BlendaSensitive Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Så en jente i dag på treningen so hadde en lekker lìten rosa bh med push up. (ja kunne se den, veldig utringet singlet...) Finnes det treningsbh som er slik, eller er det vanlig å trene i vanlig bh??? Jeg har så store pupper, at vanlig bh er uaktuelt å trene i, så falt meg ikke inn at noen kanskje trener i vanlig bh! Hva trener du i?
Gjest Ketchupjenta Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Sportbh. Tenker ikke hvordan jeg ser ut på trening.
Rapunzel_ Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Jeg bruker sports-bh, oftest med padding. Har ganske små pupper, men synes det er helt forferdelig å trene i vanlig bh. Bortsett fra ved styrketrening, da kan det gå fint.
*Mocca* Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Sportsbh, jeg foretrekker å kunne konsentrere meg om treningen og ikke puppene mine som hopper opp og ned....Vondt er det også..... Men jeg kunne fint tatt en roligere treningsøkt dersom jeg kom på treningssenteret og fant ut at jeg hadde glemt sportsbh. Men da hadde jeg nok syklet istedenfor å løpt f.eks.... Bedre å få trent noe, enn å droppe det pga 1 plagg som mangler i bagen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå