Dunkel Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 Hei, jeg skal skaffe meg sjøstøvler (bor i en regnfull by ) og lurer på hvilket av disse to merkene dere vil anbefale/fraråde meg og hvorfor
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 Jeg har svarte Hunter og digger de. Enkle uten noe dilldall. Ilse Jacobsen sine synes jeg er for vide, men så har jeg også smale legger. Liker heller ikke de med snøring, men det er jo en smakssak. Anonymous poster hash: 58239...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Jeg har hatt hunter, og de er veldig stramme rundt leggen. Jeg er ikke kjempeslank, men synes ikke leggene mine er så store at det skulle vært vondt å gå med de, men slik er det faktisk. Men bortsett fra det, så hadde jeg ingen problemer med de, de gikk aldri lekk eller noe slikt. Anonymous poster hash: f9cea...a81
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Ilse Jacobsen, definitivt. Anonymous poster hash: 6266d...dd6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Har Ilse J. Sine korte støvler og skal kjøpe et par til men med høy legg. Har hatt de mest stående i bilen til å skifte til, da jeg kjører i spesialsko. De er varme, passer godt til min smale fot. Ved holkeføre setter jeg brodder fra sportsbutikken under og går både tørt og trygt. Anbefales. Kjøper på OBSen, der er de billigest.Anonymous poster hash: 05fc5...bcd
Gjest BettyBoop Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Hei, jeg skal skaffe meg sjøstøvler (bor i en regnfull by ) og lurer på hvilket av disse to merkene dere vil anbefale/fraråde meg og hvorfor hunter. Ilse jacobsen er fine men de er tunge og jeg går gnsgsår på lilletåa av mine
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Hei, jeg skal skaffe meg sjøstøvler (bor i en regnfull by ) og lurer på hvilket av disse to merkene dere vil anbefale/fraråde meg og hvorfor Stemmer for Hunter. Jeg har hatt ett par i flere år nå, og har ingen planer om å bytte de utAnonymous poster hash: 9aca2...c38
dillyduzit Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Hunter, behagelige og er heller ikke redd for at de skal gå lekk. Selv har jeg hatt mine i 7 år og er enda strålende fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Synes Hunter er mye finere, enkle uten noe dilldall. Har to par og er superfornøyd med de! Har også et par IJ i huset (ikke mine), og de liker jeg ikke like godt. Hunter føles mye bedre på foten da de er lettere, og IJ er tyngre. Støvler er jo litt tungt å gå med, så derfor velger jeg Hunter. IJ er også ganske vide, så spørs jo om du har smale eller tykke legger. Hunter er smalere, så prøv og se hva som passer deg best rundt leggen. Anonymous poster hash: 7bb02...025
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #10 Skrevet 4. august 2014 Jeg liker mine Ilse fordi de er foret (her er det kaldt når det er vått) og med mulighet for fine farger. Behagelige også. De tåler visstnok ikke saltvann særlig godt, dog, så jeg fikk beskjed om at de alltid måtte skylles av etter å ha vært i saltvann. Anonymous poster hash: e2372...9e4
Dunkel Skrevet 4. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 4. august 2014 Takk for svar! Er veldig usikker nå, fordi jeg har smale føtter, men samtidig vil jeg ikke gå rundt med tunge støvler..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #12 Skrevet 4. august 2014 Takk for svar! Er veldig usikker nå, fordi jeg har smale føtter, men samtidig vil jeg ikke gå rundt med tunge støvler.. Gå i butikk, prøv begge på og gå litt rundt med den i butikken så tror jeg du finner ut hva du liker best:)Anonymous poster hash: 7bb02...025 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #13 Skrevet 4. august 2014 Har hørt fra flere at Hunter har ræva kvalitet etter at de flyttet produksjonen til Kina, stemmer dette? Anonymous poster hash: fd799...bf4
missdior Skrevet 4. august 2014 #14 Skrevet 4. august 2014 Jeg har Ilse Jacobsen. Liker de ikke, syns de er ubehagelige i hælpartiet, også har jeg jo store legger, så synes ikke snøringen er noe pent.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #15 Skrevet 4. august 2014 Har hørt fra flere at Hunter har ræva kvalitet etter at de flyttet produksjonen til Kina, stemmer dette? Anonymous poster hash: fd799...bf4 Det stemmer ikke. Fortsatt fantastisk kvalitet!Anonymous poster hash: 7bb02...025
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #17 Skrevet 4. august 2014 Alle har jo disse merkene. Jeg ville valgt noe annet. Anonymous poster hash: 0760d...d58 2
Gjest Emera Skrevet 4. august 2014 #18 Skrevet 4. august 2014 Jeg har Le Chameau, støvler i myk gummi som har flott form. Synes jeg.
Gjest Peanut Skrevet 4. august 2014 #19 Skrevet 4. august 2014 Jeg har Hunter og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. ^^,
Gjest Solsmil Skrevet 4. august 2014 #20 Skrevet 4. august 2014 Jeg har både hunter og ilse jacobsen, og er fornøyd med begge i forhold til kvalitet, men hunterstøvlene har jeg likevel tenkt å selge, da de er alt for smale. Hadde jeg hatt smalere legger derimot, så tror jeg kanskje jeg hadde valgt hunter foran ilse jacobsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå