Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #1 Skrevet 29. juni 2004 føler meg så delt i to! skjønner ikke helt hva det er med meg?! har hatt en kjæreste i seks måneder, men like før jeg traff han møtte jeg en type som jeg ble kjent med gjennom nettet- han var prototypen på perfekt mann for meg- kunne ikke fatte at en slik kunne finnes...jeg skjønte han var interessert, men da hadde jeg allerede møtt han jeg var sammen med nå- jeg fortalte til "nettmannen" at jeg hadde truffet en annen- han ble aelvsagt skuffet og ville at jeg skulle velge...det føltes litt tidlig for meg å velge, jeg skjønner jo han, men jeg ble nok litt stresset. jeg hadde allerede et seksuelt forhold til den andre... så ble vi sammen... nå seks måneder etter har jeg fått PANIKK!!! tenk om jeg har valgy feil mann!!! tenk om løpet er kjørt... jeg er forelska, MEN TENK OM?... fordi han jeg er sammen nå er ikke "prototypen på perfekt mann"... jeg skammer meg, føler at "kjærligheten" min er skitten, er forvirret, stresser... kan noen gi meg noen ord? både kvinner og menn... #klump i halsen...#
Gjest mysan - ikke innlogget Skrevet 29. juni 2004 #2 Skrevet 29. juni 2004 Prototypen på den perfekte mann - og dette har du funnet ut via nettet? Hallo - hvem som helst kan være perfekt på nett. Det er når hverdagen kommer at man faktisk får vist hva man er laget av. Og hverdagen er ikke på nettet.
Carrot Skrevet 30. juni 2004 #3 Skrevet 30. juni 2004 ER DET MULIG??? :o Dette er det dummeste jeg har hørt - dere ble sammen fordi dere hadde et seksuelt forhold?? Du - i tilfelle du ikke vet det, vi lever i 2004!! Sex er ikke lengre ensbetydende med ekteskap... Tviler du har du nok valgt feil ja - men kanskje du ikke burde være i et fast forhold til noen av dem?? Du virker ikke på noen måte sikker på deg selv, og det burde du kanskje bli først?? Og forresten - den perfekte mannen, det gode liv, det grønne gresset... alt det der er i deg selv..... Ingen andre kan gi deg det.... C
nessi Skrevet 30. juni 2004 #4 Skrevet 30. juni 2004 Det er bare du som kan vite om du har valgt riktig eller ikke. Det at du i det hele tatt lurer, kan jo tyde på at følelsene for han du er sammen med nå ikke er de helt store. Er man virkelig forelsket leter man ikke etter noe mer perfekt.
Ingeborg Skrevet 30. juni 2004 #5 Skrevet 30. juni 2004 Spør du meg, har du et klassisk utslag av "gresset er grønnere på den andre siden"-syndromet. Du sier jo at du er forelsket i han du er sammen med. Så slå deg til ro med det! Mangler det noe i forholdet? Det sier du ikke noe om. Du vet hva du har, men ikke hva du får, er det mange kloke mennesker som sier.
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #6 Skrevet 4. juli 2004 ok! enten har jeg uttrykt meg dårlig ellers så... de to første svarene provoserte meg- dere er helt på jordet!!! dere framstiller meg som umoden og dverse... jeg har jo møtt nettmannen og tilbrakt tid med han i virkeligheten, forholdet til han jeg er med nå baserer seg ikke kun på sex, men vi var så tiltrukket av hverandre at vi begynte med sex for å si det slik... glem det... av en eller anne grunn ble folk veldig provosert av meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå