull med skjørtet rundt livet. Kom hjem så skulle gubben pule. "Faen du er jo våt jo"..... Han trodde jeg var kåt, og jeg spilte med. Du skulle bare visst hva jeg er våt av, tenkte jeg for meg selv.  Ja, jeg ble faktisk tent av det og slapp å spille med etterhvert. 

Anonymkode: 32c7e...b76

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Traff elskerinne på Spa denne uken. Hadde oss i flere saunaer og ble nesten fersket. Pirrende og deilig kvinne som lever ut lysten.

Sent samme kveld tekstet hun meg og fortalte at poly-mannen hennes var fyr og flamme når hun kom hjem og fikk flere bonusrunder. 

Anonymkode: 27928...eab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min er ikke så drøy i forhold til mye annet her..😂

- hadde sex med to ekser samme dag;P han ene var det nylig slutt med og han andre møtte jeg samme kveld på utested hehe... 

- hatt sex i prøverom i undertøysbutikk. Men det er mer hett en slutty kanskje (var med kjæresten). 

Men kusinen min sin historie er drøyere. Hun hadde trekant med folkehøgskole-læreren sin 😳 hun, en venninne/medelev og læreren sin. Det verste er at det var en ganske kristen skole også. Læreren var i tidlig 30-årene og ikke en gammel gris. 

Anonymkode: 0fcc9...97a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterer, men har en lignende opplevelse. Hadde en kjappis med en yngre elsker i bilen hans. Bakseteknull med skjørtet rundt livet. Kom hjem så skulle gubben pule. "Faen du er jo våt jo"..... Han trodde jeg var kåt, og jeg spilte med. Du skulle bare visst hva jeg er våt av, tenkte jeg for meg selv.  Ja, jeg ble faktisk tent av det og slapp å spille med etterhvert. 

Anonymkode: 32c7e...b76

Hadde likt å høre flere detaljer her ja 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Traff en dame på et kjøpesenter en lørdag formiddag. Vi endte hjemme hos henne hvor vi kom godt i gang. Plutselig dukket mannen hennes opp og ville se på. Litt ubehagelig for å si det sånn.Tror det var avtalt spill eller noe de pleier å gjøre fordi mannen var veldig keen på å suge meg og "hjelpe til".... Han var like flink å suge som kona. Skammer meg fortsatt når jeg tenker på det.

Anonymkode: 61799...c36

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Traff en dame på et kjøpesenter en lørdag formiddag. Vi endte hjemme hos henne hvor vi kom godt i gang. Plutselig dukket mannen hennes opp og ville se på. Litt ubehagelig for å si det sånn.Tror det var avtalt spill eller noe de pleier å gjøre fordi mannen var veldig keen på å suge meg og "hjelpe til".... Han var like flink å suge som kona. Skammer meg fortsatt når jeg tenker på det.

Anonymkode: 61799...c36

Ikke noe å skamme seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja hvor skal man begynne ..... oppdaget tidlig at jeg tente på å være tøs, og ikke er jeg spesielt redd av meg.  Så da har det blitt en del slutty opplevelser igjennom året\ne.  Godt hjulpet av to lange åpne forhold (før jeg møtte min samboer), og mange år som singel.  Overraskende mange som liker tøsete jenter. 

Mesteparten av galskapen har skjedd med menn/damer jeg har møtt på nett.  Dogging, gruppesex, sex med flere forskjellige på samme dag, swingersklubb, sex på offentlige steder.  Har vel for så vidt prøvd det meste. 

Men det morsomme er kanskje når uventede situasjoner ender opp som sex. Ting som ikke er planlagt.  Som en flytur hjem fra studier, hvor vi ble strandet og innlosjert på hotell av flyselskapet, og hvor jeg da endte opp på trekant med to av mennene fra flyet.  Sex med to brødre på samme dag uten at de visste om hverandre.  Sex med en vesentlig yngre gutt fra jobb på firmatur.  Men jeg tror en av de morsomste opplevelsen var sex med en politimann på jobb i et veldig offentlig bygg midt på dagen. 

På papiret ser jeg søt og uskyldig ut, og jeg har en ledende stilling. Bor i enebolig med mann og barn.  Heldigvis vet mannen min alt om meg, og selv om det har vært rolig et par år nå av diverse årsaker, og jeg nok er mer selektiv enn tidligere så lever ennå denne tøsete delen av meg, og vi gleder oss begge til flere sprell i årene fremover :)

Anonymkode: 21552...0d8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veit ikke om jeg teller som slut når jeg er mann..

Jeg traff en elskerinne en gang, og hadde sex en hel natt. Avsluttet med å ta henne i rumpa. Dro hjem uten å dusje, og fikk en blowjob av kona før jeg tok henne også i rumpa🙈

Anonymkode: fb6c0...d9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er mann. Ny jobb og der ble jeg kjent med en gift asiatisk dame. 

Tok henne med hjem i lunchen og hadde deilig sex, senere på kvelden kom kjæresten min og hun sugde den uvaskede pikken min hard før vi hadde sex. 

Den asiatiske dama fortalte st hun hadde hatt sex med mannen rett etter jobb. Det tente meg noe voldsomt. 

Anonymkode: 9717f...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble med en tidligere flørt hjem fra byen i fylla. Endte opp med å ha sex med han. Kom til meg selv og dro rett hjem til samboeren, Han la seg inntil meg å jeg kjente han ble stiv, så jeg lot han komme til. Må innrømme at jeg kjenner det kiler litt ekstra når jeg tenker på dette. ☺️

Anonymkode: 7b199...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2014 den 15.55, AnonymBruker skrev:

Har tatt en northug i sengen til mamma og pappa, de var selvfølgelig ikke hjemm..

Hatt sex med 3 gutter på 24 timer! Først en bak en busk på en fest, så dro jeg hjem og en på tinder kom hjem til meg og vi hadde sex og han sov over. Så dagen etter kom en som holdt på med en venninne av meg som jeg hadde sex med. Viste ikke at de holdt på!!

Hadde sex med en på en do en gang på en fest hos en veninne av meg. Er en stund siden nå, men var litt spennende fordi han hadde kjæreste..

Hatt sex med 4 stykker fra tinder. Både på en soffa, i sen seng og i en bil!

Hadde sex med en på en fotballbane under russetiden.. Var et stykke unna de andre, men kan jo si at vi hadde et lite publikum borti der.

Var skikkelig full en gang og jeg husker ikke om jeg hadde sex med en person eller ikke. Dro senere til en kompis og pulte han og..

For ikke så lenge siden pulte jeg en som hadde kjæreste igjen og sov over hos han.. Følte meg ganske slutty der og..

Er en guttegjeng på kanskje 10 stykker og jeg har pult 6 stykker av dem *oops*

Følte meg ganske slutty i alle disse episodene...

Anonymous poster hash: cf561...69f

Hyggelig med jente som deler av seg selv. Sex og kjønnsykdommer er det menn vil ha. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble med en tidligere flørt hjem fra byen i fylla. Endte opp med å ha sex med han. Kom til meg selv og dro rett hjem til samboeren, Han la seg inntil meg å jeg kjente han ble stiv, så jeg lot han komme til. Må innrømme at jeg kjenner det kiler litt ekstra når jeg tenker på dette. ☺️

Veldig deilig å lese :)

Kan jeg spørre hvor denne flørten endte opp med å sprute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Fuckman1983 skrev:

Veldig deilig å lese :)

Kan jeg spørre hvor denne flørten endte opp med å sprute?

Nei. 😚

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har egentlig ikke vært så veldig "slutty", men noen hendelser har det jo vært.

Som 18 åring var jeg på en fest med en venninne av meg og typen hennes. Det ble servert sprit...En av gutta på festen som spilte fotball med typen hennes, var beryktet for å ligge rundt med alt og alle. Vi snakker SKIKKELIG rundbrenner. Jeg hadde på det tidspunktet kanskje hatt sex med 2 stk. Endte opp med å ha sex med denne rundbrenneren på do. Uten noen form for prevensjon fra oss begge... Var drita full, og vaklet ut fra doen etterpå med klærne på skeive. Havnet på en sovesofa og sovnet der. Senere kom venninnen min inn og viftet med en dametruse hun hadde funnet på do. Lurte på om den var min. Det var det.

Neste morgen var jeg så fyllesyk at jeg spydde. En stund etter denne festen (husker ikke om det var dager eller uker etterpå) så oppdaget jeg at jeg hadde fått flatlus.... den jævla rundbrenneren hadde smittet meg med flatlus. Eneste gangen i mitt liv jeg har hatt det. Det ble kurert. Måtte imidlertid spørre mamma om hjelp, både ang hva jeg skulle gjøre med det, og for å få penger til medisin på apoteket. DET var flaut det...

En annen gang, som 21 åring, hadde jeg sex med kjæresten min på en offentlig plass utendørs midt i Oslo sentrum. En hekk skilte oss fra forbipasserende og hindret oss såvidt i å bli sett (den var ikke så tett, den hekken, så vi kunne skimte de som passerte). Husker vi stoppet og var litt stille hver gang noen folk passerte, før vi fortsatte med vårt.

Jeg har hatt sex ute ved en innsjø en gang, på gresset rett ved en tursti, da var jeg rundt 27. Det kunne komme folk når som helst, da det var en fin sommerdag og mange sikkert ville til vannet eller gikk tur. Jeg og kjæresten fortet oss og ble ferdige. Måtte plukke gress fra både her og der etterpå.... fikk på oss klærne igjen og gikk og satte oss på en benk der. Hadde akkurat fått rumpa ned på benken, da kom det en eldre fyr gående og krysset plenen der vi hadde ligget...oops. Tror ikke han hadde sett oss holde på, for han kastet ingen merkelige blikk i vår retning eller noe.

Er over 50 nå, og det er veldig lenge siden jeg hadde noen "sprell" sist :- ) Men det føles helt greit,det.

Anonymkode: 54da7...e27

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har egentlig ikke vært så veldig "slutty", men noen hendelser har det jo vært.

Som 18 åring var jeg på en fest med en venninne av meg og typen hennes. Det ble servert sprit...En av gutta på festen som spilte fotball med typen hennes, var beryktet for å ligge rundt med alt og alle. Vi snakker SKIKKELIG rundbrenner. Jeg hadde på det tidspunktet kanskje hatt sex med 2 stk. Endte opp med å ha sex med denne rundbrenneren på do. Uten noen form for prevensjon fra oss begge... Var drita full, og vaklet ut fra doen etterpå med klærne på skeive. Havnet på en sovesofa og sovnet der. Senere kom venninnen min inn og viftet med en dametruse hun hadde funnet på do. Lurte på om den var min. Det var det.

Neste morgen var jeg så fyllesyk at jeg spydde. En stund etter denne festen (husker ikke om det var dager eller uker etterpå) så oppdaget jeg at jeg hadde fått flatlus.... den jævla rundbrenneren hadde smittet meg med flatlus. Eneste gangen i mitt liv jeg har hatt det. Det ble kurert. Måtte imidlertid spørre mamma om hjelp, både ang hva jeg skulle gjøre med det, og for å få penger til medisin på apoteket. DET var flaut det...

En annen gang, som 21 åring, hadde jeg sex med kjæresten min på en offentlig plass utendørs midt i Oslo sentrum. En hekk skilte oss fra forbipasserende og hindret oss såvidt i å bli sett (den var ikke så tett, den hekken, så vi kunne skimte de som passerte). Husker vi stoppet og var litt stille hver gang noen folk passerte, før vi fortsatte med vårt.

Jeg har hatt sex ute ved en innsjø en gang, på gresset rett ved en tursti, da var jeg rundt 27. Det kunne komme folk når som helst, da det var en fin sommerdag og mange sikkert ville til vannet eller gikk tur. Jeg og kjæresten fortet oss og ble ferdige. Måtte plukke gress fra både her og der etterpå.... fikk på oss klærne igjen og gikk og satte oss på en benk der. Hadde akkurat fått rumpa ned på benken, da kom det en eldre fyr gående og krysset plenen der vi hadde ligget...oops. Tror ikke han hadde sett oss holde på, for han kastet ingen merkelige blikk i vår retning eller noe.

Er over 50 nå, og det er veldig lenge siden jeg hadde noen "sprell" sist :- ) Men det føles helt greit,det.

Anonymkode: 54da7...e27

Spenning er tenning vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...