Gå til innhold

"slutty" opplevelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt sex med 60 stk uten kondom og aldri hatt en kjønnssykdom. :)

Anonymous poster hash: f2a08...1cf

Sjekker du deg etter hver person? Ellers burde du virkelig gå i deg selv, for å utsette andre for potensielle kjønnssykdommer, er like ille som å smitte noen i min bok.

Jeg er ikke moralist, så lenge det ikke er snakk om utroskap, men dette med sex uten kondom med flere mennesker uten å vite om man er smittet eller ikke, er fullstendig forkastelig.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Sjekker du deg etter hver person? Ellers burde du virkelig gå i deg selv, for å utsette andre for potensielle kjønnssykdommer, er like ille som å smitte noen i min bok.

Jeg er ikke moralist, så lenge det ikke er snakk om utroskap, men dette med sex uten kondom med flere mennesker uten å vite om man er smittet eller ikke, er fullstendig forkastelig.

Er fullstendig enig! Å beskytte seg og holde seg ren for smitte handler jo også om sikkerheten til sin partner. Helt greit for meg at man puler med mange....Bare man sørger for at en selv og andre ikke pådrar seg horrible sykdommer

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er spennende med frekke historier som kan kategoriseres som slutty av enkelte. Har du en opplevelse du tror andre kan synes er litt løs eller som de som kjenner deg ikke ville tro du kunne gjort?

Selv har jeg hatt sex med to gutter i løpet av en dag. Det tror jeg ikke noen jeg kjenner kunne tenkt jeg har gjort. Brukte kondom med begge, men dusjet ikke imellom.

Anonymous poster hash: 61202...1b0

Slutty opplevelse i sommerferien jeg og dama tilbrakte i Tyskland. Jeg har noen ganger ymtet frem på trekant, der jeg deler henne med en annen mann. Hun har vært avvisende til dette, helt til i sommer.

En kveld var vi på byen i Stuttgart, på en flott bar. Vi ble enig om (hun tok initiativet) at hun skulle tulle/flørte litt med en eller annen hun kunne like. Det ble til at vi splittet oss, hun sjekket opp en fyr hun likte, danset med ham, ganske så hett, klinte med ham, endte med at hun sugde han på dassen der :-)

Flott opplevelse, for oss begge, og sikkert han tyskeren :-)

Anonymous poster hash: f820c...dd5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt trekant med bestevenninna mi og kjæresten hennes som også er eksen min som jeg også var pulevenn med ett par måneder før.

Anonymous poster hash: c2265...8dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette gjelder da like mye de man har sex med, så lenge de ikke tar frem kondom utsetter de seg selv for risiko på eget ansvar.

Anonymous poster hash: 36a58...b08

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slutty opplevelse i sommerferien jeg og dama tilbrakte i Tyskland. Jeg har noen ganger ymtet frem på trekant, der jeg deler henne med en annen mann. Hun har vært avvisende til dette, helt til i sommer.

En kveld var vi på byen i Stuttgart, på en flott bar. Vi ble enig om (hun tok initiativet) at hun skulle tulle/flørte litt med en eller annen hun kunne like. Det ble til at vi splittet oss, hun sjekket opp en fyr hun likte, danset med ham, ganske så hett, klinte med ham, endte med at hun sugde han på dassen der :-)

Flott opplevelse, for oss begge, og sikkert han tyskeren :-)

Anonymous poster hash: f820c...dd5

Din innstilling til dette er rett og slett bare fascinerende :laugh: Herlig å lese om folk som er såpass "utradisjonelle" når det gjelder samliv/kjærlighet/seksualitet :blomst:

Anonymous poster hash: fee6b...02e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette gjelder da like mye de man har sex med, så lenge de ikke tar frem kondom utsetter de seg selv for risiko på eget ansvar.

Så fordi den andre ikke tar frem en kondom så fritar det deg for ansvar å beskytte deg selv? :rolleyes: ikke særlig stor hjerne på deg tydeligvis, men det trenger du kanskje heller ikke. :P

Anonymous poster hash: 10f39...253

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Såklart. Jeg vil jo ikke bli syk. Leste du ikke hva jeg skrev?

Anonymous poster hash: f2a08...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så fordi den andre ikke tar frem en kondom så fritar det deg for ansvar å beskytte deg selv? :rolleyes: ikke særlig stor hjerne på deg tydeligvis, men det trenger du kanskje heller ikke. :P

Anonymous poster hash: 10f39...253

Poenget er at dersom man ikke beskytter seg kan man heller ikke grine over at den andre ikke har gjort det heller, dersom man blir smittet med noe.

Eneste sikre måten unngå smitte er å ta ansvar og alltid beskytte seg selv. Så slipper man å moralisere over andres risikovurderinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært kjent for å være super uskyldig, og alle som møter meg tror at jeg bare er søt og innocent (jeg er faktisk veldig sjenert), men jeg har gått fra å bare ha sex med de jeg virkelig elsker/har sterke følelser for til å bli.. en slut.

Først hadde jeg sex med en gutt i en guttegjeng (gutt 1), noen måneder senere dro jeg hjem til kompisen hans for å røyke (hasj), endte med at han halvveis voldtok meg, etterhvert tenkte jeg bare "Fuck it, Yolo". (gutt 2) To dager senere ba en kompis av de to guttene i samme guttegjeng om å møte han for å røyke og slappe av, endte med at jeg dro dit og ga han en blowjob, så dro han (dette var hjemme hos gutt 2, hvor jeg hadde også hatt sex med gutt 1, så nå har jeg hatt sex med gutt 1 og 2 i samme seng, og gitt blowjob til gutt 3 i samme sengen) så siden gutt 2 var der, så hadde jeg like greit sex med gutt 2 etter at jeg hadde gitt blowjob til gutt 3. Så dagen etterpå så kom det en ny kompis dit, og da hadde jeg likegjerne sex med han også. Alle 4 på kort tid. #Slut

Nå er jeg ferdig med de guttene, og har 3 nye. La oss kalle de Per, Ole og Morten. Jeg ble sykemeldt en dag fra jobb sånn at Per skulle komme hjem til meg på dagen og youknow.. Når Per drar dusjer jeg og fikser meg, så kommer Ole samme dagen og jeg har sex med han, han sover over og vi har igjen sex på morgenen før han drar. Litt senere kom Morten på besøk, og vi hadde så sex, og da han dro kom Ole tilbake på kvelden. Nå begynner jeg å få litt dårlig samvittighet, for alle 3 begynner å like meg veldig mye, mens jeg bryr meg ikke så mye om de sånn sett, no feelings. Er bare koselig.

Anonymous poster hash: f54c4...3c6

hm....sliter du kanskje følelsemessig? Dette her var definisjonen på en slut.

Anonymous poster hash: c3060...0d0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

[Det] endte med at han halvveis voldtok meg, etterhvert tenkte jeg bare "Fuck it, Yolo".

Øhh..

Hadde du lyst eller hadde du ikke lyst? Et seksuelt overgrep er ikke noe du er nødt å spøke vekk med "yolo"..

Jeg kjenner ikke deg eller situasjonen din, men det frister å si "get a grip".

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hm....sliter du kanskje følelsemessig? Dette her var definisjonen på en slut.

Anonymous poster hash: c3060...0d0

Hvordan jeg hadde/har det psykisk påvirket valgene mine, ja. Redd for å være alene.

Øhh..

Hadde du lyst eller hadde du ikke lyst? Et seksuelt overgrep er ikke noe du er nødt å spøke vekk med "yolo"..

Jeg kjenner ikke deg eller situasjonen din, men det frister å si "get a grip".

Jeg hadde ikke lyst, virkelig ikke. Og jeg nektet først, sa nei og han fortsatte. Jeg og bestevennen min hadde kvelden før snakket om at vi skulle "Yolo'e", ligge med alt og alle og bare gi totalt faen i hva alle andre synes og ikke dømme hverandre. Så selv om jeg ikke hadde lyst først, tenkte jeg bare "yolo", og gikk med på det, jeg hadde allerede mistet bussen hjem, så jeg måtte overnatte..

Poenget er at alt jeg gjorde var slutty gjort, og ja, det er noe følelsesmessig bak det som påvirket valgene mine, men det er ikke poenget her. Og vil ikke spore av tråden med "stakkars meg, jeg ble voldtatt, så jeg ligger med alle for jeg har ikke selvrespekt mer"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har gjort mye rart, men kan nevne at jeg to dager denne uka har hatt besøk på jobben av en fyr som jeg møtte på en fest her i sommer og som jobber i nærheten, hvor vi har hatt sex på et møterom. Møterommet er lite i bruk, spesielt om sommeren, men døra er ikke mulig å låse. Jeg bruker stay-ups og har endt opp liggende over møtebordet med kjolen/skjørtet rundt livet. Begge gangene har han "beslaglagt" trusa mi under/etter sexen, noe som har gjort at jeg har måtte gå uten truser resten av kontordagen.

Neste uke er det fullt trøkk igjen her (advokatkontor) så da får vi finne oss andre steder dersom vi skal ha sex på dagtid.

Anonymous poster hash: 04a19...6fd
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Denne tråden fikk meg til å føle meg litt bedre, nå når jeg sitter her med bondeanger. Følte meg som den slutt`en, helt til jeg leste her :P Jeg er nemlig nysingel, og har nå hatt sex med to forskjellige menn på 3 uker, og er ikke interessert i noen av dem. Ikke var sexen noe å skryte av heller, og begge mannfolka vil noe mer, men det vil ikke jeg, så nå har jeg viklet meg inn i noe dritt. No more sex for me! Nå blir det sølibat til jeg treffer min neste skikkelige kjæreste.

Men takk til dere andre som har svart her. Nå føler jeg meg mindre slutty :blomst:

Anonymous poster hash: 7b6fa...add
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal_mann

Hvordan jeg hadde/har det psykisk påvirket valgene mine, ja. Redd for å være alene.

Jeg hadde ikke lyst, virkelig ikke. Og jeg nektet først, sa nei og han fortsatte. Jeg og bestevennen min hadde kvelden før snakket om at vi skulle "Yolo'e", ligge med alt og alle og bare gi totalt faen i hva alle andre synes og ikke dømme hverandre. Så selv om jeg ikke hadde lyst først, tenkte jeg bare "yolo", og gikk med på det, jeg hadde allerede mistet bussen hjem, så jeg måtte overnatte..

Poenget er at alt jeg gjorde var slutty gjort, og ja, det er noe følelsesmessig bak det som påvirket valgene mine, men det er ikke poenget her. Og vil ikke spore av tråden med "stakkars meg, jeg ble voldtatt, så jeg ligger med alle for jeg har ikke selvrespekt mer"

For sent!

Hvordan har du det nå? Får du noe oppfølging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Da jeg var 16 hadde jeg en deilig trekant med to menn. Det var digg. Har også hatt sex med en mann sammen med ei venninne. Har vært i et åpent forhold der vi prøvde partnerbytte også.

Det ble heftige etterhvert, men endte dessverre i sjalusi .

Men det med to gutter har jeg forsøkt flere ganger med suksess ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er spennende med frekke historier som kan kategoriseres som slutty av enkelte. Har du en opplevelse du tror andre kan synes er litt løs eller som de som kjenner deg ikke ville tro du kunne gjort?

Selv har jeg hatt sex med to gutter i løpet av en dag. Det tror jeg ikke noen jeg kjenner kunne tenkt jeg har gjort. Brukte kondom med begge, men dusjet ikke imellom.

Anonymous poster hash: 61202...1b0

Jeg lå med en stripper på mitt eget utdrikkingslag. Det i seg selv hadde vært uskyldig nok, men senere på kvelden, temmelig drita, lot jeg en kameratgjeng styre på som de ville på nachspiel. Aner faktisk ikke hvor mange som pulte meg den natta, men var klissete både her og der da jeg våknet dagen etter.

Anonymous poster hash: b58f8...a00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med en fyr, mens en venninne av meg lå i samme sengen. Det tviler jeg på at noen hadde trodd jeg kunne gjøre :( Det verste er at vi var edru alle sammen... Hun vet det ikke den dag i dag...

Kom på en historie som ikke handler om meg, men som passer inn i kategorien "slutty". Jeg gikk i klasse med en på vgs som var helt knust fordi typen dumpet henne fordi hun hadde vært utro. Hun sa følgende: "Jeg kan ikke forstå at han henger seg sånn opp i det. Jeg var full og den bare glapp inn... Var jo ikke min feil" :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...