AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1 Del Skrevet 4. august 2014 Hvilke sider bruker dere når dere fremkaller bilder? Som er rimelige og bra kvalitet,Anonymous poster hash: bdd84...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 4. august 2014 #2 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg bruker Fotoknudsen og er fornøyd med dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #3 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg er veldig fornøyd med Postfoto. Lite fornøyd med Japan Photo. Anonymous poster hash: 29f2c...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg bruker Fotoknudsen og er fornøyd med dem Jeg har også vært veldig fornøyd med fotokbudsen, men hadde for meg at de gikk konkurs?.. Men så fint at de ikke har det, da blir det vel de je bruker igjen! Takk for svarAnonymous poster hash: bdd84...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #5 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg har også vært veldig fornøyd med fotokbudsen, men hadde for meg at de gikk konkurs?.. Men så fint at de ikke har det, da blir det vel de je bruker igjen! Takk for svarAnonymous poster hash: bdd84...b74 De startet opp igjen. Anonymous poster hash: 29f2c...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 4. august 2014 #6 Del Skrevet 4. august 2014 JapanPhoto er de som har klar å få frem de riktige fargene i bildene mine. Hos andre så har bildene mine kommet tilbake med helt gale fargegjengivelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #7 Del Skrevet 4. august 2014 JapanPhoto er de som har klar å få frem de riktige fargene i bildene mine. Hos andre så har bildene mine kommet tilbake med helt gale fargegjengivelser Hos meg er det motsatt. Bestilte fremkalling på helt samme sett med bilder både hos Postfoto og Japan Photo. Bildene fra Japan Photo var mørke og utydelige. Bildene fra Postfoto var som de skulle være med klare, fine farger. Bestilte også takkekort fra Japan Photo, samme mørke bilde på det. Anonymous poster hash: 29f2c...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 4. august 2014 #8 Del Skrevet 4. august 2014 Hos meg er det motsatt.Bestilte fremkalling på helt samme sett med bilder både hos Postfoto og Japan Photo. Bildene fra Japan Photo var mørke og utydelige. Bildene fra Postfoto var som de skulle være med klare, fine farger.Bestilte også takkekort fra Japan Photo, samme mørke bilde på det. Anonymous poster hash: 29f2c...acb Ser det er flere som sier det. Mulig jeg har hatt flaks? Hva slags kamera bruker du? Noen av de jeg har pratet med som opplever dårlige bilder, har brukt lommekameraer osv. Jeg derimot bruker fullformatkameraer med lyssterke objektiver. Lurer kanskje på om det kan ha noe med saken å gjøre. Men siden mange opplever dem som så dårlig, så er jeg nervøs hver gang jeg skal fremkalle bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #9 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg bruker fotoknudsen og har alltid vært fornøyd. Men de siste gangene syns jeg kvaliteten har vært litt dårlig:( Anonymous poster hash: 87e0b...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #10 Del Skrevet 4. august 2014 Ser det er flere som sier det. Mulig jeg har hatt flaks? Hva slags kamera bruker du? Noen av de jeg har pratet med som opplever dårlige bilder, har brukt lommekameraer osv. Jeg derimot bruker fullformatkameraer med lyssterke objektiver. Lurer kanskje på om det kan ha noe med saken å gjøre. Men siden mange opplever dem som så dårlig, så er jeg nervøs hver gang jeg skal fremkalle bilder Brukt både nytt og ganske bra kompaktkamera og dyrt speilrefleks kamera. Men altså, bildene jeg fikk av god kvalitet hos Postfoto og av dårlig kvalitet hos Japan Photo var eksakt de samme bildene. Og det var en blanding av bilder tatt med kompaktkamera og speilrefleks, så kamera kan ikke hatt så mye å si. Anonymous poster hash: 29f2c...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 4. august 2014 #11 Del Skrevet 4. august 2014 Merkelig det der altså. Vet ikke om det kanskje er forskjell på folkene som fremkaller bildene, og hvordan de gjør jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå