Gå til innhold

Løs hår (hale)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mettemo

Her om dagen kjøpte jeg meg en slik hale, den er er halvlang og nesten helt lik min hårfarve.Har sett på mange ganger, da jeg syntes at de er litt tøffe.Jeg har halv langt hår, men siden det er litt tynt får jeg ikke noen fin hale.

Nå når de var satt ned i pris klarte jeg som sagt ikke dy meg, og kjøpte den.

Skal ut i kveld og lurer på om jeg kan bruke den, gubben syntes den er fin, og at det ikke ser unaturlig ut.

Alle kan jo sikkert se at det er løshår, det bryr jeg meg ikke om.Men mitt spørsmål er bruker man slike enda eller er de helt ut? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke at det er "ut" akkurat, men det er ikke så dyrt lenger, derfor mer vanlig. Så lenge det ser pent ut, synesjeg ikke at du skal bry deg om moten o.l.

Ha en fin tur på byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Helt ening med Lea!

Og dette er jo en fin erstatning for å støpe på hår og en liten frisk forandring for en kveld!!

Det er nok ikke umoderne, men det er viktig at du får den til å sitte ordentlig på hodet....

Mitt tips er at du setter opp ditt eget hår i hestehale for deretter å stramme den til en en topp... (hvis du har den typen med hårnett som er festet til håret, så synes jeg du skal ta bort klypa)

For da kan du bare feste nettet godt fast til toppen og stramme... Til slutt så fester du strikken som er i nettet med en liten spenne under hestehalen!!

Dette er den varianten som får det til å se mest naturlig ut!

Lykke Til.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld altså, men jeg syntes det ser helt JÆVLIG ut!!! :oops: Du ser på lang avstand at det er falskt, og ja, jeg trur det er rimelig UT nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da bør du kanskje ta med resten av sminken når du skal ta frem en ting her?? Dessuten ble det spurt om løs hår, og det ble det svart på... VELDIG vanskelig å finne løshår som ser ekte ut og matcher ditt eksakt!!! Selv mange parykker kan man se på lang avstand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun sier jo at det er greit at det ikke ser ekte ut.

Synes at det kan være tøft med en slik hale til festlige anledninger jeg! Gjerne i en annen nyanse enn håret. Det er greit at det synes at det er juks liksom!

Ellers er jeg opptatt av at folk finner sin egen stil og bruker det de liker selv i stedet for å følge alle moter og trender. Tenk om alle skulle gå med de samme tingene da!? Og det er flere ting som ser falskt ut ja! Kunne laget en ganske lang liste, men jeg regner med at alle skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå som du vil du, mettemo :lol:

På fest synes jeg det er helt greit med litt stæsj, men til hverdags har jeg ikke sansen for å være verken oversminket eller overstæsjet. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

du skal da ikke bry deg om det er ut eller inn! gå med det og liker du det er det enda en større grunn til å gå med det!

jeg var selv en av de første til å skaffe meg dette,og klart det var helt likt mitt eget, men man kunne se at det ikke var ekte. men alle sa det var fint! men i og med at dette var ganske å nytt ble det mye snakk bak de lukkede dører! men nå er det mer vanlig så kast deg ut i det du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...