Gå til innhold

Normalt? Irriterende i alle fall...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff en fyr i forrige uke, han var forsåvidt hyggelig så jeg ga han telefonnummeret mitt.

Jeg skulle bort noen dager etterpå, dette nevne jeg for han, men likevel har han "terrorisert" meg med telefoner, smser og facebookmeldinger. Han har ringt meg hver eneste dag i en uke og når jeg ikke tar telefonen sender han masse meldinger, har fått flere meldinger ala "hei", "hallo??? Er du her???", jeg har sett mange av meldingene men jeg har verken tid eller lyst til å holde på med telefonen hele tiden når jeg er bortreist og tilbringer tid sammen med andre. Det virker utrolig turn off med en person som er innpåsliten og holder på med telefonen så mye.

Jeg hadde egentlig avtalt å treffe han når jeg kom hjem igjen, men nå har jeg egentlig ikke noe lyst lenger. Er det slemt av meg å ikke gidde å svare på meldinger? Er det slemt å la dette bare dø ut av seg selv?

Anonymous poster hash: 0dd1a...de4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da passer dere ikke sammen, så du får si at du ikke er interessert.

Anonymous poster hash: 4622c...8e8
  • Liker 2
Skrevet

Slitsomt, jeg hadde heller ikke giddet :/

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Så det er ikke slemt å bare slutte å svare på meldinger...?

Skrevet

Du sender en melding og sier at du ikke lenger er interessert.

Og nei, det er ikke normalt.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vær et redelig menneske og ikke vær så feig. Gi et høflig men tydelig svar at du ikke er interessert. Etter det, så er det på sin plass å ikke svare. Du ga han tross alt ditt mobilnummer.

Anonymous poster hash: 1e2fa...dca

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nå ringer han igjen...

Jeg angrer skikkelig at jeg gav han nr mitt, og jeg tør ikke ta telefonen. Jeg vil ikke involvere meg med en som ringer meg 5 ganger +/- om dagen.

AnonymBruker
Skrevet

"Hei, jeg beklager men dette kommer ikke til å fungere lenger. Hyggelig å ha kjent deg, og ha en god ferie videre :)"

Om ikke ferien hans er ferdig

Anonymous poster hash: 25e57...756
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke nødvendigvis sånn at han er ute etter noe mer enn vennskap. Jeg føler det er mye slemmere å avvise noen som venn enn som potensiell kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Som over her, si ifra at du ikke er interessert. Gir han seg ikke så blokkerer du bare nummeret hans ved ta kontakt med mobilselskapet du har på abbonnementet ditt :)

Anonymous poster hash: 43608...0f9
Gjest Heartbeat
Skrevet

Som over her, si ifra at du ikke er interessert. Gir han seg ikke så blokkerer du bare nummeret hans ved ta kontakt med mobilselskapet du har på abbonnementet ditt :)

Anonymous poster hash: 43608...0f9

Eller blokkerer via tlf din om du har en smarttlf :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror du kan håpe på formye når du tror slike typer "dør ut".

Send han en medl. Der du sier at du ikke er interresert i videre kontakt.

Så gjør du som de andre her sier blokkerer han. Og går videre med livet ditt.

Anonymous poster hash: ccf70...b3e

AnonymBruker
Skrevet

Sendte melding å sa at jeg ikke var interessert. Men han gir seg jo ikke :/ Han ringte i natt, han har ringt et par ganger i dag og nå har han til og med kontaktet venninna mi på facebook og spurt om hva som har "skjedd" med meg.

Skrevet

Jeg ville sendt melding der jeg hadde sagt " Kanskje det var uklart i sist melding, men du skal slutte å kontakte meg og vennene mine ang meg. Hvis du ikke klarer dette kommer jeg til å ta kontakt med politiet. "

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Sendte melding å sa at jeg ikke var interessert. Men han gir seg jo ikke :/ Han ringte i natt, han har ringt et par ganger i dag og nå har han til og med kontaktet venninna mi på facebook og spurt om hva som har "skjedd" med meg.

Han er ikke god i hodet. Har venninnen din svart ham da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sendte melding å sa at jeg ikke var interessert. Men han gir seg jo ikke :/ Han ringte i natt, han har ringt et par ganger i dag og nå har han til og med kontaktet venninna mi på facebook og spurt om hva som har "skjedd" med meg. Anonymous poster hash: 0dd1a...de4

Dette er på grensen, om ikke over grensen? Til at du kontakter politiet og anmelder han for telefonterror. Politiet vurderer da og om det er nødvendig å ilegge han kontaktforbud.

Synes du kan gi han en meld. Om at dersom han ikke slutter å kontakte deg må du kontakte politiet.

Vet du noe om hvilken type dette er? Har du googla han? Frykter du har skaffet deg et problem, det vlir vanskelig å bli kvitt. Ikke slett kontaktinfo i telefonen det er bevis når du går til politiet. For alt du vet, kan han bli farlig for deg når han holder på slik.

Anonymous poster hash: ccf70...b3e

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke god i hodet. Har venninnen din svart ham da?

Nei, det tror jeg ikke at hun har...

Jeg er sikkert paranoid nå, men begynner å bli redd for at han plutselig kan dukke opp på døra mi, er jo bare å søke på navnet mitt i telefonkatalogen så har du adressen min.

Jeg kjenner ikke denne personen egentlig, jeg har møtt han en gang, vi har ingen felles venner og jeg vet egentlig ingenting om han.

Skrevet

Huff. Sånne mennesker er helt forferdelige. Jeg føler virkelig med deg, TS!

Skriv en sms:

"Hei! Jeg ville bare si til deg at jeg synes det er i overkant unaturlig og litt skremmende at du er så ivrig etter å kontakte meg hele tiden via telefon. Vi har jo bare møttes én gang, og når jeg er sammen med venner og familie så setter jeg prioriteringen dit, altså er jeg ikke interessert i å chatte på face eller snakke i telefonen med andre. Når det er sagt, så ser det ut som at du absolutt er helt motsatt. Av denne grunn oppfatter jeg det slik at vi passer veldig dårlig sammen. Setter pris på om du slutter å kontakte meg.

Mvh .... "

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg traff en fyr i forrige uke, han var forsåvidt hyggelig så jeg ga han telefonnummeret mitt.

Jeg skulle bort noen dager etterpå, dette nevne jeg for han, men likevel har han "terrorisert" meg med telefoner, smser og facebookmeldinger. Han har ringt meg hver eneste dag i en uke og når jeg ikke tar telefonen sender han masse meldinger, har fått flere meldinger ala "hei", "hallo??? Er du her???", jeg har sett mange av meldingene men jeg har verken tid eller lyst til å holde på med telefonen hele tiden når jeg er bortreist og tilbringer tid sammen med andre. Det virker utrolig turn off med en person som er innpåsliten og holder på med telefonen så mye.

Jeg hadde egentlig avtalt å treffe han når jeg kom hjem igjen, men nå har jeg egentlig ikke noe lyst lenger. Er det slemt av meg å ikke gidde å svare på meldinger? Er det slemt å la dette bare dø ut av seg selv?

Fyren er syk i hodet sitt. Gi en skarp tilbakemelding som inkluderer ordet "politi" og blokker fyren på alle mulige vis.

• Liker 2
Skrevet

løp for livet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...