Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

-da har han klart det igjen.. Og jeg vet ikke hva jeg blir mest opprørt over :vetikke:

Kort fortalt, må bare få det ut;

Min bestebeste venninne er sammen med ett helvete av en fyr! Forholdet dems er alt annet en sunt! Og den han er mot henne er så sykt sykt å stå å være vitne til :trist: I fjord sommer var 1 gangen han nektet henne å ha kontakt med meg.. På det tidspunktet var jeg også åpenlyst i konflikt til han. I august ringte hun meg, ville at jeg skulle møte dem, for nå var han på gli. Sa først nei, men fader hun er jo min beste, så å ikke ha henne i livet mitt er bah! Fra da, og fortsatt har jeg valgt å ikke si til henne hva jeg mener om han hver gang de krangler (hele tiden)! Jeg vet at hun vet. Og jeg har heller ikke vært ufin eller frekk mot han. Så her for 14 dager siden dro krangelen mellom de seg litt lengre enn "normalt" Han var borte hjemmefra 1 ukes tid. Og jeg var hos henne hele veien. Hun fikser dårlig å være alene når det blir sånn. Men alt går seg som vanlig til iigjen. Til jeg brått fikk en sms av henne i forrige uke, om at nå er det visstnok min skyld at det går dårlig mellom dem. Og at hun ikke får lov å ha kontakt med meg mer. Vi skal visstnok i hodet hans ha hatt en seksuelt forhold når han var borte 3-4 mnd i vinter :sukk: Jeg blir jo veldig lei meg så klart. Men samtidig sint. Sint på han. Sint på henne som lar han få det sånn. Det har gått 1 uke nå.. Føles som 100 år. Vi snakker jo normalt sammen flere ganger om dagen.

Om noen har vært gjennom noe av det samme, del gjerne erfaringer og tips/råd med meg..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom det er vold inne i bildet bør du kontakte noen f. eks politi, men er det ikke det og bare et veldig usunt forhold er det dessverre ikke så mye du kan gjøre annet enn å si hva du mener om det. Det er hun som tillater at han overkjører henne og det vil ikke bedre seg før hun lærer å sette grenser.

Anonymous poster hash: 9ad7e...9d8
Skrevet

Dersom det er vold inne i bildet bør du kontakte noen f. eks politi, men er det ikke det og bare et veldig usunt forhold er det dessverre ikke så mye du kan gjøre annet enn å si hva du mener om det. Det er hun som tillater at han overkjører henne og det vil ikke bedre seg før hun lærer å sette grenser.

Har vært flere voldsepisoder her.. Han har også sonet for å ha banket henne. Men den biten med å slå har han sluttet med.. Psykisk mishandling derimot... Det er så galt at hun sier selv at det hadde vært bedre om han slo!!!

Dette er mer enn vondt å stå å se på... :trist:

AnonymBruker
Skrevet

Har vært flere voldsepisoder her.. Han har også sonet for å ha banket henne. Men den biten med å slå har han sluttet med.. Psykisk mishandling derimot... Det er så galt at hun sier selv at det hadde vært bedre om han slo!!!

Dette er mer enn vondt å stå å se på... :trist:

Da bør man få hjelp av familie eller politi når det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...