Gå til innhold

"slutty" opplevelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men jeg vet ikke om den kan kalles slutty. De er jo bare sammen om noe.

Å knulle på en "horekino" i påsyn av horer og kunder som ser på og har seg selv overgår å ha sex med 2 gutter på samme dag spør du meg...

Anonymous poster hash: a27d3...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en northug i sengen til mamma og pappa, de var selvfølgelig ikke hjemm..

Hatt sex med 3 gutter på 24 timer! Først en bak en busk på en fest, så dro jeg hjem og en på tinder kom hjem til meg og vi hadde sex og han sov over. Så dagen etter kom en som holdt på med en venninne av meg som jeg hadde sex med. Viste ikke at de holdt på!!

Hadde sex med en på en do en gang på en fest hos en veninne av meg. Er en stund siden nå, men var litt spennende fordi han hadde kjæreste..

Hatt sex med 4 stykker fra tinder. Både på en soffa, i sen seng og i en bil!

Hadde sex med en på en fotballbane under russetiden.. Var et stykke unna de andre, men kan jo si at vi hadde et lite publikum borti der.

Var skikkelig full en gang og jeg husker ikke om jeg hadde sex med en person eller ikke. Dro senere til en kompis og pulte han og..

For ikke så lenge siden pulte jeg en som hadde kjæreste igjen og sov over hos han.. Følte meg ganske slutty der og..

Er en guttegjeng på kanskje 10 stykker og jeg har pult 6 stykker av dem *oops*

Følte meg ganske slutty i alle disse episodene...

Anonymous poster hash: cf561...69f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å knulle på en "horekino" i påsyn av horer og kunder som ser på og har seg selv overgår å ha sex med 2 gutter på samme dag spør du meg...

Anonymous poster hash: a27d3...1f2

Joda, men de holder seg på rett siden av streken, gjør de ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg dro til oslo og sov på hotell med en jeg ikke syntes noe spes om... orket ikke snakke med han så hadde sex med han, noe som var fryktelig ekkelt.. snudde meg og lata som jeg sov, og dro grytidlig dagen etter og sa at bestemora mi var på sykehus. Vasa rundt i sossestrøket i oslo før jeg fikk for meg å bestille en taxi og kom meg på toget.. Jeg følte meg skikkelig ekkel etterpå, satt der på toget med sæden hans i meg, og angret. angrer den dag i dag. og det ble siste ONS og.

Før det så møtte jeg en jeg hadde nsakket litt med på nett, han hadde dame og ja jeg har dårlig samvittighet for det altså, men viste det ikke før etterpå. Vi hadde sex 5 ganger og han hadde den største tissen jeg noen gang har sett! Var digg som faen, men dagen etterpå føltes det ut som om jeg hadde født en unge på 7kg!!

Hadde noen mnd hvor jeg var slutty, men lagt den tiden bak meg!

Anonymous poster hash: 08b66...c2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var usikker på om jeg skulle poste dette med nick eller ikke... tok den anonym jeg.

Da jeg slo opp med exen så bodde vi litt sammen før vi fant egne plasser. Jeg kjente en gutt som jeg ville hompe litt på, og lånte bilen til exen(sa jeg skulle til en venninne) kjørte i 2 timer, møtte denne gutten, hompa to ganger(kanon bra sex) i baksetet og dro hjem til exen...

Hadde også med en hjem, mens exen var på jobb.. vi spiste pizza og hadde sex i senga, den samme senga exen kom hjem og sov i samme kveld.. må pressisere at vi allerede hadde slått opp og begge var fullstendig klar over det!!

Anonymous poster hash: 08b66...c2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKAMMELIG....

Også og ditt eget utdrikningslag, din mann fortjener bedre, om du har han ennå da...

Anonymous poster hash: b69d7...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammelig

Din mann fortjener bedre, om du ennå har ham da...

Det der er jo bare trist.

Anonymous poster hash: bdd7b...b26

Anonymous poster hash: b69d7...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rota med to forskjellige som har kjæreste i sommer. Pluss at jeg har latt dem komme inn i meg uten kondom og prevansjon.

Skal seriøst holde meg unna sex den neste tiden. Dette går ikke an...

Anonymous poster hash: 404aa...cca
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rota med to forskjellige som har kjæreste i sommer. Pluss at jeg har latt dem komme inn i meg uten kondom og prevansjon.

Skal seriøst holde meg unna sex den neste tiden. Dette går ikke an...

Føler du deg litt horete?

Anonymous poster hash: 50792...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det har jeg. Han vet jo ingenting om dette.

Anonymous poster hash: b58f8...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler du deg litt horete?

Anonymous poster hash: 50792...fb8

Nei jeg har ikke solgt seksuelle tjenester i sommer. Jeg har hatt lyst på noen i sommer, da.... litt forskjell.

Men om jeg er helt enig med meg selv på hvem jeg hadde lyst på i sommer, er en annen sak. Om du hadde nevnt umoralsk handling hadde jeg nikket, men hore/horebukk er ikke i min verbale hverdag eller tankesett i det hele tatt. Det er bare småunger og usikre mennesker som driver med den slags.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer hadde vært på fest (jeg var 17) og en kompis av han skulle sove over. På den tiden bodde vi på en liten hybel med en seng, så vi endte opp med å legge oss der alle tre. Kompisen sovnet, og jeg og kjæresten hadde oss mens jeg lekte med pikken til hans sovende(?) kompis

Anonymous poster hash: 5c386...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant tonen med en fyr jeg møtte på konsert. Vi gikk en tur bortover en gangvei, sent på natten, til vi så noen paller liggende litt inn i "skogen" ved siden av ett gammelt hus.
Vi gikk inn dit, og begynte å rote, og hadde heftig skog-sex i nesten to timer. Følte meg GANSKE slutty etterpå, med jord på knærne og uvitende om det faktisk bodde noen i det gamle huset som kunne ha sett på oss, men opplevelsen i seg selv lever jeg lenge på :laugh:

Anonymous poster hash: 67653...c0f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 4 år senere...
26 minutter siden, Heian said:

2 på en kveld. Begge kom i meg å ingen viste noe. :)

Digger når jeg 'får' slike kvelder fra kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...