Gå til innhold

Storsvetter og treningstights

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svetter en hel masse når jeg trener og løper/jogger en god del på treningssenter. I dag fant jeg ut, etter 15km, at det begynte å "skumme" mellom lårene mine, dette var mest sannsynlig vaskemiddel, men likevel superflaut..

Brukte Röhnisch anti-shake willa, den med gult, og er relativt fornøyd med den.

Men er det andre tightser som tåler MYE svetting?

Hjelp

-J25

Anonymous poster hash: 13490...943

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm vet ikke om det hjelper, jeg bruker milo (ull vask) på alle mine trenings klær, ble fortalt i en butikk at treningsklær holder seg bedre da.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok ikke tightsen sin skyld, men at vaskemiddelet ikke har blitt ordentig skylt ut.

Prøv flytende vaskemiddel, kanskje det fungerer bedre.

Du har fått forslag om milo, og det fungerer bra.

Ellers prøver jeg nå Omos vaskemiddel for treningstøy, og merker ikke stor forskjell.

Anonymous poster hash: 06a51...532
AnonymBruker
Skrevet

Bruk OMO sitt flytende vaskemiddel for treningstøy (syntetiske klær) og bruk mye mindre såpe enn du pleier. Høres ut som du overdoserer.

Anonymous poster hash: 3fb3a...754

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg bruker neutral flytende vaskemiddel, men bruker kanskje litt mye. Er redd treningsklærne ikke skal bli rene.

Skal prøve ut omo:)

Kan noen anbefale noen løpetights som svetten ikke syns på? Og som tåler å bli brukt!?

-J25

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg bruker neutral flytende vaskemiddel, men bruker kanskje litt mye. Er redd treningsklærne ikke skal bli rene.

Skal prøve ut omo:)

Kan noen anbefale noen løpetights som svetten ikke syns på? Og som tåler å bli brukt!?

-J25

Du får kjøpt løpetights som har hull i rumpa for å slippe ut svette. Husker ikke hvem som solgte de. Men de er veldig bra.

Anonymous poster hash: fc623...d08

AnonymBruker
Skrevet

Du får kjøpt løpetights som har hull i rumpa for å slippe ut svette. Husker ikke hvem som solgte de. Men de er veldig bra.

What?

Kan ikke noe for det,men ser for meg nettingstrømper:-/

AnonymBruker
Skrevet

What?

Kan ikke noe for det,men ser for meg nettingstrømper:-/

Neinei. Det er en vanlig løpetights. Men i området i nedre del av rumpesprekk er det et åpent område. Med meshnetting. Du bruker selvfølgelig en polyetylentruse under dette ellers kan folk se rett inn i det helligste..

AnonymBruker
Skrevet

Tøyer blir ikke renere jo mer såpe du bruker. Tvert i mot vil det bli missfarget, ødelagt og lukte vondt med for mye såpe. Såperester tar liv av tøyet.

Jeg svetter godt selv og har samme thigts som deg. Den holder den. Beste tightsen jeg har for svette. Nike Legend er også god men litt tykk nå på sommeren. 2XU synes jeg er den klammeste av de.

Anonymous poster hash: 3fb3a...754

Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å bytte vaskemiddel, bruk heller litt mindre. Jeg vasker alt mitt treningstøy med flytende Neutral. I går løp jeg i regnet og kunne vri både topp og tights etter bruk, og det skummet ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...