AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Hei! Jeg vil bare vite om noen har opplevd å miste følelser for kjæreste/ektefelle i perioder med mye stress? Eventuelt om følelsene kom tilbake da alt roet seg? Anonymous poster hash: 3772c...5df
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Jeg har vel opplevd at følelsene har kjølnet (i en periode da min søster var syk og jeg hadde over lang tid mye på jobben) og da har jeg gjerne blitt usikker på forholdet, men så har jeg gitt det litt tid, og da har de kommet tilbake! Anonymous poster hash: 3772c...5df
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Jeg tror det er helt normalt og noe mange opplever. Man har gode og dårlige perioder i et forhold, og de påvirkes jo gjerne av hvordan man har det ellers. Det går seg som regel til har jeg inntrykk av. Men så er det også viktig å jobbe med å bevare forholdet også i vanskelige perioder. Da er sjansene for at det går bra mye større! Anonymous poster hash: 2c91c...9ae
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Det skjer veldig ofte hos meg. Jeg er en veldig stresset person og når det blir for mye så kjølner følelsene helt...Anonymous poster hash: 3214e...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå