Gjest Iben Skrevet 4. august 2014 #1 Skrevet 4. august 2014 (endret) Nei, dette er ikke en politisk tråd så mye som det er en singel-tråd. Etter å ha vært en tur på byen i går og observert det grelle, vulgære nivået på damene man kan plukke av der, har jeg bestemt meg for at jeg nok må finne meg en fritidssyssel for å finne noen av litt kvalitet. "Politikk" slår meg da som det mest åpenbare alternativet, ettersom holdninger, verdier og tankesett er viktige kriterier for hvordan jeg bedømmer om et evt. forhold har livets rett. Hvilket parti tror dere i så fall har de fresheste, mest spenstige og mest gøyale damene? Jeg vet ihvertfall at jeg ikke orker sånne overkollektivistiske "alt som kan være usunt for samfunnet må forbys" - damer. Ser for meg dette er holdninger de tar med seg inn i et forhold også, noe som høres mildt sagt slitsomt ut, det å måtte legge seg på likt og sånn. Så AP og SV er nok utelukket. Men samtidig må det jo være mange raddiser helt ytterst til venstre, i partiet Rødt f.eks? De kan vel ikke være helt fremmede for noen jointer i helgene, og kanskje til og med en fleinsopptripp i ny og ne og litt syre når man er på festival? Det eneste jeg frykter med dem er at de kanskje kan se på ass to mouth som kvinneundertrykkende, noe som ville ha vært en vesentlig bummer (pun) for sexen sin del. Lenger ute mot høyre i det politiske landskapet ser jeg for meg det må være mye "individets frihet" og den type tanker. Det er holdninger jeg godt kunne satt stor pris på i et forhold, men med Frp vet jeg jo det er mye snakk og lite handlinger når det kommer til stykket. Ungdomspartiet deres virker riktinok lovende, men jeg er uansett for gammel til å drive og menge meg med smårips (snakker til deg ja, Eskil Pedersen). Og Høyre er jo egentlig bare Arbeiderpartiet Light, selv om det der kanskje vil være rom for å legge seg på ulike tidspunkter, så lenge dette skjer under strengt oppsyn. DLF kunne kanskje ha vært noe, men der tviler jeg på at det finnes kvinner i det hele tatt. Så har man jo diverse smårasistiske minipartier som Hvit Valgallianse og den type ting, og selv om jeg alltid har drømt om å ligge med en nazist og egentlig syns nazist-kvinner er litt spenstige og originale på en måte, ser jeg for meg det kan bli litt slitsomt i lengden med all den negativiteten. Piratpartiet kunne nok ha vært et alternativ, men samtidig har jeg inntrykk av det som et veldig moteriktig parti. Orker ikke damer som er veldig moteriktige og som forventer at jeg skal være det samme. Gamer-damer som tilbringer litt for mye tid på internet er riktig nok ikke så dumt allikevel, og dersom det finnes kvinner i Piratpartiet ser jeg for meg de må være litt sånn. Men de trener kanskje litt lite og er i dårlig form? Miljøpartiet De Grønne orker jeg ikke å vurdere en gang, ettersom det gir alt for sterke assosiasjoner til dyrebeskyttelseskvinner som bare vil redde de søte dyrene. Likeledes er Krf utelukket, selv om jeg nok kunne satt pris på litt old-school fakter når det kommer til kjønnsroller og den type ting. Men det kommer uungåelig til å føre med seg en del gnisninger den dagen hun vil hjernevaske barna mine med jomfrufødsler, oppstandelser fra de døde, hellige ånder og annen dogmatikk (nyateister er forresten like ille, så det er heller ikke aktuelt å melde seg inn i Human-Etisk Forbund). Noen med litt politisk erfaring her som kan fortelle meg litt om hvilket parti som vil være det beste sjekkemarkedet for en fyr som meg? Både menn og kvinner må gjerne komme med sine erfaringer og synspunkter. Endret 4. august 2014 av evnukken
Gjest Iben Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Jøss. Noen erfaringer du vil dele? SP og Venstre kan også være aktuelt, selv om de ikke er nevnt i HI.
Gjest Amémonos Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Noen erfaringer du vil dele? SP og Venstre kan også være aktuelt, selv om de ikke er nevnt i HI. Vet du, hvis jeg hadde vært deg ville jeg gått for språkkurs, en idrett eller noe sånt. Mindre stress.
Gjest Iben Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Vet du, hvis jeg hadde vært deg ville jeg gått for språkkurs, en idrett eller noe sånt. Mindre stress. Skriver jeg så dårlig, mener du? Idrett blir litt for sunt, tror jeg. Greit nok å holde seg litt i form, men trening som livsstil syns jeg blir i overkant stress og lite givende for min del. Deita en spinning-instruktør en gang, og det gjør jeg aldri igjen. Uansett er fotball den eneste idretten jeg liker å utøve, og det blir liksom litt for åpenbart dersom jeg skulle melde meg inn i et damelag.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Styr unna Rødt! Jeg datet ei fra rødt en gang. Jeg kommentere at hun hadde fine pupper. Og det blei IKKE tatt godt i mot! "Æsj, så kvalmt" var svaret. Du kan også risikere (helt seriøst), at det blir ført statistikk for hvor ofte hun er på topp i forhold til deg under sex. Likestilling vettu! SV og MDG hadde jeg også styrt unna av de samme grunnene, har også en mistanke om at de jentene ikke er så opptatt av hygiene. Tror det er mye "naturlig kroppslukt" på ett SV-landsmøte for å si det sånn. Tror Høyre og FrP er hva jeg ville gått for med tanke på ett langvarig forhold. Støtter også tanken om ett ONS med ei nazidame. Hadde vært moro å prøvd. Hvor finner man dem?Anonymous poster hash: 2c90d...403 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Tror Venstre har mange bra damer. Liberale og med på det meste, samtidig som de har samvittighet. Anonymous poster hash: bfbc6...890
Summers Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 (endret) Synes nesten alle de høylytte DLD-motstanderne har Asperger, så kanskje du kan lete blant de politiske nettforumene? Endret 4. august 2014 av Summers 2
Apehjerne Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Så du vil bli politisk aktiv for å treffe damer? Jeg håper du kødder for det er direkte provoserende. Om du ikke en gsng vet dine fanesaker å trenger fremmede til å plukke ut et parti for deg så er du faen meg trang i nøtta. Dagens apehjerne trofe går til deg i dag og klokka er ikke 12 en gang. Gratulerer!! 5
Gjest Sabrina Skrevet 4. august 2014 #10 Skrevet 4. august 2014 Politikk er jo bare mesterskap i tåkeprat.Hold deg heller til folk som har bakkekontakt. 1
Gjest Iben Skrevet 4. august 2014 #11 Skrevet 4. august 2014 (endret) Politikk er jo bare mesterskap i tåkeprat.Hold deg heller til folk som har bakkekontakt. Hvor finner man dem da? Uansett har jeg ikke så mye bakkekontakt selv, så det kunne passet bra. Tror Venstre har mange bra damer. Liberale og med på det meste, samtidig som de har samvittighet. Anonymous poster hash: bfbc6...890 Jo da. Har faktisk stemt Venstre ved et par anledninger, så det kunne sikkert passet bra sånn sett. Men samtidig er Venstre litt sånn at de vet ikke helt hva de vil, hvlken profil de skal ha eller hva de står for. Ser for meg at Venstre-damer kommer til å holde meg på gress over lang tid, og det kommer til å bli et skikkelig slit med å få definert forholdet. Så du vil bli politisk aktiv for å treffe damer? Jeg håper du kødder for det er direkte provoserende. Om du ikke en gsng vet dine fanesaker å trenger fremmede til å plukke ut et parti for deg så er du faen meg trang i nøtta. Dagens apehjerne trofe går til deg i dag og klokka er ikke 12 en gang. Gratulerer!! Intet nytt ved det. Du trodde kanskje folk folk blir politisk aktive fordi de er opptatt av idéer? Hohoho! Synes nesten alle de høylytte DLD-motstanderne har Asperger, så kanskje du heller bør finne et politisk nettforummedlem? Er kun menn som er det. Styr unna Rødt! Jeg datet ei fra rødt en gang. Jeg kommentere at hun hadde fine pupper. Og det blei IKKE tatt godt i mot! "Æsj, så kvalmt" var svaret. Du kan også risikere (helt seriøst), at det blir ført statistikk for hvor ofte hun er på topp i forhold til deg under sex. Likestilling vettu!Anonymous poster hash: 2c90d...403 Endelig noen med personlige erfaringer. Mer av dette! Endret 4. august 2014 av evnukken
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #12 Skrevet 4. august 2014 Så du vil bli politisk aktiv for å treffe damer? Jeg håper du kødder for det er direkte provoserende. Om du ikke en gsng vet dine fanesaker å trenger fremmede til å plukke ut et parti for deg så er du faen meg trang i nøtta.Dagens apehjerne trofe går til deg i dag og klokka er ikke 12 en gang. Gratulerer!! Dette er kanskje litt stygt, men det er vel ikke hans første seier? Anonymous poster hash: 778aa...852 1
Gjest Iben Skrevet 4. august 2014 #13 Skrevet 4. august 2014 Dette er kanskje litt stygt, men det er vel ikke hans første seier? Anonymous poster hash: 778aa...852 Noe spes du er furten over? 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #14 Skrevet 4. august 2014 Hei, meg igjen her med erfaring fra Rødt. Må legge til at dette er kanskje de letteste damene å sjekke opp om du er ute etter ONS. På den enes siden er de veldig motstandere av ONS, og kjønnsmarked. Men på den annen side er de opptatt av at også damer skal ta for seg av livets lyster. Men du må ta i bruk helt andre sjekkemetoder enn de tradisjonelle. Du trenger bare å lire av deg noen setninger om urettferdighet i verden, hvordan vesten utnytter u-land osv, så er de på glid kjapt. En vanlig misforståelse er at du må være veldig dyp, og kunne klare å holde en diskusjon i gang. Men det stemmer ikke. Bare pugg noen setninger på forhånd. that's it! Og lykke til Anonymous poster hash: 2c90d...403 1
Gjest Iben Skrevet 4. august 2014 #15 Skrevet 4. august 2014 Nå føler jeg det kanskje er på tide at noen kvinner fra Rødt kommer og står opp for seg selv i lys av alle disse horrible beskyldningen, som jeg på grunn av manglende erfaringsgrunnlag ikke kan ta for noe annet enn god fisk enn så lenge.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #16 Skrevet 4. august 2014 Herlig, gleder meg til noen lager en tråd med en slik liste for menn. Anonymous poster hash: 520f6...6e1 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #17 Skrevet 4. august 2014 Nå føler jeg det kanskje er på tide at noen kvinner fra Rødt kommer og står opp for seg selv i lys av alle disse horrible beskyldningen, som jeg på grunn av manglende erfaringsgrunnlag ikke kan ta for noe annet enn god fisk enn så lenge. Har en liten artig episode til med ei dame fra laaaangt utpå venstre sida. jeg var 22 og hun var 18. Hun var full pakke med dreads, og jakka full av buttons. Jeg var på den tida livredd for å komme for tidlig, og var som den gentlemannen jeg var og er, opptatt av at hun skulle komme før meg. Hun satt oppå meg og red meg, og så kom hun hun nesten med en gang. Og det rarer var at hun bare rullet over på siden og tok seg en røyk! Da var hun ferdig liksom. Mens jeg lå der. Veit ikke om det var en slags demonstrasjon fra hennes side? Ett slags oppgjør mot patriarkatet og menn generellt? En slags payback for alle de tusener av kvinner som opplever at mannen kommer før kvinnen? Ikke veit jeg men rart var det hvertfall Nå som jeg har kommet i etableringsfasen ser jeg meg etter ett SP-kvinnfolk. Trygt, traust og opptatt av barn og familie, uten at det blir for strengt, slik jeg kan se for meg at ei KrF-dame kan bli. Anonymous poster hash: 2c90d...403 3
Gjest Idollet Skrevet 4. august 2014 #18 Skrevet 4. august 2014 (endret) Jeg har sagt det før, men sier det igjen. De som stemmer AP, SV og V er ganske uaktuelle for meg, men jeg kan godt forstå at noen skikkelig kåte gutter og menn blir med. Free-love movement står sterkt blant venstresiden og det er totalt flest kvinner. Kanskje du kan bli alfa slik som alle andre menn på venstresiden vil være? Endret 4. august 2014 av Idollet
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #20 Skrevet 4. august 2014 Hei, meg igjen her med erfaring fra Rødt. Må legge til at dette er kanskje de letteste damene å sjekke opp om du er ute etter ONS. På den enes siden er de veldig motstandere av ONS, og kjønnsmarked. Men på den annen side er de opptatt av at også damer skal ta for seg av livets lyster. Men du må ta i bruk helt andre sjekkemetoder enn de tradisjonelle. Du trenger bare å lire av deg noen setninger om urettferdighet i verden, hvordan vesten utnytter u-land osv, så er de på glid kjapt. En vanlig misforståelse er at du må være veldig dyp, og kunne klare å holde en diskusjon i gang. Men det stemmer ikke. Bare pugg noen setninger på forhånd. that's it! Og lykke til Anonymous poster hash: 2c90d...403 En vanlig misforståelse er at alle, eller de fleste, er som den ene dama du har hatt erfaringer med, er representativ for alle. Du har datet EI dame som stemmer Rødt. Ferdig snakka. Anonymous poster hash: 7e33d...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå