Gå til innhold

Slettet noen andres instagram-konto..slemt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle registrere meg på instagram nylig, men da jeg skrev inn e-post-adressen min kom det fram at den allerede var registrert på noen andre. Jeg valgte "glemt passord" og fikk da muligheten til å gjenopprette passordet for den kontoen slik at jeg kunne logge meg inn. Så slettet jeg kontoen og brukte adressen til å registrere min egen konto...

Etterpå begynte jeg å tenke at det kanskje var slemt gjort, jeg så ikke så nøye på innholdet med der var jo en hel del bilder der inne. Men nå har jeg jo slettet den, så vet ikke hvordan jeg kan få tak i vedkommende som eide kontoen. Var det slemt gjort av meg? Har litt dårlig samvittighet...

Anonymous poster hash: c9526...eff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen andre har instagramkonto med din epostadresse?

Anonymous poster hash: 7385a...dbd
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen andre har instagramkonto med din epostadresse?

Ja, instagram har ikke bekreftelse av registrering på e-post, noe som gjør slike ting mulig. Det kunne jo vært noen som bare hadde skrevet feil ved et uhell, ikke sikkert det var gjort med vilje.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, instagram har ikke bekreftelse av registrering på e-post, noe som gjør slike ting mulig. Det kunne jo vært noen som bare hadde skrevet feil ved et uhell, ikke sikkert det var gjort med vilje.

Du kunne jo bare laget en egen konto med en alternativ adresse? Ser ikke helt hvorfor du måtte slette noen andres. Synes det var ganske dårlig gjort, du så jo at det var en aktiv bruker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du slettet en annens instagramkonto fordi den var registrert på en adresse du ville ha også skriver du inn på et forum å spør om du gjorde noe slemt? Jeg tør påstå at foreldrene dine glemte noe vesentlig i oppdragelsen sin av deg JA.......

Anonymous poster hash: b99b1...e63
AnonymBruker
Skrevet

Du kunne jo bare laget en egen konto med en alternativ adresse? Ser ikke helt hvorfor du måtte slette noen andres. Synes det var ganske dårlig gjort, du så jo at det var en aktiv bruker.

Nei, jeg vet ikke... Ble bare så opphengt i at man skulle skrive inn e-post-adresse ved registrering, og jeg bruker bare den ene privat. Så da måtte jeg isåfall laget meg en ny epost-konto et sted eller brukt en random en (men da kunne den jo i teorien tilhørt noen andre, som da Fill tilsvarende problem). Jeg tenkte vel bare at det var "min" epostadresse siden jeg har hatt den i over 19 år :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg vet ikke... Ble bare så opphengt i at man skulle skrive inn e-post-adresse ved registrering, og jeg bruker bare den ene privat. Så da måtte jeg isåfall laget meg en ny epost-konto et sted eller brukt en random en (men da kunne den jo i teorien tilhørt noen andre, som da Fill tilsvarende problem). Jeg tenkte vel bare at det var "min" epostadresse siden jeg har hatt den i over 19 år :(

10 år, mente jeg..

AnonymBruker
Skrevet

Det spiller jo ingen rolle hvilken adresse du bruker å logge deg inn med.

AnonymBruker
Skrevet

Det spiller jo ingen rolle hvilken adresse du bruker å logge deg inn med.

Men hvordan kan man vite det da? Når de spør etter mailadresse så tror man jo det er fordi de tenker å sende e-post til den adressen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan kan man vite det da? Når de spør etter mailadresse så tror man jo det er fordi de tenker å sende e-post til den adressen.

Dersom epostadressen allerede var i bruk av noen andre så vet du jo at det ikke er tilfelle?

AnonymBruker
Skrevet

Dersom epostadressen allerede var i bruk av noen andre så vet du jo at det ikke er tilfelle?

Jeg filtrerer innboksen min ganske heftig, og det trenger jo ikke være sånn at de sender mail hver dag. Men feks hvis man skulle glemme passordet så bruker de jo åpenbart adressen.

Skrevet

Nei, synes ikke det var slemt. Det er jo din adresse! Vedkommende har sikkert tastet noe feil da h*n opprettet kontoen, så sånn sett har jo heller ikke h*n gjort noe slemt, men hva skulle du gjort, liksom? Sendt en e-post til din egen adresse om at det er din e-post? :ler:

Du trenger Ikke ha dårlig samvittighet for dette. Du har bare rettet opp i en feil :)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg filtrerer innboksen min ganske heftig, og det trenger jo ikke være sånn at de sender mail hver dag. Men feks hvis man skulle glemme passordet så bruker de jo åpenbart adressen.

Men da hadde du vel aldri fått tilgang på epostadressen i utgangspunktet for du fikk da ikke logget deg på vedkommendes epost for å hente det nye passordet?

AnonymBruker
Skrevet

Uansett så forsto du jo at kontoen var i bruk og det lå bilder der. Du gikk aktivt inn og slettet kontoen!

Det tar noen minutter å opprette en gmail konto dersom du ikke har en ekstra konto (jeg har flere, det er ganske normalt, til når man vil ha en anonym adresse).

AnonymBruker
Skrevet

Men da hadde du vel aldri fått tilgang på epostadressen i utgangspunktet for du fikk da ikke logget deg på vedkommendes epost for å hente det nye passordet?

Ja, det var jo derfor jeg ønsket å registrere min konto med min epostadresse, da - slik at mailen skulle komme til meg.

AnonymBruker
Skrevet

Uansett så forsto du jo at kontoen var i bruk og det lå bilder der. Du gikk aktivt inn og slettet kontoen!

Det tar noen minutter å opprette en gmail konto dersom du ikke har en ekstra konto (jeg har flere, det er ganske normalt, til når man vil ha en anonym adresse).

Men jeg har uansett ikke lyst til å ha min postadresse koblet til noen andres konto, når jeg tenker meg om.

• Liker 3
Gjest Sabrina
Skrevet

Jeg skulle registrere meg på instagram nylig, men da jeg skrev inn e-post-adressen min kom det fram at den allerede var registrert på noen andre. Jeg valgte "glemt passord" og fikk da muligheten til å gjenopprette passordet for den kontoen slik at jeg kunne logge meg inn. Så slettet jeg kontoen og brukte adressen til å registrere min egen konto...

Etterpå begynte jeg å tenke at det kanskje var slemt gjort, jeg så ikke så nøye på innholdet med der var jo en hel del bilder der inne. Men nå har jeg jo slettet den, så vet ikke hvordan jeg kan få tak i vedkommende som eide kontoen. Var det slemt gjort av meg? Har litt dårlig samvittighet...

Sweet honey child, du trenger Jesus i livet ditt, nå! Pray for your life!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, herregud. Det er din epostadresse. Det er klart ingen andre skal ha tilgang til din epost og ha ymse kontoer koblet opp til den.

Anonymous poster hash: 24af8...198

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sweet honey child, du trenger Jesus i livet ditt, nå! Pray for your life!

Haha, tror jeg klarer meg men takk for tilbudet!

Har fremdeles litt dårlig samvittighet men synes samtidig det er litt sløvt å ikke dobbelsjekket at man har skrevet riktig bra man registrerer seg. Og sløvt av instagram å ikke sende bekreftelse på e-post, det er jo det vanligste.

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg har uansett ikke lyst til å ha min postadresse koblet til noen andres konto, når jeg tenker meg om.

Det er greit nok, men du kunne ha laget din egen og kontaktet vedkommende, om ikke annet bare kommentert på et av bildene hans/hennes og informert om det.

Det er vedkommendes feil at de har lagt inn feil adresse, men dersom de er aktive brukere og har masse bilder liggende, liste med followers osv. så er det ganske harsh å slette kontoen fordi man ikke gidder.

De fleste ville blitt sinte om en konto på sosialt media de har brukt aktivt bare ble slettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...